Hotel jest zły!!!

Pisemny: 11 marta 2020
Czas podróży: 29 luty — 8 marta 2020
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Nie jestem jednym z tych turystó w, któ rzy pró bują w każ dy moż liwy sposó b znaleź ć w hotelu wady, ale po pobycie tutaj odniosł em wraż enie, ż e zerż nę li cię za wł asne pienią dze z ich sztuczną inteligencją i obsł ugą .
Zacznę od dobrego:
- dobre Wi-Fi (nawet na plaż y);
- dobre wejś cie do morza na 1 i 4 plaż y oraz przepię kna rafa koralowa i centrum nurkowe;
- teren pod pewnymi ką tami też wyglą da pię knie, fajnie spacerować wieczorem promenadą w Naama Bay.
To chyba wszystko.
Zakwaterowanie i pokoje:

Do hotelu przyjechaliś my o 9 rano, z wdzię cznoś ci poprosili nas o natychmiastowe osiedlenie się , pokazali nam kilka martwych starych pokoi z ł ó ż kiem dla dwojga (lecieliś my z dzieckiem), skupiliś my się na tym, ż e jesteś my nie 2, ale 3 -e i jakoś nie jest zbyt wygodnie spać na tym samym ł ó ż ku z 7-letnim dzieckiem, powiedziano nam, ż e mają wszystkie takie pokoje z noclegiem tylko dla dwojga, dla dziecka zaoferowali wbudowana sofa pod oknem. Ponieważ nie mieliś my wyboru, a dziecko wydawał o się , ż e zmieś ci się na tej sofie, zgodziliś my się na pokó j na ostatnim pię trze, ponieważ widok był tam dobry. Jak pó ź niej przeczytał am w recenzjach, są tam lepsze pokoje, po remoncie, ale z jakiegoś powodu nie są one oferowane naszym turystom.
Pokoje są mał e iw ogó le nie odpowiadają hotelowi 5 *, meble są bardzo stare.
Nie ma tu bransoletek, wszę dzie przy odbiorze rę cznikó w plaż owych i zamawianiu napojó w alkoholowych proszą o numer pokoju. A przy zameldowaniu dają kopertę z regulaminem i koncepcją hotelu, w któ rej ró wnież dają kupony na lody, 2 kupony na 1 osobę dziennie (oczywiś cie, ż e nie jedliś my tyle lodu w każ dym razie krem, ale sam fakt począ tkowego ograniczenia jest obecny).
Jedzenie i obsł uga:
Jeś li nadal decydujecie się na lot do tego hotelu ze wzglę du na plaż ę i koralowce, to weź cie tylko ś niadanie, nie warto tu lecieć wedł ug systemu all inclusive.
Jedzenie jest ograniczone i niesmaczne (w ogó le nie odpowiada 5 *), kilka razy pojawił o się wraż enie, ż e warzywa nie został y bardzo dobrze umyte przed gotowaniem. Nie był o zup, jak kiedyś podawali barszcz, to danie zhań bili tylko strzemionami, wyglą dał o to jak pomyje. Kiedyś podawali kraby, któ re był y po prostu rozgotowane, a mię so w nich przypominał o owsiankę , któ rej nie moż na był o zjeś ć .

Zamawiasz drinki u kelnera i dł ugo czekasz, mogą je przynieś ć w niemytej szklance, jak rozumiem, mają normę , też robili kawę na plaż y w tych samych kubkach. Swoją drogą , o kawie moż na ją pić tylko na ś niadanie z automatu, lub w pobliż u recepcji za 4 USD, nie moż na był o wypić kawy, któ ra był a robiona w barach z torebek. A jeś li chcesz zjeś ć tutaj obiad po wymeldowaniu się o 12-00, pamię taj, ż e obiad kosztuje 20 USD, nie jest wart tych pienię dzy, lepiej wybrać się do Naama Bay i zamó wić zupę z owocó w morza i krewetki w kawiarni, bę dzie kosztować.10 USD, ale bę dzie smacznie i duż o.
Jeś li chodzi o bar z przeką skami, jest on bezpł atny do godziny 15:00, po tym czasie zostanie naliczona opł ata za wszystko, co zamó wił eś .
Alkohol serwowany jest dopiero po 12-00.
Personel, ż e Arabowie, ż e rosyjskoję zyczni są chamscy, są też normalni, ale jest tam dosł ownie kilka osó b.
A zanim coś zrobisz, musisz wszystko wyjaś nić z obsł ugą (moż esz po prostu dać im wszystkie mó zgi), bo nikt o niczym nie ostrzega, ale czekają tylko, aż gdzieś popeł nisz bł ą d, aby mogli wystawić rachunek pó ź niej i zarabiaj na sobie.
Ten hotel nie odpowiada 5 * i zasadniczo nie ma tam systemu AI.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał