Zdecydowanie nie 5 gwiazdek!

Pisemny: 8 może 2019
Czas podróży: 27 kwiecień — 4 może 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Za te pienią dze oczekiwał em wię cej!

Tak wię c dotarliś my do hotelu o 9 rano, zameldowanie był o dopiero po 14, ale już o 12.45 dostaliś my pokó j. Najważ niejsze, ż e cię NIE KARMIĄ , dopiero po 14.00, a przed tym gł odują ! Przy wymeldowaniu to samo zdję cie, tylko nam powiedziano, gdzie moż emy zjeś ć za pienią dze (za 3 25 $: bardzo duż a porcja hamburgera i frytki).


Numer. Od razu powiem, ż e nie ma sensu przepł acać za widok, tak jak my. Mieliś my panoramę deluxe, a nasi znajomi klasykę . Pokoje są identyczne, niczym się nie ró ż nią , widok był taki sam. Nie ma kapci ani szlafrokó w. Klimatyzator jest bardzo gł oś ny, a jeś li na zewną trz jest +38, jest bardzo gorą co do spania, a klimatyzatora nie moż na wł ą czyć , ponieważ jest BARDZO GŁ OŚ NO! , podczas gdy temperatury nie moż na regulować , jest tylko wł ą czony. wł ą czone lub wył ą czone Okna też nie da się otworzyć : jest duż o much, komaró w, nie ma siatek. Mieliś my szczę ś cie, ż e nie był o ciepł a.
Koncepcja hotelu to wię cej FB + drinki w cią gu dnia niż AII Inc.
Nie ma w tym nic zł ego, po prostu gdybym wiedział a o tym z gó ry, ł atwiej był oby mi to dostrzec na miejscu, niż się faktycznie okazał o: moż na jeś ć.3 razy dziennie i tylko w jednej restauracji. To prawda, ż e ​ ​ podczas lunchu przy basenie był y przeką ski, o czym dowiedzieliś my się po 2 dniach. Ale nasza firma odniosł a wraż enie, ż e przeką ski zamiast obiadu, bo też był czas. Kiedy poprosiliś my o menu o 16.20, powiedziano nam, ż e nie ma przeką sek, tylko napoje.
Jeś li chodzi o jedzenie w restauracji, nadal nie rozumiem, jak moż na był o zepsuć tak drogie produkty, jak tuń czyk, krab, skorupiaki, jagnię cina. Jedzenie jest drogie, ale obrzydliwe. Dodatki są dobre. Sł odkie: herbatniki w wię kszoś ci nie są smaczne. Osobna sprawa to napoje: trzeba zamó wić kelnera i czekać.15-30 minut, jak już na nie nie czekaliś my. Wydawał o mi się , ż e taka usł uga jest niewygodna dla wczasowiczó w.
Hotel rozdaje lody z voucherami: 1 voucher - 1 gał ka lodó w.
Za pokó j 2-osobowy dają.4 kupony na doby, a fakt, ż e w pokoju jest jeszcze trzecia osoba, za któ rą notabene jest pł atna, nikomu to nie przeszkadza a to jest BARDZO ! ! ! niespodzianki. Moż e powinienem się kł ó cić...

Nie polecam hotelu z mał ymi dzieć mi, ponieważ jest duż o schodó w.


Jeś li odrzucić wyż ej wymienione wady hotelu i to, ż e byliś my pozytywnie nastawieni, to reszta zakoń czył a się sukcesem, bo plaż a nam się podobał a. I o to nam chodził o! Był a rafa, ale niezbyt szykowna, ale jeś li odpł yniesz od brzegu, to wszystko jest pię kne, ryb jest duż o. Zachó d sł oń ca nad morzem bez pantone - dla nas to był plus. Na plaż ach zawsze był o wystarczają co duż o miejsc, a jest ich 4.

I na koniec daję hotelowi 6 na 10, w wię kszoś ci obniż ył em ocenę za jedzenie, klimatyzację i brak siatek w oknach.
Prawdopodobnie nie wró cę jednak do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał