Słaba obsługa w recepcji

Pisemny: 10 wrzesień 2018
Czas podróży: 5 — 9 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Lot z Kazachstanu do Grecji trwa okoł o 12 godzin. To tylko jeden sposó b. Ró ż nica czasu mię dzy krajami wynosi 3 godziny.

Urlopowicze z Kazachstanu wybierają Grecję (nie Wł ochy, nie Hiszpanię ) w nadziei na przyjemne wakacje na dobrym poziomie. Ale okazał o się , ż e jest na odwró t. Pierwszymi, któ rzy spotkali nas w hotelu, byli pracownicy recepcji o zmę czonych i wś ciekł ych twarzach. Na nasze proś by o zmianę numeru (ze wzglę dó w medycznych) spotkał a się negatywna reakcja, zwł aszcza ze strony personelu - panowie niestety nie pamię tali nazwisk (podobno nigdy nie chorowali). Do tej pory nigdy nie są dził em, ż e ró ż nice w przynależ noś ci do jednego z krajó w mają znaczenie, ponieważ problem został rozwią zany w 2 minuty, gdy do rozwią zania problemu doł ą czył pracownik Agencji Greckiej. Personel hotelu nie odpowiedział na proś by i referencje kazachskiej agencji.

Brzydki stosunek do klientó w w recepcji był szczegó lnie dotkliwie odczuwany na tle przyjaznej obsł ugi kelneró w w restauracji. W cią gu ostatnich 8 lat moich wakacji po raz pierwszy spotkał em się z tak chamską postawą . Po tym nie mogę nikomu polecić Grand Resort Lagonissi. BRZYDKI!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał