Miramar LLoret de Mar Napad na pokój, Hiszpania 2013

Pisemny: 9 lipiec 2013
Czas podróży: 26 czerwiec — 6 lipiec 2013
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Drugiego dnia rano, po ś niadaniu, opuś ciliś my plaż ę i byliś my od 10.35 do 12. Kiedy podeszliś my do pokoju, zobaczyliś my, ż e zamek w drzwiach był wybity, dokumenty był y w pokoju, rzeczy był y rozrzucone i dał o się zauważ yć , ż e grzebią w nich, puste koperty leż ał y na ł ó ż ku, w któ rym trzymano pienią dze. Zawartoś ć kosmetyczki jest wytrzą sana. W szafie leż ał na boku sejf, z otworem w tylnej ś cianie. Pozostał y paszporty i telefony komó rkowe. recepcjonista, francuski praktykant, odmó wił wezwania policji. Dyrektor też był w hotelu, po tym co zobaczył , nie wezwał policji na naszą proś bę . I dopiero wtedy, gdy rodacy, któ rzy byli sami, zaproponowali wezwanie policji, dyrektor zgodził się powiadomić policję .
Mieliś my posił ki HB - dwa posił ki dziennie. Na plaż ę zabraliś my ze sobą tylko kieszonkowe. Czyli na począ tku trasy przez 10 nocy, drugiego dnia byliś my bez pienię dzy.
Hotel nie oferował nam obiadó w, mó wili, ż e sami zorganizowaliś my napad, nie wypł aciliś my odszkodowania, twierdzą c, ż e sprawą zajmuje się ubezpieczyciel.

W efekcie od drugiego dnia wakacje był y doszczę tnie zepsute, zatrute stosunkiem hotelu do nas.
Trzy razy musiał em iś ć na policję - ż eby zeznawać i konsultować się . Normalny sen został zakł ó cony, przez cał y urlop omawiano okolicznoś ci napadu i starania o odszkodowanie za zaginionych.
Monitoring wizyjny: w holu zainstalowane są trzy kamery, obraz jest wyś wietlany na monitorze, ale nie jest nagrywany.
Reż yser powiedział , ż e nie pracuje, mó wią , ż e nie ma kasety.
Z pisma zbrodni moż na przypuszczać , ż e jest bardzo prawdopodobne, ż e w napad brali udział pracownicy hotelu, ponieważ po prawie dobie pobytu w hotelu otwarto tylko nasze dwa pokoje.
O naszym przybyciu do niektó rych pokoi hotelowych i wynaję ciu sejfu wiedział a tylko recepcja, a sprzą taczki tego nie widział y.
Okazał o się , ż e podczas zbrodni personel hotelu nic nie widział .
Co po raz kolejny wzmacnia zał oż enie, ż e „ich” ludzie rabowali.
Zaraz po odkryciu napadu zadzwonili do przewodnika NEVA i poprosili o radę , co zrobić w naszej sprawie io pomoc. Odpowiedzieli, ż e przewodnik przyjedzie wieczorem o 20.00.
W czasie wakacji dziesią tki razy dzwoniliś my do przewodnika, krewnych, proszą c o przekazanie niewielkiej kwoty pienię dzy do Wester Union.
Ostatniego dnia z pomocą przewodnika napisaliś my roszczenie do hotelu.
Wnioski: personel jest niewykwalifikowany, postawa upokarzają ca, system bezpieczeń stwa niezadowalają cy.
Poziom hotelu - cią gnie ledwie 2*, jeś li chodzi o jedzenie i poziom obsł ugi.
Opinia: kategorycznie, zdecydowanie nie polecam jechać do Hotelu Miramar przy obecnym stanie kadrowym i rzeczowym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał