Lepiej wybierz inny hotel?

Pisemny: 21 październik 2012
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wielu turystó w pisze, ż e jest problem z zameldowaniem się w tym hotelu - mó wią , ż e nie ma wolnych pokoi i oferują inne hotele tego samego wł aś ciciela, a w rzeczywistoś ci okazuje się , ż e drugi hotel jest jeszcze gorszy od tego . I wszyscy obwiniają Natalie Tours. Drodzy turyś ci, nigdy nie pisał em recenzji, ale tutaj chcę staną ć w obronie tej firmy. Gdyby nie przeraż ają ce recenzje turystó w, już od pierwszych minut skorzystalibyś my z usł ug innego hotelu. Kiedy dotarliś my do Sunrise Hotel 3* zgodnie z oczekiwaniami powiedziano nam zdanie: nie ma wolnych miejsc, ale ponieważ taka sytuacja miał a miejsce, proponujemy Pań stwu kolejny 4-gwiazdkowy hotel. Po przeczytaniu recenzji postanowiliś my bronić naszego numeru, zwł aszcza zakupionego z wyprzedzeniem. Po 2 godzinach wyjaś nień nadal byliś my osiedleni (z miejsca jednak był y wolne miejsca), ale jak się okazał o na pró ż no. Cał y hotel pachnie kanalizacją , bardzo kiepski wybó r jedzenia (uwierzcie mi nawet 3 gwiazdki mają znacznie lepszy wybó r), dno morza jest kamieniste. Jeś li te czynniki Ci nie przeszkadzają , w przeciwnym razie nie ma ż adnych skarg na hotel - personel jest przyjazny, teren jest czysty, w pobliż u hotelu jest wiele miejsc, w któ rych moż na spacerować . Generalnie, koń czą c naszą historię powiem, ż e już na pierwszym spotkaniu z naszym przewodnikiem poprosiliś my o przeniesienie do innego hotelu, któ ry był wcześ niej oferowany - okazał się nim hotel Miraluna Kiotary Bay. Jesteś my niezmiernie szczę ś liwi, ż e zostaliś my tam umieszczeni. Umieszczono nas w pokoju z prywatnym basenem, co moż e być lepszego? ! Moja rada, jeś li po zameldowaniu zaproponuje Ci się przeniesienie do hotelu Miraluna, nie wahaj się wyrazić zgody. Twoje wakacje bę dą wspaniał e! Dzię kuję Natalie Tours! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał