Dobry hotel?

Pisemny: 15 sierpień 2012
Czas podróży: 28 czerwiec — 6 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Dobry hotel. Mó j mą ż i ja pojechaliś my tam na podró ż poś lubną . Ogó lnie wszystko mi się podobał o, choć oczywiś cie w hotelu jest miejsce na ulepszenia.
1. Rozliczenie. Gdy tylko wszedł em do hotelowego lobby, zaproponowano nam usią ś ć i wypeł nić formularz zakwaterowania. Podczas napeł niania proponowali napoje bezalkoholowe, któ re po mę czą cym przeprowadzce z Sharm okazał y się bardzo pomocne. Nie był o ż adnych wskazó wek o dopł acie za pokó j lub cokolwiek innego. Kiedy weszliś my do pokoju, byliś my w szoku. My nowoż eń cy czekaliś my na dwa ł ó ż ka, każ de o szerokoś ci 1.5m. Od razu pojawił o się pytanie, czy ktoś zostanie u nas umieszczony. A po drugie, gdzie jest nasze podwó jne ł ó ż ko dla nowoż eń có w? Poprosiliś my o zmianę pokoju, ale nie był o innych pokoi tego typu, ale z podwó jnym ł ó ż kiem. Dlatego przenieś liś my dwa ł ó ż ka, dzię ki czemu jedno ma szerokoś ć.3m.
2. Personel serwisowy. Bardzo sympatyczni, praktycznie nie znają rosyjskiego, ale biegle posł ugują się ję zykiem angielskim. Cał y personel jest bardzo uprzejmy, zawsze pytany jak nam idzie, uś miechał się , witał .

3. Sprzą tanie pokoju. Nie krę cili ł abę dzi, ale wszystko był o schludne i uporzą dkowane. Ł ó ż ko nie został o zmienione, ale nie wymagaliś my tego. W razie potrzeby moż na był o zostawić specjalną ulotkę , któ rą znaleź liś my mię dzy innymi w pokoju, w widocznym miejscu i jestem pewien, ż e został aby zmieniona. Ś mieci był y wynoszone codziennie. Szampony i inne przywieź liś my, jeś li uż ywaliś my przynajmniej jednej butelki.
4. Jedzenie. Każ dy mę ż czyzna wedł ug wł asnego gustu. Mó wią c wię c, ż e smakował o mi jedzenie, nic nie powiem. Zawsze był a ryba, wieprzowina i kurczak. Duż o warzyw, ś wież ych iw sał atkach. Dodatki - ryż , wiejskie ziemniaki, czasem frytki, lasagne. . . Duż o sł odyczy, owocó w - melon, arbuz, jabł ka, morele, brzoskwinie....Na przeką skę w barze przy basenie był y tylko buł eczki. Dobry wybó r koktajli w barze, nie przepadaliś my za alkoholowymi, wię c nic o nich nie powiem, ale bezalkoholowe mi się podobał y.
5. Basen. Jeden, ale duż y, krę ty. Woda nie był a wystarczają co gorą ca w cią gu dnia. Bardzo spodobał a nam się grota, w któ rej woda spł ywał a z gó ry jak w wodospadzie. Choć basen jest nieco pł ytki, w najgł ę bszym miejscu 1.4m. Jest slajd (dodam zdję cie). Jest samotna i mał a, ale nie udał o się jej wł aś ciwie sfotografować , bo. jest ukryta wś ró d kamieni. Dobrze tu wypoczywać z dzieć mi, tak mi się wydaje. Jest nawet basen 40 cm, chociaż nie widział em tam ani jednej osoby.
6. Morze. Mał y, tutaj trzeba zajś ć daleko, ż eby popł ywać . Tutejsze korale są martwe, ryb jest mał o, choć tylko tutaj widzieliś my pł aszczkę , prawie przy brzegu. Ż ywe koralowce znajdują się tylko w pobliż u Hyatt, moż na tam spacerować w dobrym tempie przez okoł o 10 minut lub skorzystać z bezpł atnego autobusu wahadł owego, któ ry kursuje mię dzy hotelami co pó ł godziny. Ale to jest gł ę bokie. Trudno tam zaczą ć snurkować , bo. Potrzebował em czasu, ż eby się do tego przyzwyczaić . Jest tam duż o ż ycia morskiego, widział em oś miornicę , skrzydlicę , mą twę i wiele kolorowych ryb.

7. Wypadek. Mieliś my awarię na zjeż dż alni w basenie. W pobliż u wzgó rza siedział chł opiec, któ ry szybko zorientował się , co jest potrzebne. Przynió sł bandaż e i wszystko, czego potrzebujesz. Pomogli nam dotrzeć do recepcji, wezwali lekarza, szybko udzielili pierwszej pomocy, a nawet zabrali nas do centrum medycznego oddalonego o 5 minut. Lekarz badał nas wtedy codziennie. W pobliż u basenu w zamieszaniu zgubił em kilka rzeczy, m. in. i rę czniki, któ re po prostu nie mieś cił y się w dł oniach. Po kilku godzinach wszystko został o nam zwró cone przez chł opakó w, któ rzy rozdają rę czniki bez ż adnego wymuszenia. Ale z ubezpieczeniem wszystko nie był o tak gł adkie. Postanowiliś my natychmiast uzyskać pomoc i zapł acić za nią , a nie od razu kontaktować się z ubezpieczycielem. Zwrot pienię dzy zają ł duż o czasu i nerwó w, bo. Miejscowe towarzystwo ubezpieczeniowe chciał o od nas numer, któ rego nie mogliś my znać , nie chcieli go dać lekarzowi i odesł ali nas gdzieś daleko. Przedstawicielka biura podró ż y ró wnież nie był a w stanie pomó c, choć udawał a, ż e ​ ​ coś robi, czekają c kilka dni, aż sami rozwią ż emy nasze problemy. Ostatecznie się udał o.
8. Organizator wycieczek - Pegasus, wyrzucili go z ubezpieczeniem i wycieczką . Poszliś my do batyskafu, Elfeya (organizator wycieczek) obiecał a nam kolorową rybę z Dahabu i zabrano nas na bł otniste brzegi z martwymi koralami Zamku Faraonó w. W Izraelu podobał a mi się bardzo dobra organizacja przewodnika, wszę dzie nas zabierano bardzo szybko, ale cią gle liczono. Przywieź li je do specjalnego sklepu, gdzie powiedzieli, ż e muszą tam kupić wszystkie ś wiece-ikony, bo. nie bę dzie na to czasu gdzie indziej. To samo zrobili pł ywają c w Morzu Martwym. Izraelczycy wiedzą , jak robić interesy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał