Czytanie jest ważne!

Pisemny: 8 luty 2018
Czas podróży: 16 — 24 styczeń 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Bardzo waż ne, aby przeczytać wszystko - piszę prawdziwą recenzję , a nie od animatoró w (wybrał am hotel wedł ug ocen i recenzji, a opinie piszą animatorzy z telefonó w goś ci i opowiadają , jak fajnie wszystko jest)
1- Zacznę od tego, ż e w ogó le nie ma Wi fi, jest, ale nie dział a, lepiej kupić kartę na lotnisku.
2- Rozmieszczają c się w pokoju (przybyliś my gdzieś o 14:30), sugerują dodatkową opł atę za „najlepszy pokó j”, ale nie pł ać ! Pokoje są takie same, sprawdził em to sam u naszych nowych znajomych, któ rzy zapł acili 10 USD za „super pokó j” i nie był o nawet czajnika z kubkami.

3- Jedzenie jak w innych miejscach w Egipcie. Ale przy wymeldowaniu oddaliś my pokó j o 12:00, a samolot był o 20:00 nie wpuś cili nas na obiad, powiedzieli, ż e za opł atą (10 USD za osobę ) i to jest ś wiatowa praktyka - po wielu podró ż ach pierwszy raz widzę takie bzdury! Co za szumowina? czy brakuje jedzenia?
4- Brak animacji, chł opaki pró bują , ale wszystko jest powolne, krzywe i niezorganizowane.
5- Restauracje a la carte - tylko jedna dział ał a na nasze wakacje i nierealne jest wybrać tam coś normalnego lub za pienią dze.
6- Poradnik - to trudne! bezczelny i nieprzyjemny typ, nastę pnego dnia po przylocie standardowa opł ata, ale wielu, wiedzą c co i jak, nie idzie do niego i znaleź li nową funkcję - mó wią wszystkim, ż e nie zarejestrują lotu bez powrotu - ż e to znaczy, bez wizyty przewodnika nie polecisz do domu. Po przetrzymaniu nas przez pó ł dnia w kolejce „cudownej rejestracji”, moje nerwy się poddał y i zaczą ł em robić awanturę , po czym rzucił mi dokumenty i prawdopodobnie z wulgaryzmami po arabsku puś cił . (wycieczki są drogie i nie warto)
7- Pamią tki - po drugiej stronie ulicy jest "Bazar Suł tan", zapytaj tam MINĘ - dobry czł owiek, jak na Araba, nic nie sprzedaje, wszystko jest umiarkowane i robi prezenty. , polecam
8- Basen - pisali, ż e jest podgrzewany, ale był o chł odno, dopó ki goś ć hotelu nie przyszedł z termometrem i nie podnió sł pł aczu - ogrzewanie był o podkrę cone i przyjemnie i wygodnie był o pł ywać , za co wiele dzię ki niemu zrobił wszystko dobrze (a sam otrzymał bransoletkę z są siedniego hotelu, ż eby tylko dalej nie krzyczeć , uciszyć )))
9- Wycieczki - tak jak pisał am wcześ niej z przewodnikiem jest bardzo drogo a on jest zł ym czł owiekiem, naprzeciwko hotelu jest biuro "Cheburashka" zapytaj Adama - jeź dziliś my quadami, był a nas tylko czwó rka za $10 na osobę . Przewodnik zabiera 45 USD, a na terenie hotelu oferują.15 USD, polecam Cheburashka)

10- Owoce morza - polecam wybrać się do nowego miasta w restauracji Fares - porcje są duż e i bardzo smaczne za umiarkowaną cenę .
Generalnie mam nadzieję , ż e ktoś pomoż e unikną ć przykrych niespodzianek i niepotrzebnych wydatkó w.
A nasze wakacje zrobili biał oruski Dzidzio i Marina i Barik i spó ł ka - fajnie był o z Wami, dzię kuję ! Bardzo Cię kochamy)) Nie przyjadę ponownie do tego hotelu - są tań sze i lepszej jakoś ci, mam nadzieję , ż e administracja to przeczyta i wycią gnie wnioski.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał