Animacji już nie ma!

Pisemny: 18 styczeń 2016
Czas podróży: 30 grudzień 2015 — 13 styczeń 2016
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 2.0
Odwiedził em hotel 5 razy. Zawsze byliś my w nim zadowoleni z reszty, a wyjeż dż ają c marzyliś my o ponownym powrocie. Animacja zawsze był a zaletą tego hotelu, nie pozwalał a nikomu się nudzić . Cał y dzień był y zawsze ró ż ne zaję cia, gry, pokazy. Uwielbiamy spę dzać aktywne i zabawne wakacje, a hotel zapewnił to w 100%, ale zmieniliś my szefa animacji i zespó ł...Zespó ł to zgraja nieudacznikó w, któ rzy są wiecznie niezadowoleni z ż ycia, niezdolni do komunikacji i rozrywki ludzi. Starali się niczego nie trzymać , a jeś li ludzie gromadzili się na zaję ciu, to był o to strasznie nieprofesjonalne i nudne bez „ś wiatł a”. Po rozmowie z kierownikiem egipscy animatorzy zaczę li przynajmniej trochę pró bować . A rosyjskoję zyczni „animatorzy”: ALEX, DASHA, LARISA zaczę li pracować jeszcze mniej i po prostu ignorować wszystkich. Ogó lnie ró ż nica jest szalona z tym, jak był o wcześ niej. Moż na po prostu poleż eć na plaż y i dobrze zjeś ć w hotelu za mniej niż.2000 dolaró w dla dwojga przez 2 tygodnie. Hotelowi barmani i kelnerzy są.100 razy fajniejsi niż animatorzy, jeż dż ą nimi wszystkimi. Wieczorem nie ma pokazu! To, ż e pró bowali spę dzić nikt nie przyszedł był o nudne i nieciekawe. Nie polecam tego hotelu nikomu, dopó ki nie rozwią ż ą problemu z animacją . Nawiasem mó wią c, dzieci też się nudził y, nikt w nie nie był zaangaż owany, chociaż są animatorzy dla dzieci, ale jak wszyscy inni nie pracują . Wielkie pozdrowienia dla kierownikó w hoteli, straciliś cie w tych trudnych czasach swoich idealnych stał ych klientó w. GŁ UPI I BARDZO PRZEPRASZAM!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał