Dokładnie zważ wszystkie za i przeciw - a zrozumiesz, że nie warto

Pisemny: 21 styczeń 2018
Czas podróży: 9 — 20 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 4.0
Najbardziej obiektywnie.
Odwiedziliś my hotel "Eri Beach & Village Hotel 4*" w poł owie wrześ nia 2017:2 osoby dorosł e + dziecko 6 lat.
Operator Coral Travel (Ufa).
Co nam się podobał o:
1) Lokalizacja
1.1. ) obecnoś ć piaszczystych plaż w bezpoś rednim są siedztwie, obecnoś ć skalistego dna w samym hotelu (nurkowanie przyjemnie urozmaica codzienne ką piele);
1.2. ) tę tnią ca ż yciem wieś z pię knym deptakiem, kawiarniami, piekarniami, drogimi i niedrogimi restauracjami, wypoż yczalnią roweró w/skuteró w/samochodó w – od razu po wyjś ciu z hotelu;
1.3) bliskoś ć lotniska (20-30 minut).
2) Morze:
2.1. ) mał a zatoka, do któ rej nie docierają duż e fale (ci, któ rzy lubią walczyć z ż ywioł ami, mogą odpł yną ć - 100 metró w - i spotkać ją tam w peł nej krasie w wietrzne dni;

2.2. ) ró ż ne rodzaje dna (gł ę bokoś ć dna i roś linnoś ć ) zapewniają niesamowitą ró ż norodnoś ć koloró w wody: balsam dla serca wizualizacji;
2.3. ) temperatura wody we wrześ niu jest przyjemna zaró wno do wieczornych, jak i wczesnych porannych ką pieli;
2.4. ) zorganizowano specjalną „woltę ” dla dzieci: czę ś ć morza oddzielona jest duż ymi kawał kami skał , na któ rych rozbijają się fale, a dno pokryte jest piaskiem, gł ę bokoś ć jest pł ytka: mali mił oś nicy wody pluskają się w tym naturalnym basen z przyjemnoś cią .

3) Ż ywnoś ć , nie liczą c mię sa:
3.1. ) codziennie bogaty wybó r warzyw, lokalny ś wież y ser (podobny do sera), oliwki, jogurt, pomidory;
3.2. ) dzieci przy obiedzie moż na zneutralizować lodami lub arbuzem;
3.3. ) Jeś li nie jesteś fanem szpinaku, kuchnia grecka moż e radykalnie zmienić Twó j stosunek do tego niesamowitego produktu.
Co był o nieoczekiwane, nieprzyjemne i jest bezpoś rednim lekceważ eniem potrzeb goś ci ze strony dyrekcji hotelu:
1. Brudny numer:
1.1. ) kawał ki gumy do ż ucia na podł odze podczas zameldowania, martwe owady rozmazane na suficie, bardzo stara instalacja wodno-kanalizacyjna;
1.2. ) podarte prześ cieradł a;
1.3. ) klimatyzatory nie są czyszczone zapobiegawczo;
1.4. ) pleś ń w ł azience.
2. Obecnoś ć ź ró deł smrodu na terenie hotelu:

2.1. ) obok jednego z najwię kszych budynkó w mieszkalnych znajduje się „ś mietnik”: zamknię ta mał a szopa, do któ rej od godziny 12:00 pierwszego dnia i do godziny 11:00 dnia nastę pnego resztki jedzenia z przywoż ono cał y hotel - gdzieś o 11:30 przyjeż dż a ś mieciarka (1 raz dziennie) i wywozi ś mieci, któ re wieczorem tego samego dnia znó w się gromadzą i w gorą cym klimacie jest silny smró d, któ ry jest dostę pny dla goś cie wychodzą na balkony na pierwszych pię trach;
2.2. ) w restauracji sprzą tanie brudnych naczyń i resztek jedzenia ze stoł ó w goś ci odbywa się za pomocą wó zkó w, na któ rych kelnerzy zbierają naczynia i sztuć ce, a gdy wó zek jest peł ny, wszystko zabiera się do zlewu: plastikowe wó zki z gumowymi matami na nich, w przeciwień stwie do metalowych odpowiednikó w (któ re powszechnie stosuje się w kuchniach) przez cał e ż ycie pochł aniał y zapach, a kiedy kelner z tym wó zkiem pojawia się obok ciebie podczas lunchu, aby posprzą tać nastę pny stó ł , moż esz wyczuć wiadro pomyj.
3. Brak moż liwoś ci zmiany numeru:
3.1. jeś li przy zameldowaniu dowiedział eś się , ż e klimatyzator jest brudny w pokoju, ż e twó j balkon znajduje się bezpoś rednio nad hotelowym „ś mietnikiem”, ż e za oknami jest gł oś ny hotel dyskotekowy, ż e są problemy z odpł ywem w ł azience, wtedy dopiero po kilku dniach moż na zmienić pokó j, po usł yszeniu od obsł ugi recepcji nastę pują cej odpowiedzi: „dobrze, ż e w ogó le się ulokował eś : dziś czę ś ć naszych goś ci wyjechał a do innego hotelu, bo nie ma miejsc”, „wyś lemy do Ciebie mistrza, a on sprawdzi na czym polega problem, jeś li problem, jeś li nie moż esz go rozwią zać , ustawimy Cię w kolejce do zmiany numeru”, „dokł adamy Ty w kolejce do zmiany numeru, ale kolejka jest dł uga, bę dziesz musiał poczekać ”, „niestety mistrz już dziś wyjechał , jutro spró bujemy rozwią zać Twó j problem, a dopiero potem moż emy ustawić się w kolejce zmienić numer. "

3.2. jeś li zdecydujesz się przejś ć cał ą drogę , to zamiast pokoju nad wysypiskiem ś mieci na 2. pię trze najprawdopodobniej dostaniesz pokó j z problematycznym odpł ywem kanalizacyjnym na 1. pię trze - nazywa się to zmianą pokoju.
4. Restauracja nieprzystosowana do iloś ci goś ci w hotelu:
4.1. kolejki po ż ywnoś ć ;
4.2. kolejka po stolik, jeś li przyjdziesz w poł owie obiadu;
4.3. linia do czystych talerzy, któ ra czasami się koń czy, czyli czasami nie ma talerzy. w ogó le. jak ró wnież urzą dzenia;
4.4. goś cie w mokrych kostiumach ką pielowych z cienko zakrytymi ró ż nicami pł ci, któ rzy mijają cię , gdy jesz (spieszyli się , ż eby uciec z plaż y, ż eby mieć czas na zł apanie stolika przy kolacji);
4.5. Nie bę dziesz mó gł zjeś ć wspaniał ych greckich winogron w restauracji, są one rozbierane zbyt szybko.
5. Deklarowana animacja dla dzieci nie jest organizowana:
5.1. w cią gu dnia w ogó le nie był o animacji (przypomnę , odpoczywaliś my we wrześ niu, a goś ci z mał ymi dzieć mi był o wtedy sporo);
5.2. wieczorem chł opaki, któ rzy mieli potrzymać dyskotekę dla dzieci, rozmawiali z barmanem pł atnego baru;
5.3. centralny plac zabaw dla dzieci na miejscu jest w opł akanym stanie i wymaga naprawy przez dł ugi czas.
Streszczenie:
Rozumiem, ż e wybierają c się do niedrogiego hotelu, nie oczekujesz wiele, ale istnieje pewne podstawowe minimum, poniż ej któ rego nie moż esz spaś ć (przede wszystkim czystoś ć ). Eri Beach & Village Hotel nie uważ a za wstyd naruszania tego podstawowego minimum. W odpowiedzi na Twoje pytania najprawdopodobniej usł yszysz: „Dobrze, ż e w ogó le się osiedlił eś ”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał