Kradzież w pokoju

Pisemny: 1 lipiec 2019
Czas podróży: 16 — 28 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Od 16 do 28 czerwca odpoczywaliś my w towarzystwie dorosł ych i dzieci w Blau Punta Reina Resort.
18 czerwca 2019 roku nasza walizka został a otwarta i skradziono z niej 400 euro. Zamieniliś my pokó j na inny, rano walizki został y przeniesione do pokoju znajomych. W tym momencie pokojó wka sprzą tał a pokó j znajomych i wszystko widział a. Dodatkowo w tym dniu wynajmowaliś my samochody od firmy w hotelu. Tak wię c obsł uga hotelu wiedział a, ż e ​ ​ się przeprowadzamy, a walizki bę dą w innym pokoju, pracownicy wypoż yczonych samochodó w ró wnież wiedzieli, ż e nie bę dzie nas tam cał y dzień . Po przyjeź dzie znaleź liś my otwartą walizkę , zepsuty zamek, skradziono 400 euro. Personel hotelu nie zareagował w ż aden sposó b, odmó wił wezwania policji. Dokł adniej, nie spodziewaliś my się tak chamskiego i lekceważ ą cego nastawienia personelu hotelowego. Przedstawiciel administracji Marko Besjedic nie przeprosił nas ani sł owa. Jakiś wię cej „senior” z administracji „uprzejmie” poszedł z nami do pokoju i spojrzał na podartą walizkę , ale znowu zero reakcji. Dosyć ł atwo był o sprawdzić kto i kiedy wchodził do naszego pokoju pod naszą nieobecnoś ć na komputerze, ale oczywiś cie przedstawiciele hotelu tego nie zrobili. Nastę pnie zadzwoniliś my do przedstawicielstwa TEZ TOUR na Majorce i podzię kowaliś my dziewczynie Snezhana, któ ra pomogł a nam telefonicznie. Administracja hotelu odmó wił a nam wydania „ksią ż ki recenzji”, ale dał a nam formularz, na któ rym moż emy zł oż yć odwoł anie. Czysto teoretycznie hotel powinien przenieś ć ten apel do wyż szej organizacji, ale ponieważ formularze nie był y ani numerowane, ani w inny sposó b identyfikowane, nie był o pewnoś ci, ż e apel ten trafi do odpowiedniej organizacji i nie wyleci do kosza. Rankiem 19 czerwca mą ż wypeł nił formularz zgł oszeniowy i zanió sł go do recepcji, administracja hotelu odmó wił a przyję cia odwoł ania i postawił a ocenę przyję cia. Wtedy postanowiono iś ć na policję . Mą ż napisał oś wiadczenie na policję , zał ą czył odwoł anie do hotelu, wszystko był o zarejestrowane, obiecali odpowiedzieć . Dopiero potem, po powrocie do hotelu, przedstawiciel hotelu niechę tnie przyją ł apel i podpisał go. Oczywiś cie nikt nie zaczą ł nikogo szukać , wszyscy rozumieją , ż e schemat jest jasno opracowany, pracownicy mają dostę p do pokoi. Ale sam fakt lekceważ enia hotelu oburzył , mogliby podtrzymać pozory, w koń cu to sieć hoteli. Chociaż znowu, biorą c pod uwagę , ż e jest to sieć hoteli, wszyscy rozumieją , ż e bę dą mieli cią gł y napł yw turystó w i nie ma sensu pró bować i zatrzymywać goś ci w jakikolwiek sposó b - wszyscy nadal poszli i pó jdą .
Sam hotel jest ogromny, terytorium jest duż e, w restauracji zawsze są kolejki po jedzenie, nie moż na spokojnie zjeś ć . Jest tak duż o dzieci, ż e nie sposó b jeś ć ani rozmawiać . Albo i piszczą ce stoiska, jak na placu zabaw w godzinach szczytu. Chciał em szybko zjeś ć i wyjś ć .

Morze jest dobre. Romantyczna zatoka kala (na lewo od hotelu, jeś li stoisz plecami do morza), idź do niej najpierw schodami wzdł uż terenu hotelu, a nastę pnie skalistą ś cież ką - nawet nie powinieneś wtrą cać się tam z wó zkiem. Druga zatoka po prawej to spacer chodnikiem przez 5-10 minut, ale zatoka jest mał a.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał