Zepsute wakacje i zdecydowanie nie 5 gwiazdek?

Pisemny: 11 wrzesień 2019
Czas podróży: 11 — 18 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zamó wiliś my apartament w tym hotelu, ponieważ planowaliś my wakacje z dzieckiem, a standardy są bardzo mał e, tylko 22 mkw.
Przyjechaliś my, a naszego numeru nie był o. Jest potwierdzenie rezerwacji, ale w odpowiedzi na pewne wymó wki.
Zasiedlili nas zamiast apartamentu w standardzie, a tam:
1. Drzwi wejś ciowe są skoś ne, nie otwierają się ani nie zamykają normalnie.
2. Pod prysznicem woda nie spł ywa podczas mycia, peł ne pomieszczenie z wodą .
3. Kran pod prysznicem jest zepsuty, wypł ywa ze wszystkich pę knię ć .
4. Dziecko otrzymał o ł ó ż eczko, a to zamiast normalnego ł ó ż ka.
5. W pokoju nie ma podwó jnego ł ó ż ka, ale dwa pojedyncze ł ó ż ka zsunię te.
6. Nie ma szafy, nie ma miejsca na walizki, tylko chodzenie i potykanie się o rzeczy.
A to jest 5-gwiazdkowy hotel. Nie jest jasne, kto przypisał im te gwiazdy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар