Dodać recenzję
Plecy
Recenzja hotelu
Historia podróży
Przegląd atrakcji
Pytanie do turystów
Wątek na forum
  • Dom
  • Hotele
  • Wdzięki kobiece
  • Pytania - Odpowiedzi
Zaloguj się
Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz
Recenzja hotelu
Historia podróży
Recenzja biura podróży
Przegląd atrakcji
Pytanie do turystów
Wątek na forum
• Przypomnij mi przez e-mail ×
×
Wyślemy Ci jeden list
w dniu Twojego powrotu z wakacji
Podaj adres e-mail
Określ datę zwrotu
Усі форуми → Турфирмы
Новая тема

кидалово от Аккорд Тура

13 lat назад 15 Moze 2012
Турфирмы 311 63368
18
«12345…11»
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Frimen, Ви і Ваша знайома прописані в одному місті, чи у Вас різна прописка?
  • Frimen
    Frimen Репутация: +5 Cообщений: 9
    13 lat назад
    різна ! я розумію на що ви натікаєте ! Але погодитесь , за такій термін ( 3 тижня ) варто враховувати різні обставини , я ж подавав не за тиждень !!!!
  • Frimen
    Frimen Репутация: +5 Cообщений: 9
    13 lat назад
    Якщо туроператор бачить що мало часу , то потрібно збільшувати час за яким потрібно подавати документи ! Нічого особистого !
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Frimen написал 18 мая в 22:59

    різна ! я розумію на що ви натікаєте ! Але погодитесь , за такій термін ( 3 тижня ) варто враховувати різні обставини , я ж подавав не за тиждень !!!!


    Справа не в кількості часу!!!
    Справа у дещо різному відношенні консульств Польщі до організованих туристичних груп! Так, наприклад, консульство Польші в Одесі працює без вибриків і проблем з візами там практично немає! От і у Вас документи мали подаватися в різні консульства, в одному їх вдалося пропихнути (для Вашої знайомої), а в іншому ні!
  • Frimen
    Frimen Репутация: +5 Cообщений: 9
    13 lat назад
    Я розумію що відношення в консульствах ! Ну це смішно , для чого мені знати вибрики тих чи інших консульств в регіонах , я простий турист , я заплатив гроші , я хочу поїхати , все інше справа туроператора , при тому що віза Польщі є взагалі не проблематичною , при бажанні я би сам міг її отримати і повірте мені в мене це би зайняло тиждень , максимум два )
    Але справа не про це , сама робота туроператора бажає бути кращою і не потрібно тут нікого захищати чи списувати на вибрики консульств !
    Я їздив з різними операторами і можу сказати хто працює добре , а хто так собі )
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Ну так смійтеся на здоровя!
    Вся Європа в курсі що візи з Вашого консульства у Луцьку в 9-ти випадках з 10-ти оформлювались по підробним документам і що з цими візами краще взагалі нікуди не їхати! Невже Ви не в курсі? Саме скандальне консульство!
    Візові і консульські питання то не сфера впливу туроператорів, то в нормальних країнах сфера діяльності МЗС. Яка країна, таке МЗС!
  • Frimen
    Frimen Репутация: +5 Cообщений: 9
    13 lat назад
    Про всю Європу ви напевно перегнули )
    В курсі ! А також в курсі , всі кому оформляли і далі їздять і оформляють це вам так на замітку ) і повірте це не пусті слова !
    А то ми почали з Акорда і закінчили на державі !
    Я сам чудово бачу яка в нас держава , що тут плакатися !
  • Scurra-2
    Scurra-2 Репутация: +1810.5 Cообщений: 1556
    13 lat назад
    Правильно, и пока на экскурсиях в Париже, Будапеште, Праге и т.д. не будет звучать украинский язык, то так дальше и будет.
  • 1ean
    1ean Репутация: +56.5 Cообщений: 468
    13 lat назад
    duna61
    Да ведь все так просто решается. Достаточно заранее в программе тура указать язык сопровождения и экскурсионного обслуживания. А турист сам сделает выбор что для него предпочтительнее.
    Разве не спрос рождает предложение?
  • Scurra-2
    Scurra-2 Репутация: +1810.5 Cообщений: 1556
    13 lat назад
    Да я не язык проведения в данном случае имела ввиду. Сама писать на украинском умеюс трудом, с разговорным немного легче. Правчда мы учимся. Я имела ввиду в глобальном. Пока мы сами не научимся себя уважать, то и нас уважать не будут. Банальность наверное. Но если честно задолбали, какие отели да какой завтрак да где бесплатные туалеты. Пазве мы в Европу едем за этим. Ну я так точно нет. И если я не зарабатываю на бутерброд, чтобы не тащить его с завтрака в кафе, то на черта я попрусь туда. Уж лучше дома куплю бутерброд, чтобы его не тырить. Извините эмоции. Ну вопросы по завтракам просто надоели. Да дадут вам сто процентов булку с ветчиной и то, что уних называется кофе и сок.
  • fialca
    fialca Репутация: +55 Cообщений: 682
    13 lat назад
    Marafetka написал 18 мая в 13:26

    Навеяла мне Ваша тема воспоминая о тех временах, когда я работала менеджером в одной из фирм тур. операторов по автобусным турам. И был у меня случай. Вечер, четверг, сижу в офисе, просматриваю уже подготовленные пакеты документов перед выездом группы в тур в субботу. И совершенно случаю замечаю несоответствие к-во человек в румингах и изначальным списком туристов (есть в каждой фирме такая папка куда вносятся все поименно забронировавшие тур). Не могу понять в чем дело. По документам все есть. ( а документы туристов все раскладываются по файликам и на каждый тур выделяется отдельная большая папка, куда эти файлики складываются по мере поступления доков от туристов). Так вот, по документам все есть, все получили визу, а по списку есть еще одна женщина, чьи документы я в глаза не видела. Звоню в агенство в Одессе, от которого была заявка. Переспрашиваю (я то в надежде, что просто не вычеркнули отмененную бронь). Но в агентстве мне говорят, что документы давно переданы, а туристка пакует чемодан. Вы представляете мой шок (вот кстати, многие пишут, что менеджерам глубоко все побарабану и им бы денег побольше срубить...нифига...действительно переживаешь сильные эмоции в такой момент). И вот с горем пополам, подключив весь штат сотрудников, находим ее документы в папке на другие даты, на другой тур. (секретарь при получении доков, просто тыкнула их куда было ближе тянуться). Смотрю я в справку с места работы, а там стоит должность "прокурор"...и стало мне совсем уж плохо. Позвонила туристке с извинениями...выслушала 15 минут отборного мата и угроз (собственно я ее понимаю). В общем, как сказала туристка "в тур я поеду, делайте, что хотите". И вот прощаюсь я с работой, свободой, деньгами и т.д. И совершенно без какой либо надежды - звоню в посольство в 5 часов вечера, попадаю на визового офицера с которым постоянно работаю, сквозь слезы объясняю ситуацию...он вздыхает и говорит, мол приносите утром пакет документов, посмотрим, что мы сможем сделаю. не буду описывать сколько я за день намотала км. и сколько всего пережила, но вечером в пятницу у меня был на руках ее паспорт с визой.
    О чем я хочу сказать, какая бы проблема не случилась - ее возможно разрулить (ну кроме отказа в посольстве, хотя и такое решалось). Главное желание менеджера помочь людям. Я могла спокойно съехать типа "ничего не знаю, я тут ни при делах" и отправить туристке обратно ее документы. Кстати, она тогда получила хорошую скидку от нашей фирмы за "моральный ущерб".


    согласна, кстати, я лично, когда раньше ездила встречала и отличных менеджеров и таких , которым действительно по барабану. Приятно, что есть такие менеджеры, как вы. Но, это к слову, а за ущерб секретарь должна была платить, вы ее "на вид" поставили или уволили ?[smile=regular]
  • honeysun
    honeysun Репутация: +103.5 Cообщений: 409
    13 lat назад
    Девушки, так тут же ключевое слово - "прокурор"!
    А если ты, допустим, бухгалтер? Кому чего докажешь?
    Ничего не остается, только в топикстартеры идти. А там тебя чмырят по схеме "со мной такого не случалось, значит, такого не может быть".
  • solloo
    solloo Репутация: +5 Cообщений: 24
    13 lat назад
    согласна,не будь она прокурором, ни кто и пальцем бы не пошевилил!
  • fialca
    fialca Репутация: +55 Cообщений: 682
    13 lat назад
    может и так, у меня вот только вопрос, я так поняла, туристка уехала вовремя ? За что ей тогда скидки за моральный ущерб ?
  • Oksuta
    Oksuta Репутация: +7 Cообщений: 13
    13 lat назад
    потому что прокурор, а обычным смертным которые так и не поехали по их вине, моральный ущерб не положен
  • Oksuta
    Oksuta Репутация: +7 Cообщений: 13
    13 lat назад
    потому что прокурор, а обычным смертным которые так и не поехали по их вине, моральный ущерб не положен
  • Akffela
    Akffela Репутация: +4.5 Cообщений: 159
    13 lat назад
    Вот-вот, поэтому-то и обидно, что как прокурор - так в лепешку разобьются, а как обычный смертный - так даже глазом не моргнут... Такая страна - такие люди (((
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Oksuta написал 21 мая в 15:13

    потому что прокурор, а обычным смертным которые так и не поехали по их вине, моральный ущерб не положен


    Чули дзвін да не знаєте де він!
    Про туриста, працівника прокуратури, розповіла Marafetka,  з власного досвіду, ніякого відношення до цієї теми форума та історія не має.
    Якщо консульства зачиняються чи просто відмовляються приймати документи туристів, то навряд чи в цьому можна звинувачувати турфірму, дякувати потрібно МЗС, яке робить вигляд що не помічає свавілля консульств.
    Пропозиції "обычным смертным" озвучені автором теми в першому ж повідомленні.[smile=regular]           
  • Scurra-2
    Scurra-2 Репутация: +1810.5 Cообщений: 1556
    13 lat назад
    О ребята мы так далеко зайдем. У нас сын обычного районного судьи на такой тачке ездит. Совершенно без мозгов. К счастью он никуда не ездит. Ему НЕ ИНТЕРЕСНО. Ой у нас, но не в Киеве. Я по привычке еще живу старыми воспоминаниями и реалиями. Самой надоело.
  • honeysun
    honeysun Репутация: +103.5 Cообщений: 409
    13 lat назад
    Tet.A_sv написала 21 мая в 16:11
    Чули дзвін да не знаєте де він!
    Про туриста, працівника прокуратури, розповіла Marafetka, з власного досвіду, ніякого відношення до цієї теми форума та історія не має.

    В першому повідомленні автор пише про те, що її документи представники ТА забули надати в посольство.Дехто, не будемо показувати пальцем, репетує на весь форум, що такого бути не може. І виннне виключно Польське консульство. Далі, людина, яка має відношення до туристичного бізнесу, згадує випадок зі свого досвіду про те, що дійсно, з вини працівників ТА документи однієї з клієнток одного разу не були вчасно подані на візу (якби не уважний менеджер, їх би взагалі не подали). Тепер дехто пише, що ця історія не має ніякого відношення до теми форуму. Ви дійсно не бачите ніяких паралелей?
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    honeysun написал 21 мая в 16:19
    В першому повідомленні автор пише про те, що її документи представники ТА забули надати в посольство.Дехто, не будемо показувати пальцем, репетує на весь форум, що такого бути не може. І виннне виключно Польське консульство. Далі, людина, яка має відношення до туристичного бізнесу, згадує випадок зі свого досвіду про те, що дійсно, з вини працівників ТА документи однієї з клієнток одного разу не були вчасно подані на візу (якби не уважний менеджер, їх би взагалі не подали). Тепер дехто пише, що ця історія не має ніякого відношення до теми форуму. Ви дійсно не бачите ніяких паралелей?


    Про "забування" я вже писала, повторюю ще раз:

    "Папір все витримає, можна писати що завгодно! Але і свій розум не завадить мати. Туроператор, це не державна контора де за помилки і збитки ніхто не платить! Це чиясь приватна власність. Набраний і не відправлений тур, відповідно, не лише недоотримані прибутки але і прямі збитки. Які дії зазвичай вчиняються якщо хтось щось "забув"? Розбір польотів на всіх рівнях, дістається і тим хто "забув", і тим хто був поруч з тими хто "забув" і навіть тим, хто випадково проходив поруч. Після таких розбірок механізм на довгий час починає працювати як годинник! Тобто "забути" можна один раз! У випадку з польськими консульствами "забування" почалося ще в кінці березня на початку квітня. Ні одна розсудлива людина не повірить що це "забування", а не інші обставини, на які фірма на жаль ніяк не може вплинути попри всі свої намагання і старання."

    Які можуть бути паралелі? Там поодинокий випадок з одним туристом, тут відміна ряду турів з причини відмови консульств приймати документи!
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Єдина паралель що напрошується, це схожість ситуації з ситуацією з чеськими консульствами рік тому!
  • honeysun
    honeysun Репутация: +103.5 Cообщений: 409
    13 lat назад
    Tet.A_sv написала 21 мая в 16:25

    Про "забування" я вже писала, повторюю ще раз:
    Які можуть бути паралелі? Там поодинокий випадок з одним туристом, тут відміна ряду турів з причини відмови консульств приймати документи!

    Коротше, ясно. Туристка не поїхала через відмову консульства приймати документи, а ТА їй повідомило, що саме її документи забули подати - виключно через власну схильність до мазохізму. Невже ви не допускаєте думки, що в даному випадку просто наклалися дві причини? Ну співпало так! Але це ніяким чином не зменшує вини ТА, якщо дійсно мало місце нехлюйство з боку одного з менеджерів!
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Ви чули ту розмову? Чули слово забули? Рік тому туристи, яким так само дзвонили і повідомляли про відміну турів по чеським візам, також "чули" слово "забули"!
    Іншим туристам також забули подати документи?
  • honeysun
    honeysun Репутация: +103.5 Cообщений: 409
    13 lat назад
    Tet.A_sv написала 21 мая в 16:47

    Ви чули ту розмову? Чули слово забули? Рік тому туристи, яким так само дзвонили і повідомляли про відміну турів по чеським візам, також "чули" слово "забули"!
    Іншим туристам також забули подати документи?

    А ви працюєте поруч із менеджером, який обробляв документи топікстартера? Ви можете особисто поручитися, що ця людина не схибила? Щоб бути настільки впевненою, треба або контролювати менеджера протягом всього робочого дня, або бути тим самим менеджером. Голослівним бути дуже легко.
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    honeysun написал 21 мая в 17:30
    А ви працюєте поруч із менеджером, який обробляв документи топікстартера? Ви можете особисто поручитися, що ця людина не схибила? Щоб бути настільки впевненою, треба або контролювати менеджера протягом всього робочого дня, або бути тим самим менеджером. Голослівним бути дуже легко.

    Ось цитата з першого повідомлення в темі "тур был расформирован". Розпустили всю группу, а не відмовили одному туристу! Всій групі забули подати документи? Якби не подали документи лише одного туриста, ніхто тур не розформовував би!
    vincent978, у якого був цей же тур на іншу дату також "забули" подати документи?

    Щоб стверджувати що сказали "забули", треба особисто чути це "забули"! Бо коли людині, яка сидить на валізах, дзвонять що вона в тур не їде, бо документи не подали в консульство, то "чується" слово "забули" навіть якщо його ніхто не вимовляв.
  • honeysun
    honeysun Репутация: +103.5 Cообщений: 409
    13 lat назад
    honeysun написал 21 мая в 16:35

    Невже ви не допускаєте думки, що в даному випадку просто наклалися дві причини? Ну співпало так!

    А ось вам цитата з мого попереднього повідомлення, якщо ви їх взагалі читаєте.
    До речі, в тему:На одному з російських туристичних сайтів жінка описала ситуацію, коли в одній з ТА під час підписання договорів дату проставили на місяць раніше, але тими самими числами. Виявилася помилка, коли на наступний день після зазначеної в договорі дати клієнтам передзвонили із запитанням, чому вони не вилетіли. Жінка свою вину не знімала, але у виправдання наводила керівництву ТА своє електронне листування, де вказувала правильні дати, а також те, що документи (тобто, квитки), їм на руки так ніхто й не передав, хоча обіцяли це зробити напередодні вильоту. Керівництво пообіцяло розібратися, розібралося і вирішило, що вини агенції в даному випадку немає. Найцікавіше те, що місцева форумська тусня через тиждень переписки вирішила, що це...чорний піар! А все тому, що жінка відмовилась викласти на форум копію договору, скарги і т.п. (?!!!) Так що я для себе зрозуміла уже, що туристичні підприємства апріорі білі та пухнасті, а туристична галузь - єдина, де відсутній людський фактор.
  • Barrique
    Barrique Репутация: +5 Cообщений: 53
    13 lat назад
    duna61 написала 19 мая в 19:34

    Пока мы сами не научимся себя уважать, то и нас уважать не будут. Банальность наверное. Но если честно задолбали, какие отели да какой завтрак да где бесплатные туалеты. Пазве мы в Европу едем за этим. Ну я так точно нет. И если я не зарабатываю на бутерброд, чтобы не тащить его с завтрака в кафе, то на черта я попрусь туда. Уж лучше дома куплю бутерброд, чтобы его не тырить. Извините эмоции. 

    Полностью с Вами согласен. В прошлом году были с женой в шоке, когда были в туре в Швейцарии (тоже от Аккорда) - наши туристы не стесняясь на завтраке набивали сумки едой. На тур в Швейцарию деньги нашлись, а на пару бутербродов - нет. Позор!!! Причем позорят не только себя, но прежде всего свою страну - УКРАИНУ.
    Вчера только вернулись из тура "Мечтая о нем ... Амстердам, Брюсель, Париж!". Так вот, одного туриста из нашей группы поймали на "горячем" на завтраке во французской   гостинице, но пожалели - просто выгнали с ресторана. Со слезами на глазах об этом поведала жена туриста нашему сопровождающему. Тот подошел к официанту, затем вышел хозяин ресторана и предупредил, что если повторится этот случай сегодня, то с завтрака выгонят всю группу. Руководитель группы был вынужден стоять на входе и предупреждать каждого - не берите ничего с собой! Как вы думаете, что подумали/думают о нас французы и какое мы произвели на них впечатление? И не только, а и в других странах, где наши "уважаемые" туристы не стесняясь тырят на завтраках еду? Поставьте себя на их место. Вам бы понравилось, если бы ваши гости у вас дома воровали со стола еду и уносили с собой? 
  • Tet.A_sv
    Tet.A_sv Репутация: -32 Cообщений: 714
    13 lat назад
    Ага! "Співпало"! І "забули" і консульство не приймало документи одночасно! [smile=regular]     
  • honeysun
    honeysun Репутация: +103.5 Cообщений: 409
    13 lat назад
    Tet.A_sv написала 21 мая в 18:08

    Ага! "Співпало"! І "забули" і консульство не приймало документи одночасно! [smile=regular]

    Розумію вашу іронію. Звичайно, по вашому, робота в турагенціях відбувається так: "Алло? Консульство? Ви ж у нас документи не будете приймати? Ну тоді ми будемо ду-у-уже уважні! Щоб не співпало!" - Ви саме це мали на увазі? Ну тоді це двічі [smile=regular]  Як взагалі ці процеси можуть залежати один від одного?
«12345…11»
Надіслати повідомлення
Початок • Турфирмы

Увійти

  • Войти
Новая тема
  • Категорії
  • Свіжі дискусії
  • Активність
  • Настройка уведомлений

Категорії

  • Усі розділи 43.5K
  • Форумы для туристов 42.8K
  • Горящие Туры 10
  • Страны, курорты, отели 2.8K
  • Экскурсионные туры 1.8K
  • Самостоятельный туризм 25
  • Лоукостеры и другие авиакомпании 26
  • Автобусные перевозчики 10
  • Турфирмы 553
  • Поиск попутчика 22.8K
  • Визы и загранпаспорта 864
  • Предложения турфирм 9.1K
  • Аренда жилья для отдыха 4K
  • Общий 375
  • Форумы по интересам 35
  • Горные лыжи 35
  • Для турфирм 409
  • Для профессионалов турбизнеса 409
  • О наших проектах 242
  • Отзывы и предложения 241
© 2006–2025 TurPravda.com — Pomoc • Reklama • Właściciele hoteli • Eksportuj informacje • Polityka prywatności • Warunki korzystania

TurPravda - opinie turystów o hotelach | Ocena hoteli i kurortów według opinii turystycznych

Zwracamy uwagę na setki recenzji hoteli wszystkich popularnych kurortów.Poznasz całą prawdę o hotelach „z pierwszej ręki”.Opinie prawdziwych turystów o hotelach i kurortach pomogą Ci w podjęciu decyzji o wyborze hotelu.Przeczytaj recenzje turystów - skorzystaj z doświadczeń innych podróżników!
Powered by Vanilla