Świetna lokalizacja, terytorium, zatoki i obrzydliwa obsługa

Pisemny: 17 lipiec 2018
Czas podróży: 19 — 26 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 10.0
Zacznę od dobrego, wybrał em hotel i po przyjeź dzie zobaczył em wszystko to samo co na zdję ciu: wspaniał y hotel, poł oż enie w zatoce, zatoki, plaż a z piaszczystym dostę pem do morza, orientalny styl architektury , ale nie podobał a mi się usł uga.
Hotel wypieka wł asny chleb - pyszny! Hotel sł ynie na cał ym wybrzeż u z lodó w - przepyszne!
W hotelu znajduje się sił ownia, korty, jazda konna, ratownik, centrum nurkowe, ale w systemie All in dostę pna jest tylko sił ownia, aw miarę moż liwoś ci dostę pny jest tenis.
Morze jest wspaniał e.
Dobry system bezpieczeń stwa, ale pó jdą za tobą , jeś li chcesz leż eć przy basenie o 10 wieczorem i obsesyjnie podchodzić do ciebie i pytać , czy u ciebie wszystko w porzą dku.
Od zł ych:

1. Przewodnik nie pojawił się ani na począ tku wyś cigu, ani na jego koń cu, mimo ż e nasz lot był opó ź niony o 2 dni.
2. Rosyjskoję zyczna dziewczyna w recepcji (nie Inga) nie rozumie tablicy wynikó w lotniska Sharm el-Sheikh.
3. Umieś cili nas (niepalą cych) w zadymionym pokoju z okropnym hał asem z dział ają cego basenu dla dzieci. Na pytanie, czy sami moglibyś my wybrać pokó j, odmó wiono nam, chociaż hotel był peł ny w 1/5 w poł owie maja.
4. Sprzą tanie pokoju, jeś li zostawisz dolara (mał o), wyraż ą swoje niezadowolenie, nie wł oż ą herbaty, kawy i szamponó w, tak samo z kelnerami, prychną i wyjdą .
5. Jeś li przyszedł eś w systemie All inc - barmani i kelnerzy traktują cię z pogardą , musisz poprosić o wszystko. Kawa jest tylko rozpuszczalna, dopiero przy wyjeź dzie czytamy na ulotce z informacją , ż e okazuje się , ż e przy ś niadaniu moglibyś my raz dziennie poprosić o cappuccino lub coś innego niż Nescafe w torebce, nie zaoferowano nam tego, ale herbatę i kawę ż e nosili potrzebni, cią gle czekali.
6. Kuchnia jest obrzydliwa, skromna (nie był o owocó w morza), nie był a smaczna, a poza tym byliś my bardzo zatruci, cierpieliś my od 3 dnia do koń ca odprawy dzień i noc. Zjadł em ryż , pomidory i jeś li był sos woł owy. Mą ż jadł tylko makaron i ser. Deklarowana kuchnia wł oska jest po prostu ś mieszna....
7. Restauracje a la carte - zamó wili obiad, przyszli, nikt nas nie spotkał - ani dusza, pokó j brudny w liś ciach, bar pusty, poszedł em do jadalni.
8. W barach nad morzem nie ma lodó w - trzeba podejś ć do basenu.

9. Animatorzy zachowują się obrzydliwie, ką pią się w ciuchach w basenie, goś ć z Azerbejdż anu (Khan lub coś podobnego) cią gle prosił o napicie się . Lena i dziewczyna ć wiczą ca jogę na plaż y - na nie nie ma ż adnych skarg.
10. Bardzo gł oś ny system wentylacji ogó lnej w pomieszczeniu.
11. Hotel nie ma 5 gwiazdek za jedzenie i obsł ugę .
12. Niesł usznie drogie. Za takie pienią dze, a zapł aciliś my 1440 dolaró w za dwie osoby, nie dostaliś my ż adnego jedzenia, postawy ani nawet filiż anki naturalnej kawy. . . To smutne.
Nie polecam tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał