Hotel jest dobry, ale ma pewne wady.

Pisemny: 25 kwiecień 2019
Czas podróży: 1 — 12 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Mieszkaliś my w tym hotelu w kwietniu 2019 roku. Pakiet all inclusive.
Pokó j z widokiem na gó ry (czyli wejś cie gł ó wne, ale był o bardzo cicho). 4 pię tro. Jeś li zabierzesz go na 4 pię tro, sprawdź , jakie instalacje znajdują się na dachu. Obudziliś my się z okropnego dź wię ku, jakby pod uchem pracował.20-letni traktor i strasznie dudnił . Kiedy kontaktował em się z recepcją , powiedziano mi, ż e nie mogą nic zrobić i przenieś ć to samo. Przez cał y pobyt powtarzano to w cią gu dnia w rejonie od 14 do 16 dwa dni i dwa razy w nocy.
Rę cznik do twarzy znikną ł pią tego dnia i nie pojawił się . Mata na rę cznik na 4 dni. Pokó j był sprzą tany. Jedzenie jest doskonał e (zawsze ryż , ziemniaki, makaron, kurczak itp. ), dobrze odż ywione (dwa razy dali tuń czyka i tak rybę w cieś cie - takie kraby, homary i inne produkty morskie za opł atą ), chociaż powtarzano, ale to nie jest tak, jak w pobliskim hotelu, w któ rym ludzie nie schodzili z garnkó w przez trzy dni.

Chcę postawić duż e rozczarowanie obsł ugą , dotyczy to kelneró w. Zapł acił em za pakiet all inclusive i cią gle musiał em przypominać , ż e chł opaki bę dą na tyle uprzejmi, ż e mnie przyprowadzą . Chcę skontaktować się z wł aś cicielem tego hotelu lub kierownikiem. Jeś li ludzie kupują pakiet all-inclusive, bą dź uprzejmy, aby zapewnić im tę usł ugę . Aby czuli się dobrze i nie biegali za twoimi kelnerami. Przez cał y pobyt nikt nie podchodził do mnie i mojego syna i nie proponował ż adnych napojó w. Musiał em ich ł apać jak kró liki. Nie bardzo mi się to podobał o. Choć podchodzili do innych goś ci i ł adnie rozmawiali, to jaka dyskryminacja i dlaczego taka postawa nie jest jasna. Zapł acił em pienią dze, uprzejmie serwuj.
Kolejny punkt, w recepcji moż na do nas zadzwonić i zamó wić jedzenie w pokoju, lub jeś li nie jesteś z czegoś zadowolony, w pokoju jest telefon. O tak, w pokoju jest telefon, jest też zainstalowany w toalecie (po co????? ? ), ale nigdzie nie moż na dzwonić bo nie ma informacji gdzie moż na dzwonić , nie ma broszura. Kiedy skontaktował em się z recepcjonistą , powiedzieli mi, ż e nie mogą nic zrobić , aby pomó c. Przy wymeldowaniu trzymali nas przez 10 minut, sprawdzają c, co jedliś my lub piliś my z mini baru. Chł opaki, ż eby coś stamtą d zjeś ć lub wypić , najpierw musieliś my to tam postawić (cał kowity brak jakichkolwiek informacji)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał