Dobry hotel, ale zarządzanie hotelem ma do wykonania.

Pisemny: 30 marta 2014
Czas podróży: 16 — 23 marta 2014
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywał w firmie w okresie od 16.03. 2014 do 24.03. 2014
Obsł uga: pokoje sprzą tane są codziennie, ale rę czniki i poś ciel nie są zmieniane, nawet dolar nie pomó gł , musiał em specjalnie poprosić o zmianę . Przyjazny personel, bardzo przyjazny, czasem nawet natrę tny. Dobra animacja, nie bę dziesz się nudzić . Prawie wszyscy pracownicy mó wią po rosyjsku.
Posił ki: urozmaicone, dobre, każ dy mó gł znaleź ć danie wedł ug wł asnego gustu i zjeś ć bardzo smaczny obiad i kolację (ś niadania są doś ć monotonne), brakował o tylko arbuza.

Pokoje: czyste, nie odrapane. W ł azience nie ma kapci i szlafrokó w, a takż e ż elu, szamponu i balsamu. Waż ny punkt - komary. . . Zabierz ze sobą ś rodek odstraszają cy komary, tam moż na był o kupić tylko spray Reid do ciał a, nic do pokoju. Kolejną rzeczą , któ rą chciał bym, aby zarzą d hotelu naprawił , to sł abe oś wietlenie w pokojach i ł azience z toaletą .
Terytorium: zjeż dż alnie to coś : ) Pomimo tego, ż e hotel jest cał kiem nowy, teren jest zielony i zadbany. Wieczorami do 11 wieczorem gra gł oś na muzyka, nie denerwowaliś my się , ale kilka razy obserwowaliś my, jak ludzie przeklinają na recepcji o tym.
Ale jest problem z internetem, jest tylko w recepcji (jak wskazano na stronie hotelu), ale w rzeczywistoś ci tak nie jest. Kilka razy udał o mi się wejś ć na kilka minut. Nie moż na dzwonić przez Skype lub Viber...Bardzo powolny, cią gle nokautowany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał