Hotel nie spełnia standardów 5*

Pisemny: 24 wrzesień 2025
Czas podróży: 13 — 22 wrzesień 2025
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Biuro podró ż y podał o nam link do systemu rezerwacji.

1. Zameldowanie. Przyjechaliś my z lotniska do hotelu o 3:00 rano i zakwaterowano nas w pokoju o 15:00. Zaproponowaliś my opł acenie wcześ niejszego zameldowania, ale odmó wiono.

2. Pokó j był czysty i przytulny, z balkonem i widokiem na morze. Codziennie sprzą tano i zmieniano poś ciel i rę czniki. Od trzech dni nie przywieziono nam wody butelkowanej.

3. Teren hotelu jest niewielki (jak na hotel pię ciogwiazdkowy), ale jest duż o zieleni. Wię kszoś ć goś ci to emeryci. Jedzenie nie każ demu przypadnie do gustu.

4. Wymeldowanie. Wymeldowaliś my się o 11:00. Autobus na lotnisko odjeż dż ał o 00:15. Odmó wiono nam przedł uż enia pobytu i zabrano nasze bransoletki hotelowe. Spę dziliś my 12 godzin, gł odni i wł ó czą c się po plaż y, aż do autobusu na lotnisko, gdzie ochrona hotelowa nas wygonił a, bo nie mieliś my bransoletek.

5. Nie chcemy wracać do tego hotelu i nie polecilibyś my go nikomu innemu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał