O Kratonie

Pisemny: 17 luty 2008
Czas podróży: 18 — 25 luty 2008
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Spę dziliś my w hotelu 3 dni, resztę czasu spę dziliś my w Melii Bali.
Kontyngent - starsi Niemcy, Rosjanie, Chiń czycy
Blisko Four Seasons i BALI INTERCONTINENTAL RESORT

W zaletach wyboru Keratonu
1. Duż y i przestronny pokó j, dobre ł ó ż ko, fumigator na komary
2. Ogró d z kolekcją bonsai
3. Wiele restauracji w pobliż u ze ś wież ymi, tanimi i doskonale ugotowanymi owocami morza?
4. Do Kuty 10 minut taksó wką , podró ż.4$-5$
5. Gł ę boki basen 2.2 m
6. Nie gorą co, bo od morza cią gle wiał a silna bryza
7. Przypł ywy są silne, ale morze porusza się tylko 10-15 metró w. Gł ę boka, falują ca, piaszczysta plaż a.
8. Drewniane rzeź bione meble w pokoju

Wady Keratonu
1. Teren jest bardzo mał y, jedna aleja, hotel jest oddzielony kamiennymi obozami od są siedniego hotelu i wioski rybackiej
2. Ś niadanie - do bani.

Sł abe i monotonne (3 dodatki, bez mię sa, 2 rodzaje szynki, bez sera, 4 rodzaje najpopularniejszych owocó w, wypieki, 3 rodzaje sokó w zboż owych, a ich kucharz jest po prostu krzywy, dwukrotnie zamawiał jajka sadzone i za każ dym razem nie udał o się rozbić jajka w cał oś ci. Mocno przegrywa w poró wnaniu do 4* w Kuala Lumpur, Singapurze, Turcji, Egipcie, Tajlandii
3. Basen jest mał y, ale nie ma wodospadu, są fontanny. Na terenie stawu z fontanną.
4. W hotelu nie ma rozrywki i nie oczekuje się , ż e nie poszliś my do Spa, nawet za darmo, nic nie mogę powiedzieć.
5. Morze podczas naszego pobytu był o bardzo brudne. Opró cz tego, ż e fale zabarwił y wodę przy brzegu na brą zową , jest peł no w niej papieru, plastiku, podpał ek, fragmentó w bambusa i kawał kó w drewna, kokosó w, pł ywaka z algami. Był o bardzo burzliwie.
Miejscowe dzieci pł ywał y, a jeden mę ż czyzna, oszoł omiony falami, nie okazał się bardziej chę tny.
Drobny piasek i kurz pokrył y trawniki i restauracje w hotelu na brzegu.
Drugiego dnia niepogody pracownicy hotelu wznieś li mur oddzielają cy hotel od morza.
Trawniki był y stale czyszczone.
Pró bują posprzą tać plaż ę , có ż , bez niej zamienił aby się w coś w rodzaju wysypiska ś mieci.
6. Obsł uga jest uprzejma, ale Melii Bali nie moż na poró wnać . Mał y przykł ad. Ś niadanie, wszystkie stoliki są zaję te. Na werandzie 4 stoliki są bezpł atne, ale przykurzone i nie serwowane. Dzwonię do kelnera. Chł opak kł adzie wiklinowe serwetki na brudnym stole i uś miecha się radoś nie. Podchodzi dyż urny administrator, stó ł jest wycierany. I dopiero przy drugiej pró bie oboje uś wiadamiają sobie, ż e krzesł a też są szare od kurzu.
7. W standardzie nie ma wanien, tylko prysznic. Toaleta był a z uszkodzonym systemem spł ukiwania.


Generalnie mam dobre nastawienie do hoteli 4*, ale w tym przypadku mó j wniosek jest negatywny. Dla bezpretensjonalnych turystó w, któ rzy nie mają nic do poró wnania, Keraton zrobi. Wynikają ce z tego oszczę dnoś ci rzę du 200-300$ to miesię czne zarobki tubylcó w, pienią dze moż na wł aś ciwie wydać na wyspę.
Jimbaran ma doskonał e restauracje z owocami morza, któ rych pod wzglę dem wartoś ci lub smaku nie moż na poró wnać z kolacją w kolekcji Bali na Nusa Dua.

Dzię ki opiniom innych turystó w na tej stronie pomogli nam prawidł owo nawigować przy wyborze wycieczki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał