Niejasność

Pisemny: 7 grudzień 2013
Czas podróży: 24 listopad — 3 grudzień 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Te same rzeczy moż na oceniać na ró ż ne sposoby, w zależ noś ci od gustu, celu podró ż y, doś wiadczeń z podró ż y i innych parametró w, ale postaram się wskazać tylko rzeczy obiektywne:
plusy hotelowe:
1. Morze, wybrzeż e
Brzeg jest ł agodny, z brzegu moż na pł ywać dla dzieci, moż na się cał kowicie obejś ć bez butó w ką pielowych
Ciepł e morze.
Zatoka, bez wiatru.
Koral jest cał kiem przyzwoity, wię c nawet ci, któ rzy nie umieją pł ywać , kontemplują rybę .
2. Wygodne przestronne pokoje z bardzo wygodnym ł ó ż kiem, przemyś lane umeblowanie.
3. Doś ć dobrej wody w kranach i na plaż y pod prysznicem (brak zapachu wybielacza)
4. Bliskoś ć Izraela i Jordanii.
5. Rę czniki plaż owe moż na zmieniać w cią gu dnia.
Minusy:

1. Tylko ogromna iloś ć komaró w w pokoju, w hotelowym lobby, na ulicy. Są codziennie zatruwane, ale są bardziej ż ywe niż wszyscy ż yją cy.
Zapytał em innych goś ci hotelowych, wyró wnanie okazał o się mniej wię cej takie: 50% stwierdził o, ż e gryzą ich komary, 50% stwierdził o, ż e w pokoju nie ma komaró w. Moim zdaniem komary znajdują się w szybach wentylacyjnych poszczegó lnych pionó w.
Nie miał em ich dziesię ciu, ale sto w moim pokoju. Jak pastwisko obok bagna. Nalot, kupiony na targowisku Hiltona, nie pomó gł , tylko 2 naloty uruchomione w tym samym czasie jakoś pozwolił y mi spać po 2-3 godziny na dobę .
Z tego samego powodu nie moż esz siedzieć na balkonie, a wieczorem nie pó jdziesz na spacer.
2. Niedaleko jest meczet, a rano o 4-50 bardzo sł yszalne jest wezwanie do modlitwy. Miał am pokó j z widokiem na gó ry i plac zabaw, być moż e od strony morza sł yszalnoś ć jest mniejsza.
3. Kaczki. Bardzo ś miesznie, ale ś miesznie był o patrzeć , jak kwakają w 10-osobowym tł umie pod oknami od strony morza o 7-15 rano. Chociaż to nie jest minus, to zabawne. Nie kwaczą tam codziennie : ))))
4. Obsł uga "nie nachalna" : )) Ł yż eczki do herbaty w restauracji są plastikowe, czę sto brakuje talerzykó w do herbaty, w barze czę sto też nie dają talerzykó w do herbaty.
Nie ma zieleniny (koperek, pietruszka), owocó w, warzyw, ż adnych dodatkó w. Zwykł y bufet, coś do "ach" - nie był o.
4. Rano w restauracji zauważ ono karalucha w pobliż u chleba.
5. Jeden z barmanó w w restauracji (starszy) wkł ada palec do kieliszka przed nalaniem do niego wina.
Serwetka, któ rą wycierasz persimmon, okazuje się brudna.
Myś lę , ż e z tych powodó w wielu miał o rozstró j ż oł ą dka.
6. Na terenie hotelu nie ma ani jednego sklepu.

7. Nie znalazł em kabin na plaż y.
8. Toalety na plaż y iw hotelu nie są bardzo czyste.
I jeszcze jedno: to od mieszkają cych w hotelach Movenpick i Hilton pobierana jest opł ata po wizycie w Izraelu w wysokoś ci okoł o 100 funtó w (15-17 dolaró w).
Od turystó w Hayat, Marriott, Intercontinental, Nuweiba opł ata nie jest pobierana.
Kontyngent to 95-98% był ego ZSRR, trochę Polakó w, trochę Czechó w, okresowo moż na spotkać Niemcó w.
W pewnym okresie przybywa wielu muzuł manó w (najprawdopodobniej z Palestyny). Wtedy wyró wnanie wynosi 75/25%.
Nie mogę polecić tego hotelu. Dla tych, któ rzy potrzebują ł agodnego wejś cia do morza, radzę udać się do Hiltona Nkweiba, a mogą wejś ć do morza z pontonu - hotele w pobliż u (Hayat, Intercontinental, Sofitel itp. )
I nie musisz pł acić opł aty, a usł uga jest znacznie wyż sza (sam był am w wymienionych hotelach).
Ż yczymy wszystkim udanych wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał