Radisson wyraźnie nie ma statusu „luksusowego hotelu”

Pisemny: 26 październik 2014
Czas podróży: 17 — 24 październik 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 7.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
1. Planowaliś my udać się do innego hotelu, ale po przyjeź dzie do biura podró ż y okazał o się , ż e już tam nie ma wycieczek (ponieważ został y zabrane na trzy dni przed wyjazdem). W 2010 roku byliś my w Laguna Vistia Beach, a przyjaciele w Radison, wedł ug nich, nie był o tam ź le. Wię c tym razem zatrzymaliś my się na tym, ponieważ nie chcieliś my po raz drugi jechać do tej samej Laguny. I na pró ż no. . .
2. Morze jest pł ytkie, niedaleko od gł ę bokiej wody wzdł uż molo, ale nie ma tu wielu ż ywych stworzeń . Jechaliś my z dzieckiem i specjalnie wybraliś my hotel, w któ rym nie bę dzie gł ę boko. Jednak to chyba jedyny plus dla osó b podró ż ują cych z dzieć mi.
3. Menu. Jest wybó r, ale znowu w poró wnaniu z Laguną jest znacznie mniej. UWAGA DLA OSÓ B Z DZIEĆ MI: praktycznie nie ma dań dietetycznych, prawie wszystko jest smaż one i doprawiane. Nasze dziecko jest bardzo selektywne w jedzeniu, musieliś my poprosić o gotowanie osobno. Ale nadal 5 z 8 dni miał o biegunkę .

Napoje też są prawdziwym problemem, ponieważ przynoszą z domu wodę dla niemowlą t, herbatę , soki i termos. Herbatę dla dziecka robiono z ich przegotowanej wody, pili wł asne soki i wodę .
4. Nie zł apał em Wi-Fi w pokoju, poszliś my do holu, ale nawet tam nie był o prę dkoś ci.
5. Terytorium jest pię kne, zielone, ale wydaje się , ż e był y lepsze czasy. To samo moż na powiedzieć o liczbach. Mieliś my pokó j z widokiem na morze, znajomi mieli pokó j bliż ej recepcji, ale oba pokoje był y doś ć nę dzne (choć daliś my 20 USD przy zameldowaniu). Widać , ż e kiedyś wszyscy zainwestowali niezł e pienią dze, ale wyglą da na to, ż e w cią gu ostatnich 3-5 lat zaliczyli wszystko. Nawet w hali widać , ż e naprawa nie był a wykonywana od dawna. Kolumny są wyszczerbione, recepcje są „pokotsany”.
6. Czystoś ć : pokó j cał kiem dobrze posprzą tany, ale w restauracji, w barach: ł yż ki i widelce czę sto brudne, szklanki w barach to osobna sprawa. . .
7. Nadal chcę podzię kować przewodnikowi TUI, któ ry pomó gł nam rozwią zać problem z ż ywieniem dziecka oraz kelnerom w restauracji, któ rzy pomogli zrealizować nasze zamó wienia na dietetyczne jedzenie dla dziecka.
8. Animacja w hotelu jest bardzo sł aba, jak wyjaś nił nam jeden z animatoró w, zostali zatrudnieni, ale nikt tak naprawdę nie kontroluje ich pracy, wię c nie chcę się przemę czać . Mieliś my kilka razy dyskotekę z dzieć mi i malowaliś my twarze, to wszystko.
Nie polecam tego hotelu, ponieważ mł odzi ludzie nie mają tam nic do roboty, a jak na hotel rodzinny jest bardzo sł aby! Wydaje się , ż e już niedł ugo w tym hotelu bę dą odpoczywać tylko europejscy emeryci, któ rzy zakochali się w jego imieniu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał