Najgorszy hotel, w jakim kiedykolwiek przebywałem?

Pisemny: 21 wrzesień 2019
Czas podróży: 27 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel pozostawił bardzo negatywne emocje! Począ wszy od momentu przybycia. Do hotelu dotarliś my pó ź no, okoł o 11-12 w nocy, zmę czeni promem. Nieprzyjemna kobieta o zadymionym gł osie począ tkowo usadowił a nas w najdalszym budynku hotelu w mał ym pokoju (zważ ywszy, ż e był o nas trzech) z widokiem na krzaki. Pewnie liczyli na to, ż e nie bę dziemy się kł ó cić z powodu naszego wyczerpania. Oczywiś cie zmusiliś my ją do oddania nam innego pokoju z widokiem na basen. Sami nosiliś my walizki. W hotelu nie ma wind, ale nikt nie pomó gł trzem dziewczynom.
Pokó j był zawsze brudny i zakurzony przez wszystkie 2 tygodnie pobytu. Zał ą czam zdję cie poniż ej. Przez cał e dwa tygodnie z tej okazji musiał em przeklinać z administratorami i sprzą taczami. Sprzą taczka zł amał a jeden z nas tablet, oczywiś cie nie otrzymaliś my odszkodowania. Stale na balkonie był a ogromna kał uż a z klimatyzatora, ten problem nigdy tak naprawdę nie został rozwią zany, z wyją tkiem umieszczenia pod nim wiadra. Kilku leworę cznych ludzi spoza naszego hotelu cią gle przychodził o na basen, ż eby popł ywać . Wi-Fi cudem przestał o dział ać wieczorem. Sami pracownicy pozwolili sobie wieczorem posiedzieć w barze.
Generalnie cał y hotel spoczywa na sobie i naszym, nikt za nic nie ponosi odpowiedzialnoś ci i nikt nie jest w ż aden sposó b karany. Ś niadania są monotonne: jajecznica, jakieś wypieki (a potem jak zdą ż ycie przyjechać wcześ nie rano), pomidory, pieczywo, masł o, jajka… już był o mi niedobrze, powiem szczerze, od tego wszystkiego. Dział amy na nerwy tym hotelem i personelem?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał