ocena hotelu 2

Pisemny: 7 sierpień 2011
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Personel hotelu jest niekompetentny i zł odziejski. dobrze traktują swoje obowią zki tylko za napiwek. Kiedyś , gdy nie zostawili napiwku do sprzą tania, udawali, ż e sprzą tają i ukradli telefon, na co sł uż ba bezpieczeń stwa wyjaś nił a, czego szukać . Klimatyzacja dział a brzydko i nie chł odzi, gdy na dworze jest gorą co, wypycha powietrze z kuchni wilgotne i przesycone zapachami kuchennymi. Technik od klimatyzacji dzwonił.5 razy w cią gu jednego dnia, ale nigdy nie wysł ali, ale za każ dym razem, gdy obiecywali, nagrywali rozmowę , dzwonili przez radio, ale nic się nie zmienił o. Jedzenie jest monotonne i prymitywne, ż e nie jedli na ś niadanie, dadzą je na obiad już kwaś ne. Sł ynne kanaryjskie banany, o któ rych mó wią , ż e są najsł odsze na ś wiecie, podaje się zielone, ananasy tylko ze sł oikó w w postaci kompotu, ciastka, herbatę , kawę są okropne. Wychodzą c, przy oddawaniu rę cznikó w plaż owych nie znalazł em kaucji, wię c zatrzymali mnie przez pó ł godziny w recepcji bez rozwią zania kwestii zwrotu kaucji, taksó wka już przyjechał a i wszyscy udawali, ż e dzwonią , pytają kogoś i dalej przekonują , ż e jeszcze minutę trzeba poczekać , aż ktoś odpowie. Lokalne dyskoteki wokó ł hotelu huczą cał ą noc, w takich warunkach trudno spać . Plaż a miejska jest szczelnie zapeł niona przez okoł o 5 minut na piechotę , miejsca przy basenie zajmują godziny od 6 rano, do godziny 9 wszystkie leż aki są zaję te i nie ma ludzi, podobno ś pią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał