Nigdy więcej nie pojedziemy do żadnego hotelu tej sieci i nie będziemy nikomu polecać.

Pisemny: 5 może 2018
Czas podróży: 19 — 27 kwiecień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Plusy:
Niezwykł e terytorium na skale w zatoce, mniej wiatru
Jest piaszczysta plaż a?
Niewielu Rosjan, wielu Europejczykó w

Minusy:
Obsł uga jest na niskim poziomie, nie ma jej (aby przynieś ć fotelik dziecię cy, gdy przychodzisz do restauracji, musisz albo sam go znaleź ć i przynieś ć do stoł u, albo poczekać na kelnera i poprosić o niego).
Wszyscy kelnerzy są bardzo powolni i powolni (chodzą dookoł a, nie wszystkie stoliki są sprzą tane i podawane po wejś ciu do restauracji. Zatrzymujesz się przy wolnym stoliku i moż esz stać przez okoł o 5 minut, aż jeden z kelneró w zorientuje się , co musi zostać usunię tym).
Administracja restauracji nie przyjmuje uwag, dotyczy to ró wnież relacji z goś ć mi (we wszystkich sytuacjach goś ć się myli, a pracownicy są super, a hotel najlepszy).

W sytuacjach konfliktowych relacja goś cia odpowiada, ż e ​ ​ z prawnego punktu widzenia ma rację , a jeś li coś nam się nie podoba, to wycią ga kartkę i dł ugopis i mó wi: „napisz skargę ”, co potwierdza ż e ten personel nic nie wie o usł udze. Każ dy odpowiedni administrator spisał by obrazowo wszystkie ż yczenia i przekazał by je kierownictwu w celu pilnej poprawy. A jako bonus zaoferował bym jakiś fajny nishtyachek.
W restauracji nie wszyscy znają angielski i w zwią zku z tym trudniej jest odpowiedzieć na pytania (o jedzenie i potrawy)
Napoje należ y zamó wić u kelnera i dł ugo czekać , aż je przyniosą , a tego kelnera wcią ż trzeba znaleź ć.
Na plaż y jakoś ć baru wynosi zero na 10 (trudno znaleź ć sł owa do opisania).
W restauracji - 1 na 10 (10 razy gorzej niż w Turcji w zwykł ej pią tce all inclusive).
Wszę dzie przy zamawianiu proszą o numer pokoju, aby sprawdzić pakiet (przez cał ą resztę był o bardzo dosyć ).
Lody na kartach (nie ż eby był o ich za mał o, sam fakt jest zaró wno zabawny, jak i jakoś smutny dla administracji tego hotelu).
Odnosi się wraż enie, ż e administracja wszę dzie stara się oszczę dzać na wszystkim (swoją drogą wszę dzie są znaki, mó wią , zostaw talerze w czystoś ci, zjedz wszystko do koń ca, nie bierz duż o, 94kg marnowanej ż ywnoś ci był o wyrzucony dzisiaj).
Nawiasem mó wią c, jakoś ć jedzenia jest obrzydliwa! W rzeczywistoś ci moż na był o wzią ć tylko kilka dań gł ó wnych, od reszty - cią gł ą niestrawnoś ć (nie tylko od nas, ale takż e od innych goś ci).
Nie wszę dzie są kubł y na ś mieci, na plaż y leż ą niedopał ki papierosó w w piasku.
Piasek nie jest czyszczony z zanieczyszczeń jak niedopał ki papierosó w.
Nie wszę dzie są podjazdy do podró ż y z wó zkiem dziecię cym.

Na plaż ę nie ma drewnianej drabinki, ż eby wygodnie wjechać z wó zkiem spacerowym trzeba był o przecią gną ć wó zek po piasku przez 100 metró w (zał ą czam zdję cie).
Toalety na miejscu są brudne (delikatnie mó wią c), zwł aszcza na plaż y (zdję cie w zał ą czeniu).
W pozostał ych toaletach nie wszę dzie jest mydł o (czę sto uzupeł nia się je tylko w jednym pojemniku! )
Na plaż y zamiast muzyki odgł osy z szlifierki, trwają remonty, cią gle budzą dziecko (moż e się podzielić filmikiem).
W pokoju pod prysznicem - cią gle ś mierdzi ś ciekami, to po prostu obrzydliwe.
Komary nieustannie wlatują do pokoi (100 uką szeń na dziecko w 3 dni), produkty przeciw komarom są wydawane tylko na ż yczenie, ale też nie pomagają.
W przypadku wyjazdu przed godziną odprawy pobierana jest osobna opł ata za jedzenie i napoje (byliś my w Egipcie wię cej niż jeden raz i nie widzieliś my tego wcześ niej, nie wspominają c o Turcji).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał