Dobry park wodny i animatorzy, hotel jest brudny?

Pisemny: 5 czerwiec 2018
Czas podróży: 28 może — 3 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na park wodny, ponieważ spę dzaliś my wakacje z dzieć mi. Dzieciom podobał się park wodny, jest duż o zjeż dż alni, ratownicy są po prostu super - bardzo dobrze trzymali na zjeż dż alniach porzą dek i od razu wył apywali zdezorientowane dzieciaki z basenó w. W hotelu są bardzo fajni animatorzy zegarkó w - Veronika, Lera, Kimo, to po prostu masa energii, charyzmy, pozytywnej i dobrej woli. Znaleź li wspó lny ję zyk zaró wno z dzieć mi, jak i dorosł ymi. . . Tu chyba chodzi o dobro. . .
Teren jest duż y, pię kny, wiele basenó w, mniej lub bardziej czysty. Dla tych, któ rzy lubią duż o pł ywać w morzu, to nie dla Was. . . Wejś cie do morza z pomostu do mał ej laguny o gł ę bokoś ci okoł o 1.2-1.4m (do 1.5m podczas przypł ywu) , w zasadzie jest normalne dla dzieci...
A teraz o samym hotelu. . . Sł owem - BRUDNE! ! ! W restauracji, ż eby zjeś ć , trzeba uporzą dkować talerze i kubki, ż eby znaleź ć czyste, stoł y też są brudne. . . Jeś li chodzi o jedzenie, nie bę dziesz gł odny, ale nie nakarmisz mał ych dzieci i w restauracji nie bę dziesz się nudzić . W barach lepiej pić napoje w jednorazowych kubkach, bo. reszta jest bardzo brudna. . .

W hotelu jest duż o Arabó w, jedzą na pierwszym pię trze, wię c lepiej iś ć do restauracji na drugim pię trze. . .
W pokojach nie pierwsza ś wież oś ć , ale wyglą dał yby lepiej, gdyby był y utrzymane w czystoś ci. . . Rę czniki nie był y zmieniane, tylko porzą dnie zł oż one. . . Woda do pokoju był a codziennie przynoszona. Już pierwszego dnia sprzą tacz Muhamed prawie znokautował sił ą.10 dolaró w, ale nie wpł ynę ł o to w ż aden sposó b na jakoś ć usł ug…
Bardzo nieprzyjemny posmak komunikacji z przewodnikiem Mishą . Po tym, jak odmó wiliś my wyjazdu na wycieczkę , zupeł nie przestał się nami interesować . W dniu wylotu nasz samolot był opó ź niony i przewieziony na inne lotnisko, wię c nie zostawił informacji o tym w recepcji, a dla wielu turystó w był a to niemił a niespodzianka. Poproszony o pomoc w skontaktowaniu się z infolinią touroperatora odmó wił , a kiedy sami zaczę liś my dzwonić , mó wili po arabsku, ale Misha nie pomó gł...Nie jest jasne, dlaczego dana osoba otrzymuje pensję...
Podsumowują c to, co został o napisane, powiem, ż e nie pojadę tu po raz drugi. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał