Na Krecie jest wiele wspaniałych hoteli, ale wylądowaliśmy w Minos Imperial (

Pisemny: 30 lipiec 2013
Czas podróży: 30 czerwiec — 7 lipiec 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 3.0
Odpoczywaliś my we dwoje u szczytu sezonu 2013. Mieszane uczucia. Jeś li na temat
(+) plusy są nastę pują ce:
1) Pię kna okolica z duż ą iloś cią basenó w, pię knymi schodami, ś cież kami, palmami, kaktusami. Wię kszoś ć drzew kwitnie a wś ró d nich zobaczyliś my kilka drzew owocowych, są punkty, w któ rych projektanci krajobrazu wykonali bardzo ciekawą pracę i cieszą oko.
2) Có ż , baaardzo pyszne desery miodowe
3) Plaż a i morze są czyste?
(-) a teraz minusy, któ re okazał y się znacznie wię cej niż plusy:
1) Hotel poł oż ony jest z dala od cywilizacji. Do najbliż szej miejscowoś ci Sissi drogą nad morzem jedziemy 2km. Z jakiegoś powodu w hotelu nie ma bankomató w, co był o dla nas duż ym problemem.

2) Liczba stał a się obrzydliwa. Nie wiem, moż e mamy taki pech, ale niektó re chwile po prostu wpadał y w osł upienie. Lampa w ł azience był a przytrzymywana 2 ś rubami zamiast 4 dostarczonych (innymi sł owy, smarkami). Bateria pod prysznicem był a pokryta jaką ś powł oką i wydawał o się , ż e nigdy nie był a myta od momentu instalacji (to obrzydliwe, nie spodziewał em się tego po hotelu 5*). Poś ciel był a zawsze wysył ana po powrocie z basenu i myś lał am, ż e jest tak jak powinna, codziennie zmieniana - mylił am się - moje oczy otworzył y się na prawdę po tym, jak zranił am się w nogę na plaż y i przypadkowo wł oż ył am plama na prześ cieradle - po 2 dniach plama nigdzie nie zeszł a. prześ cieradł a oczywiś cie nigdy nie został y zmienione i tylko przerobione! Wykoń czył em walizkę gumką - któ regoś ranka facet wsuną ł mi w dł onie gumkę i dumnie powiedział , ż e ją zgubił em, a znalazł ją pod umywalką (dziwne, ż e nie wstydził się tego, ż e kolor wł osó w na gumce nie pasował do mojego) - guma nie był a moja, wię c moż esz wycią gną ć wł asne wnioski na temat jakoś ci sprzą tania w pokojach. A podł oga w ł azience był a stale mokra.
3) Odż ywianie. Samo jedzenie jak dla mnie normalne, ale problem polega na znalezieniu wolnego stolika, czasami nie wpuszczano ich do restauracji i musiał em czekać w kolejce, aż ktoś skoń czy posił ek i wyjdzie(
4) Rozliczenie w pokoju. Pierwsze wraż enie, a już negatywne, był o takie, ż e przyjechaliś my o 12 w poł udnie, osiedliliś my się dopiero po 3 godzinach, musieliś my przyjechać.2 razy i przypomnieć , ż e jeszcze nie zasiedliliś my.
5) Terytorium. Baseny są bardzo mał e - był am po pas, pró bowali w nich pł ywać , ale nie wyszł o. Z przyjemnoś cią pł ywaliś my w morzu, ale był y kontuzje (bo w zatoce jest duż o duż ych kamieni) - podrapał em się w kolano, a facet mocno uszkodził stopę o kamienie, leczyli mnie jeszcze 2 tygodnie po po powrocie do domu.
6) Personel. Pamię taj o wielkiej amerykań skiej tradycji polegają cej na fał szowaniu obowią zkowego uś miechu wszystkim klientom. Dla Europejczykó w – uś miech, a dla Sł owian – spojrzenia z ukosa, jakby byli gorszą rasą .
Tak dł ugo zaplanowane wakacje okazał y się wyją tkowo nieudane. Nigdy nie polecił bym tego hotelu znajomemu. Piszę recenzję z nadzieją , ż e przy wyborze hotelu przynajmniej ktoś ją przeczyta, wybierze inny hotel i spę dzi dł ugo wyczekiwany urlop w lepszych warunkach. Powodzenia!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał