Zły hotel - całkowicie nie wywiązujący się ze swoich zobowiązań

Pisemny: 17 czerwiec 2014
Czas podróży: 1 — 2 może 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Nie polecam nikomu pobytu w tym hotelu. administracja hotelu nie wywią zuje się ze swoich zobowią zań wobec goś ci.
Spotkał em się z tym na etapie rezerwacji - zarezerwował em pobyt w tym hotelu przez Booking. com z moż liwoś cią bezpł atnej anulacji do listopada 2014 roku. Niestety w kwietniu zdaliś my sobie sprawę , ż e wyjazd na Teneryfę się nie odbę dzie i rezerwację anulował em w terminie (w maju). Jednak hotel odmó wił zwrotu mojej przedpł aty za rezerwację , powoł ują c się na fakt, ż e muszę zapł acić opł atę bankową za zwrot 50 euro! Warunki rezerwacji nie przewidywał y ż adnych opł at ani kar za anulowanie rezerwacji, jednak administracja naruszył a warunki rezerwacji i odmó wił a zwrotu przedpł aty w cał oś ci. . . I nawet zespó ł wsparcia Booking. com za drugi miesią c nie moż e zmusić ich do przestrzegania warunkó w rezerwacji.
A ta odprawa jeszcze się nie odbył a))) Nie mogę sobie nawet wyobrazić , jak ci ludzie odnoszą się do swoich goś ci i ich zainteresowań , nawet jeś li na etapie rezerwacji pró bują zarobić na swoich potencjalnych klientach!

Jeś li administracja pozwala sobie na ł amanie swoich pisemnych zobowią zań , to jestem pewien, ż e nigdy w peł ni nie wywią zuje się ze swoich obietnic i po prostu nie moż na uwierzyć w ich sł owa i obietnice!
Nie ufaj tym ludziom ze swoimi wakacjami, ponieważ . nie ma gwarancji! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Zły hotel - całkowicie nie wywiązujący się ze swoich zobowiązań

ZOBACZ TEŻ