Raj na Bali

Pisemny: 19 listopad 2011
Czas podróży: 22 październik — 6 listopad 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest dobry: doskonał y krajobraz, baseny, czysta plaż a, odpł ywy w rozsą dnych granicach. Hotel jest bardzo oryginalny w rozwią zaniach architektonicznych, obsł uga przemił a. Pokoje sprzą tane są dwa razy dziennie. Pierwsze dni „zapomniał em” wł oż yć paktiki z herbatą i kawą . Poprawili to po naszym komentarzu. Czę sto na terenie hotelu odbywają się prywatne uroczystoś ci, o któ rych mieszkań cy są wcześ niej informowani. Ale nie spowodują ż adnych niedogodnoś ci, a widok jest pię kny. Ale kiedyś pijacka firma był a gł oś na pod oknami hotelu do 3 nad ranem. Rano rosyjskoję zyczny personel hotelu wyjaś nił , ż e nie moż na zrobić uwagi do tej firmy, ponieważ „dzwonili i pytali o to”. Tak jak mamy w Rosji.
Chciał bym osobno wyrazić swoją opinię na temat firmy przyjmują cej. Myś lę , ż e my (i wszyscy, z któ rymi komunikowaliś my się na Bali) nie bę dziemy już chcieli odpoczywać z PEGAS Touristik. Obsł uga był a obrzydliwa. Najważ niejsze dla przewodnika był o sprzedawanie wycieczek, a wtedy przynajmniej trawa by nie rosł a. Powiedział nam wprost: nie mam czasu z tobą zajmować się , nie dzwoń do mnie, nie przeszkadzaj. Widzieliś my go raz podczas cał ego naszego pobytu na Bali. Obiecani przewodnicy rosyjskoję zyczni ró wnież byli nieobecni podczas wycieczek, wię c nie sprawiał y nam wiele przyjemnoś ci. Niektó rzy taksó wkarze mó wią po rosyjsku lepiej niż certyfikowani przewodnicy.
Dlatego zbierają c się na Bali, pamię taj, ż e na sł oń cu są plamy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał