Wspaniałe doświadczenie!

Pisemny: 5 listopad 2010
Czas podróży: 18 — 28 październik 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywał z ż oną po raz pierwszy w Egipcie. Hotel i wycieczka odebrane w Internecie. Gł ó wnym warunkiem był o być bliż ej Izraela i Jordanii - bardzo chciał em poł ą czyć dobry wypoczynek z wycieczkami do Jerozolimy i Petry. Przeczytał em wszystkie recenzje na tej stronie przed moją podró ż ą . Dzię ki nim wybó r padł na Hiltona. Wycieczka został a zarezerwowana z 1.5 miesię cznym wyprzedzeniem. Wycieczki ponownie w Internecie - w Sinai Travel.
O samym hotelu. On jest wspaniał y. Zewnę trznie zadbane terytorium jest wyją tkowe, sprzą tane codziennie wczesnym rankiem. Okolica jest bardzo czysta. W barach na plaż y tylko jednorazowa zastawa stoł owa, rę czniki moż na wymieniać przynajmniej co godzinę . Personel w barach na plaż y jest przyjazny, pomocny, rozumie nawet bez angielskiego.
Wzię liś my standardowy pokó j. Zaproponowano nam domek z dopł atą.35 USD za dobę , ale uznaliś my, ż e nie bę dzie tak czę sto, ż e bę dziemy siedzieć w pokoju i kontemplować morze przez okno - o wiele przyjemniej jest to robić na plaż a lub w pobliż u basenu. Ogó lnie pokó j był dobry, posprzą tany czysto, zwł aszcza gdy rano wrzucili "magicznego dolara". Ale pewnego dnia byliś my trochę zdenerwowani - pojechaliś my do Petry - i pokó j był zwykle sprzą tany (mimo pozostawionego napiwku). To nas uraził o i rano postanowiliś my nie odkł adać dolara. Tak wię c nastę pnego dnia do godziny 15 pokó j nie został posprzą tany. "Sprzą tanie" został o przeprowadzone dopiero po przypomnieniu wywieszonym przez nas na klamce. ), nikt nie pomyś lał o myciu szklanek, nie przyniesiono wody, rę czniki był y trochę stare. To nas bardzo zdenerwował o. Musiał em podnieś ć na nogi administrację hotelu i przedstawiciela Pegasusa. Rozpoczę ł o się aktywne bieganie, zwł aszcza gdy zagrozili, ż e wyś lą list z roszczeniami osobiś cie do generalnego szefa kuchni pana Marcina i od razu zaczę li oferować - co jest w twoim pokoju, czy w restauracji jest doś ć itp. postanowili mieć trochę zabawy. Nie jestem pewien, czy po naszym „hał asie” bę dzie dalej pracował . W zasadzie był to jedyny nieprzyjemny moment podczas naszego pobytu w Hiltonie.

Nie mogę powiedzieć nic zł ego o jedzeniu - wszystko jest pod dostatkiem i bardzo smaczne. Podobał o mi się , ż e przed wejś ciem do restauracji wymagana jest dezynfekcja rą k, w przeciwnym razie nie wpuszczą . to bardzo waż ny punkt, nie był o ż adnych problemó w zdrowotnych.
Osobno kilka sł ó w o sztabie Pegasusa. Anastasia pracuje w hotelu. Wyglą da na mił ą dziewczynę , ale nie ma informacji lub celowo podaje fał szywe informacje, jeś li wycieczki nie został y zamó wione u Pegasusa. I mają je 2 razy droż sze (pojechaliś my do Jerozolimy za 85 USD od osoby, a Pegasus - 160 USD).
Ogó lnie wakacje są fantastyczne, hotel nawią zuje do marki Hilton, jedzenie wyś mienite, napoje na poziomie, polecamy wszystkim.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał