Wszystko jest w porządku, gdyby nie sprzedawcy! (nie wrócę tu ponownie)

Pisemny: 10 wrzesień 2017
Czas podróży: 25 sierpień — 4 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Có ż , chyba warto zaczą ć od tego, ż e już trzeci raz jesteś my w Egipcie i Hurghadzie! (rodzina z dzieckiem)
Jestem w tym hotelu już drugi raz, od zeszł ego roku byliś my w tym hotelu i bardzo nam się podobał o (choć kategorycznie nie lubię jechać do tego samego hotelu po raz drugi).
Muszę od razu powiedzieć , ż e hotel wymaga przebudowy, ponieważ ma już.9 lat. I nic się nie zmienił o od zeszł ego roku.
Tym razem zostaliś my umieszczeni w 2 budynku (w tym roku byliś my w 4).
Byliś my natychmiast zdenerwowani, kiedy weszliś my do pokoju! Zał ą czam zdję cie, widać !
Biorą c pod uwagę , ż e jesteś my już drugi raz w tym hotelu i mamy coś do poró wnania - ten pokó j był "delikatnie mó wią c" niezbyt dobry.

Wszę dzie był kurz na pó ł palca, wydaje się , ż e przez miesią c nikt nie wchodził do tego pokoju. No có ż , nie jesteś my dumnymi ludź mi – wycieranie kurzu z naszego pokoju nie jest dla nas problemem. Pytanie brzmi, dlaczego nie przygotowali dla nas pokoju przed zameldowaniem?
Ale patrzą c na ogó lny widok pokoju, na lampę bez nó ż ek któ ra jest na wł ą czniku, na drzwi wejś ciowe z kropló wkami i duż ym otworem na dole, na zgnił ą pó ł kę pod lodó wką , na kropló wki w toalecie, przy ś cianach, z któ rych ma odpaś ć tynk, na fotelu wypatroszonym na dole, na leż aku na balkonie, z któ rego farba przykleja się do ciał a - postanowiliś my pó jś ć do recepcji i zmienić pokó j. (Nie wspominają c o plamach na zasł onach, tiulu i prześ cieradle).
W recepcji powiedziano nam, ż e 93% hotelu jest zaję te i nie ma pokoi!
Nastę pnego dnia, przez przewodnika (z AnexTour), udał o mi się jeszcze dostać zmianę pokoju, ale już w trzecim budynku. Jest tak stary jak drugi, ale przynajmniej nie miał wszystkich problemó w, któ re opisał em powyż ej!
Terytorium hotelu, jak zawsze, jest pię kne i zadbane.
Obsł uga zawsze mił a i uprzejma, dla każ dego ogrodnika, sprzą tacza czy kelnera. Do kelneró w restauracji "Tortuga" - szczegó lnie szacunek i szacunek! Nigdy nie widział em tak wspaniał ej usł ugi. Zwł aszcza „Abdul”, wspaniał a osoba.
Jedzenie: jedzenie był o bardzo dobre, był o wszystko, co był o potrzebne, ale po 10 dniach trochę się znudził o, ponieważ praktycznie nie ma ró ż norodnoś ci (ale to wcale nie jest problem)
Wieczorem w restauracji "Tortuga" prawie zawsze gra muzyka klasyczna "na ż ywo".
Morze: przepię kne, to najlepszy hotel dla dzieci, wejś cie do morza jest stopniowe, piasek. W zasadzie przyjechaliś my tu po niego.

Animacja: na najwyż szym poziomie. Gdyby nie animatorzy – był oby nudno. Ci goś cie wykonują ś wietną robotę , poprawiają c atmosferę hotelu, a mini dyskoteka i wieczorne show koń czą wspaniał y dzień w hotelu.
Animacja dla dzieci: Willow jest bardzo dobra, dzieci ją przycią gają ! Gdyby nie ona, dzieci by się nudził y!
Spoś ró d animatoró w: Katya, Julia, Zizo, Lito, Karim, Sasha - wyraż am im gł ę boką wdzię cznoś ć za wspaniał y nastró j!
A teraz dodam muchę w maś ci:
Sprzedawcy, któ rzy znajdują się na terenie hotelu, są cią gle irytują cy, zawsze cią gną Cię , abyś coś od nich kupił , nawet jeś li niczego nie potrzebujesz. I tak cią gle...idziesz na ś niadanie, lunch lub kolację - drę czą cię , wracasz - drę czą cię , chodzisz po terytorium - drę czą cię ! To jakiś koszmar. Przyjeż dż ał am z rodziną raz w roku, aby odpoczą ć i cieszyć się naturą , morzem i spokojnym spacerem po niesamowicie pię knym terenie hotelu, w koń cu mogł am przewietrzyć się z pracy - ale tutaj też mi tego nie dają ! Musieliś my okrą ż yć je inną trasą i starać się nie patrzeć na nich, kiedy przechodziliś my obok.
Wszystko był oby dobrze, my też byś my to znosili, gdyby nie 2 przypadki:
1. Bar na plaż y „Kuba”. Moje dziecko (czteroletnia dziewczynka) usiadł o na krześ le i czekał o, aż ż ona odda rę cznik i do niej podejdzie. W tym momencie podszedł do niej jeden z pracownikó w tego baru i zaczą ł się z nią bawić (dotykać jej nosa, policzkó w). W porzą dku, nasze dziecko lubi, jak się z nią tak bawi.

ALE! ! ! Nastę pnie wskazuje palcem usta dziecka, a potem wł asne (podobno proszą c dziecko o pocał unek w usta !! ! ) Moja ż ona podeszł a za mną , widzą c to - dał a mu szyję ! Szkoda, ż e ​ ​ tego nie widział em – nie tylko dał bym mu szyję ! Oczywiś cie wszystko rozumiem, Egipcjanie bardzo lubią dzieci, a nasza dziewczynka dobrze się z nimi bawi, ale cał owanie w usta jest NADMIERNE!! ! ! (Oczywiś cie nie wiem, moż e ten pracownik miał inne motywy, ale BARDZO nam się to nie podobał o i pozostawiliś my plamę na reputacji hotelu! )
2. Mę ż czyź ni, jeś li przyjeż dż acie z ż onami lub dziewczynami - nie pozwó lcie im iś ć na zakupy na terenie hotelu. Sprzedawcy ci zresztą oczami „wyż erają ” wszystkie kobiece miejsca na ciele, zapraszają też do swojego sklepu, prysznic z komplementami, mó wią , ż e jest najlepsza w cał ym hotelu, ż e jest boginią , są nigdzie takich miejsc nie ma i tak dalej… i robią to ze wszystkimi. Potem przebierają się w ubrania i mó wią , ż e zrobię ci zdję cie, robią zdję cia telefonem i mó wią daj mi swó j numer - wyś lę ci zdję cia w viberze. I jak tylko dziewczyna podał a swó j numer, wysł ał zdję cia - wtedy zaczynają się rozmowy, flirtują c na wibrowaniu. To wszystko poł owa kł opotó w, skoro moja ż ona od razu mó wi w jakich przypadkach, ż e teraz jej mą ż przyjdzie i wszystko opowie, jeś li nie jedno, ALE. Jeden mą dry facet powiedział : „Wię c nastę pnym razem przyjedziesz do hotelu bez mę ż a”.
No, chł opaki, to już za duż o, to bezpoś rednia aluzja do molestowania mojej ż ony. Oczywiś cie nie napiszę tutaj, co zrobił em, ale potem już nie piszę ani nie dzwonię !
Jednak sam fakt takiego zachowania sprzedawcó w poł oż ył ogromną szwank na reputacji hotelu. I to wł aś nie przez takich sprzedawcó w, ż e trzeci raz nie pojadę do tego hotelu, a nawet jeś li polecam go tylko mę skiej firmie!

Reasumują c: reszta się udał a, tak, był y niedocią gnię cia – ale na wiele rzeczy przymykaliś my oko, ale w koń cu przyszliś my odpoczą ć , a nie grzebać palcami w drobne niedocią gnię cia. Duż e wady - wyraził em się powyż ej. Wszyscy byli w dobrym humorze, reszta przypadnie do gustu. (Był em napię ty tylko przez 2 powyż sze sytuacje)
Z ocen: sam hotelowi mogę dać solidne 4-ku, jeś li usuniesz sprzedawcó w z hotelu i wykonasz cał kowitą przebudowę pokoi - od razu postawił bym 5 punktó w i nazwał bym go najlepszym hotelem w Hurghadzie! Ale niestety….
Dzię kuję Carribian za 2 lata odpoczynku, u Ciebie był o dobrze, ale już do Ciebie nie przyjadę.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał