Najgorszy hotel!!!!!!!!

Pisemny: 7 luty 2019
Czas podróży: 16 — 23 styczeń 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Dzień dobry. Chciał bym podzielić się moimi wraż eniami na temat tego hotelu. Zacznijmy w kolejnoś ci. Do hotelu dotarliś my okoł o 7-8 rano. Jak wszę dzie, odprawa zaczyna się o godzinie 12, ale chł opaki w recepcji nie wahają się zaproponować wcześ niejszego zameldowania za 20-30 dolaró w, oczywiś cie nie korzystaliś my z tej usł ugi, ale kiedy nadszedł czas, pracownik zadzwonił do niego Adel, powiedział , ż e nas zamelduje, ale pokoju nie bę dziemy mieli duż o. Myś leliś my, ż e to ż art, ale po przybyciu do pokoju moje zaskoczenie nie miał o granic. Zgodnie z odczuciami i zewnę trznymi znakami meble są starsze niż samo miasto Sharma. Wszystkie meble był y poobijane, tapicerowane, poł amane, brudne, zakurzone, wszystko popę kane, materac na ł ó ż ku generalnie w ś ladach dziecka lub pijackiej niespodzianki. Cał y pokó j jest brudny, ś ciany popę kane, cał a okł adzina ś cienna był a brudna, poplamiona, ś lady brudnych rą k. Po prostu nie da się wejś ć do ł azienki bez obrzydzenia. Wszystko jest w pleś ni, grzybach, kranach w opł akanym stanie. Powiem tak, przyjemniej był oby spę dzić noc na ulicy. Pokó j wyglą da jak 2-gwiazdkowy hotel. Sejf jest w szafie, bez problemu moż na tam wł oż yć wszystkie rzeczy, a takż e wzią ć do rę ki i iś ć na plaż ę (w ogó le nie przykrę cany). Po wszystkim, co zobaczył em, przeklą ł em ten hotel i organizatora wycieczek, któ ry polecił ten hotel. Zbierają c myś li, poszedł em na recepcję i zaczą ł em prosić o zmianę pokoju, po dł ugich sporach i sugestiach, ż e wszystkie zdję cia i filmy wylą dują w Tez Tour, przestraszyli się i dali pokó j typu Suite. Wł aś ciwie pokó j jest tak samo brudny, ale meble są trochę nowsze, a telewizor nie ma 12 cali (jak w ostatnim pokoju), ale już.17-19. Jeś li chodzi o jedzenie, na zdję ciu strony wszystko wyglą da pię knie, ale w rzeczywistoś ci sala nie jest zbyt duż a jak na bufet, wię c jest zapeł niona jedzeniem w 30 procentach. Jedzenie jest monotonne, przez 2-3 dni moż na moż esz chodzić z zamknię tymi oczami, wiedzą c, ż e i gdzie leż y w każ dym pojemniku. Naczynia, sztuć ce, wszystko w opł akanym stanie, bardzo czę sto dostawaliś my podobno czyste widelce, ł yż ki, a na nich był y resztki jedzenia. Zanim usią dziesz przy stole, pamię taj, aby strzepną ć resztki jedzenia z krzeseł , nie są one gł upio usuwane, a nastę pnie poł ó ż serwetkę na krześ le, a potem moż esz usią ś ć . Desery są prawie takie same, po prostu polane ró ż nymi syropami. Nie ma normalnych owocó w, owoce morza są takie same. Mię so moż na tam zjeś ć czasem wieczorem, na ulicy są.2 punkty, w jednym robią codziennie ten sam makaron, a w drugim mię so smaż ą , jak zrobili kebab to był o pyszne. Po prostu nie ma morza. Znajduje się tam ponton o dł ugoś ci okoł o 1 km. ale nie jest skoń czony. Maksymalna gł ę bokoś ć , okoł o klatki piersiowej, woda jest zimna. W rozrywce nie ma nic szczegó lnego. Zespó ł animatoró w jakoś ratuje cię od nudy, ale nie do koń ca. Gdyby nie wycieczki (naturalnie pł atne), reszta uległ aby cał kowitemu zniszczeniu. Co do napojó w to zawsze bę dziecie stać w ogromnych kolejkach, wszystko dlatego, ż e w hotelu szalenie brakuje kieliszkó w, a wszystko co mają , wleją was do plastikowych 100g kubkó w, goł ymi i brudnymi rę kami, chwytają c szklanki po drugiej stronie gdzie wlewa się pł yn. Terytorium hotelu jest duż e, chociaż nie kł amali na ten temat. Hotel sł ynie z aquaparku, ale na zdję ciu jest pię kny i fajny, ale w rzeczywistoś ci jest odrapany i stary. Przy zjeż dż aniu z jakiejkolwiek zjeż dż alni wyczuwalne są spoiny mię dzy rurami, woda w aquaparku jest zimna, ciepł a tylko tam, gdzie ką pią się mał e dzieci. Zgodnie z opisem, hotel ma podgrzewane baseny, któ rych nigdy nie widział em ani jednego ciepł ego basenu. Na stronie zobaczysz zdję cie ogromnego basenu, ale niestety i och, przez cał y pobyt w tym hotelu nie pł ywał a tam ani jedna dusza, wię kszoś ć poszł a do innego basenu, jest znacznie mniejszy, a sł oń ce go ogrzewa trochę . Sprzą tanie pokoju. Sprzą tają tak ź le i traktują to wszystko, ż e trzeba je zł apać i wsuną ć palec tam, gdzie trzeba je posprzą tać . Zmienili nam ł ó ż ko, ale w rzeczywistoś ci po prostu je przerobili. Sprzą tanie jest ró wnie zł e, nawet jeś li zostawisz im na to pienią dze. Osobną sprawą jest obsł uga recepcji, po ich minach widać , ż e nie idą do pracy i nie rozwią zują twoich problemó w. Drugiego dnia mieliś my spotkanie z przewodnikiem, na któ rym opowiedział o zasadach i tak dalej, jedna z zasad mó wił a, ż e ​ ​ po wymeldowaniu się z pokoju do godziny 12:00 mamy prawo korzystać z pokoju goś cinnego lub (prysznic). I tak się bawiliś my i poprosiliś my o ten pokó j, do któ rego nasz „ukochany” pracownik o imieniu Adel powiedział , ż e to tylko dla pienię dzy, a nie dostaniesz takiej usł ugi. Nie dba o zasady operatoró w, Tez Tour, Pegaz Touristik i innych Twoich operatoró w, wszystkie zasady zna lepiej. Zadzwonił em do przewodnika i udzielił em informacji, któ re przekazał mi Adel, poprosił mnie o przekazanie telefonu, rozmawiali, a Adel po prostu odł oż ył sł uchawkę i powiedział , ż e albo pó jdę tam za pienią dze, albo w ogó le nie pó jdę . Podsumowują c, postawy personelu 2. Jedzenie 2. Pokó j 2. Hotel 2. Nie polecam tego hotelu nikomu, jeś li nie chcecie tracić czasu, pienię dzy, nerwó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał