Hotel nie spełnia deklarowanych „5 gwiazdek”

Pisemny: 29 styczeń 2018
Czas podróży: 19 — 26 styczeń 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Przy odprawie administrator zaż ą dał.35 dolaró w za rozliczenie, z trudem udał o nam się uzgodnić niż szą cenę . Pokó j nie znał remontu, prawdopodobnie od otwarcia. Nie był o nawet sprzą tane przed zameldowaniem się goś ci. Kiedy ponownie skontaktował się z administratorem, jego zaskoczenie nie miał o granic. Wedł ug niego był to wygodny i zadbany pokó j, a lepszego nie mó gł zaoferować . Wraz z mał ym skandalem numer został zmieniony. I jak się okazał o – ten pokó j też przez dł ugi czas wymagał remontu. Nigdy nie widział em zlewu zamalowanego zwykł ą farbą , ukrywają cego pę knię cia, w kilku warstwach ! !
Sejf w pokoju nie dział ał . Dopiero pod koniec pierwszego dnia personel rozwią zał problem. Okazuje się , ż e wymiana rozł adowanej baterii zajmuje 8 godzin!
Kolejny problem (epopeja) z kartami do pokoju: dział ają lub nie dział ają tak, jak chcą . Prawie codziennie musiał em spotykać się z administratorem w sprawie oprogramowania. Pewnego dnia oba klucze przestał y dział ać i po kolejnym spotkaniu z administratorem weszliś my do pokoju. Dzię ki temu codziennie cieszyliś my się scenerią . Ogrodnicy doskonale dbają o roś liny.

Jak stwierdzono - Internet dział a na cał ym terytorium.
Na szczegó lną uwagę zasł uguje mapa hotelu. Nie wierz wł asnym oczom! Nie ma tam baru na plaż y! On ma rację . I nikt nie wyjaś ni Ci, dlaczego napoje są pł acone w barze na plaż y. To tylko bar z innego hotelu. Barman Muhamed w barze na plaż y Radisson jest bardzo uprzejmy, przyjazny i zawsze goś cinny. Prawdopodobnie jeden z nielicznych, któ rzy poprawili resztę .
Jedzenie był o kiepskie i monotonne (w poró wnaniu do innych hoteli w Egipcie). Sł ynną egipską fetę w restauracji moż na był o skosztować.3 razy w cią gu 8 dni, oliwki 1 raz, nie był o pę cherzycy, daktyle w mał ych iloś ciach.
Restauracja miał a kawę na ś niadanie, rzadką w Egipcie, dobrej jakoś ci.
Wracają c do pierwszego dnia pobytu, chcę napisać , ż e wszystkie sprawy musiał am zał atwić sama. Nie należ y liczyć na touroperatora, on nie rozwią zuje problemó w, nie moż e (chce) pomó c. I niestety nie zawsze moż na zaufać recenzjom, nie powinniś my marzyć o *****. Jeś li chcesz sprawdzić - zrelaksuj się w Radissonie. . .
Czy moja rodzina ponownie pojedzie do tego hotelu? Zdecydowanie nie
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał