Piękne tereny, samoobsługowe zarządzanie.

Pisemny: 24 wrzesień 2018
Czas podróży: 18 — 25 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Zadomowił się szybko. Pokó j został oddany w najdalszym rogu i na najwyż szym poziomie (podobno po to, ż eby dzieciom wygodnie był o wskoczyć po schodach).
Z plusó w: ciekawy ukł ad hotelu: zbudowany jako amfiteatr nad morzem. Terytorium jest umiarkowanie zagospodarowane i zadbane. Do basenu i gł ó wnej restauracji moż na zjechać.2 windami. Z minusó w, w przypadku dzieci i osó b starszych, nie jest wygodnie pokonywać wiele krokó w w gó rę iw dó ł każ dego dnia. W morzu pantone, wejś cie piaszczyste. Pię kna rafa.
Animatorzy są bardzo mili, nie nachalni, angaż ują c się we wszystkie czynnoś ci wykonywane w hotelu.
To wszystkie plusy.

A potem - pokoje, ich czystoś ć , wyż ywienie w restauracji, stosunek do goś ci z dyrekcji - maksymalnie C. Pokoje są w stylu orientalnym, pię knie zaprojektowane. Ale meble są stare, sprzę t w pokoju nie dział ał dla nas (pilot do telewizora, lodó wka, regulacja prysznica, ś wiatł o pod prysznicem). Brud: cał y kurz i brud rozmazuje się na podł odze szmatą , reszta powierzchni nie jest wycierana, lustra są poplamione i pozostają , nikt nie zmieniał ł ó ż ek przez 7 dni, musiał em iś ć po czyste rę czniki na moim posiadać . Drugiego dnia nie był o sprzą tania w pokoju, mą ż już sam poszedł wyrzucić ś mieci, a kierownik w recepcji wzruszył ramionami i powiedział : „Potrzebujesz czystych rę cznikó w? ” Nie! Potrzebuję cał kowicie czystego pokoju, a nie z lekkim dotykiem burzy piaskowej.... Uzupeł nia się tylko zapas wody i tubki ż elu pod prysznic. Kapcie, szlafroki, wcale nie chodzi o ten hotel.
Restauracja: jakoś ć jedzenia nie jest zł a (nikt się nie otruł , ż oł ą dek nie bolał ), ale bardzo monotonny i wybó r nie jest duż y. Spaghetti jest już nie do obejrzenia. Desery są dobre, ale znowu nie 5 gwiazdek. Restauracja jest brudna. Nakryty stó ł moż e być pokryty piaskiem i tł ustymi plamami, kelnerzy nie ś pieszą się do wycierania. Lunch deklarowany jest od 12.30 do 16. W rzeczywistoś ci od 13 do 15 nie ostrzegają przed tym. Deklarowana herbata i ciasta w barze przy basenie od 16 do 17. Barman mó wi „ciasta, co? Nie rozumiemy, co masz na myś li”. Personel jest na ogó ł przyjazny dokł adnie, dopó ki nie pojawi się pytanie „gdzie jest to, co mamy? ”, wtedy zaczynają być szczerze niegrzeczni, powiedzmy - to nie są do nas pytania, wyś lij do kierownikó w w recepcji, ale albo zastygają z uś miechem lub bez uś miechu powiedz „zmień hotel”, i to, powtarzam, gdy pytasz, co powinno być w ramach ich wł asnej okreś lonej usł ugi. Nie mó wię , ż e jak na 5 gwiazdek obsł uga jest bardzo sł aba. Ogó lnie rzecz biorą c, hotel do 5 gwiazdek musi pracować nad czystoś cią pomieszczeń , wspó ł pracować z personelem, aktualizować meble i odś wież ać terytorium, ulepszać menu. Hotel pozostawił wraż enie tak dobrego sowieckiego sanatorium nad Morzem Czarnym, ale nie orientalnego 5-gwiazdkowego hotelu, gdzieś się wycisną ć , gdzieś przegapić , osad jest nieprzyjemny, chociaż hotel ma potencjał z odpowiednim podejś ciem do zarzą dzania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał