Nie spełnił oczekiwań

Pisemny: 25 luty 2013
Czas podróży: 17 — 24 luty 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
To nie pierwszy raz w Egipcie i staramy się wybierać spoś ró d najlepszych. Plusy hotelu: przynieś li go okoł o 11 rano, zał atwili od razu (z jakiegoś powodu są szlafroki, ale nie ma kapci). Tak, jedzenie jest raczej kiepskie jak na taki hotel. Ale mó wią prawdę , doką d poszedł Grek, Ż yd nie ma nic do roboty. Ograniczenie napojó w to plus. nie widział kł amliwych Rosjan. Animacja - 6 osó b, chł opaki pró bowali, nie mają ż adnych skarg. Ostatniego dnia pozostał nieprzyjemny posmak. Nasz lot był o 21.45. Rano poszliś my na recepcję i przedł uż yliś my pokó j do godziny 19:00 (bo wtedy chcieliś my wzią ć taksó wkę na lotnisko) za jedyne 70 euro, a jakie był o nasze zdziwienie, gdy dotarliś my do pokoju na po poł udniu okazał o się , ż e zablokował . „Uś miechnię ci” Egipcjanie zapomnieli, ż e wzię li pienią dze. Gdy przyszliś my na obiad do restauracji MAIN, naliczono nam kolejne 50 dolaró w za ł yż kę ryż u i kawał ek ryby, ale wyjaś nili nam, ż e nadal moż emy brać desery i pić herbatę . . Nastró j zaczą ł się pogarszać . . A zupeł nie się pogorszył o, gdy o 16.45 woź ny ponownie zapukał do naszego pokoju i uporczywie nam tł umaczył , ż e nasz czas już się skoń czył i zł ocił pió ro. Po tym wszystkim wzię liś my walizki do rę ki i postanowiliś my wzią ć autobus od operatora, bo. nie był o ochoty zostawać dalej w hotelu. TYCH. w tym hotelu, gdy jesteś ich klientem - uś miechają się do ciebie, gdy tylko twó j czas się koń czy - jesteś nikim. Dziwna polityka hotelu, zwykle chcą do nich wró cić , ale najwyraź niej nie tutaj.
PS Wielu moż e powiedzieć , ż e tak, ś wiatową praktyką jest opuszczenie pokoju przed godziną.12:00. ALE. . . to nie pierwszy raz odpoczywam, a w hotelach tej klasy nigdy nie był o z tym problemó w, zwł aszcza ż e hotel jest zapeł niony w 30%. 2. miejsce. Rozmawialiś my z chł opakami, któ rzy odpoczywali w 4*, ale bardzo sł abi. Nikt ich nie pobierał za przedł uż enie pokoju, a przez cał y dzień bez problemu jedli i pili napoje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał