Straszna obsługa

Pisemny: 2 kwiecień 2018
Czas podróży: 25 marta — 1 kwiecień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my w hotelu od 25 marca do 1 kwietnia 2018r. 2 osoby dorosł e, 2 dzieci (8 lat i 7 miesię cy).
Hotel jest blisko lotniska, wię c przywieź li nas pierwsi - to jeden z nielicznych plusó w tego hotelu.
Szybko się uspokoiliś my, uś miechnię ty recepcjonista zapewnił nas, ż e daje nam bardzo dobry pokó j, bo byliś my z mał ym dzieckiem (zapł aciliś my za luksusowy panoramiczny widok na morze). Wrę czył jeden arkusz z kuponami na lody (18 szt. ), a potem „stał się hojny” na jeszcze jeden, ponownie wspominają c o dziecku. Przy okazji zostaliś my doskonale poinformowani, ż e przysł uguje nam 36 kuponó w (w stawce 2 kupony dla 3 osó b na 6 dni odpoczynku). A dlaczego ten spektakl?

Ogó lnie zabrali nas do naszego deluxe (2207). Kiedy zobaczyliś my pokó j i wyjrzeliś my z balkonu, zapytaliś my, czy popeł nili bł ą d i czy to naprawdę nasza panorama. Faktem jest, ż e panoramiczny widok jest blokowany przez wież ę windy. Mimo to, bez rozpakowywania walizek, zdecydowaliś my się tam przenocować , bo spó ź niliś my się i nie mieliś my czasu na przesiedlenie.
A tego wieczoru mieliś my okazję w peł ni „zasmakować ” przysmakó w luksusu..
1) pokó j jest szczerze brudny, nieprzyjemnie był o czegokolwiek dotykać . Pod prysznicem szklane drzwi został y poplamione jaką ś substancją , chciał oby się mieć nadzieję , ż e był to balsam do wł osó w.
Lustro jest brudne, kran poplamiony zaschnię tą wodą i pastą do zę bó w. Przynieś li ł ó ż eczko (raczej kojec) - cał a siatka brudna. I tak dalej i tak dalej.
2) Toaleta nie spł ukiwał a się dobrze, a ł azienka pachniał a niemytą toaletą.
3) klimatyzator w tym pokoju nie jest cyfrowy, a był zepsuty - był y dwa tryby - chł odzenie, któ re nas zamroził o i buczenie nie pozwalał o nam spać , lub tryb był wył ą czony.
4) czajnik jest zepsuty - trzeba był o przytrzymać przycisk aby zagotować.
5) prysznic był zepsuty - woda ustawiał a się na 20 minut z krzyczą cym dzieckiem w ramionach. Cią gle znokautowany tryb rę czny i zimna woda lał a mi się na gł owę.
Z tymi wszystkimi roszczeniami poszliś my na recepcję , chcieliś my porozmawiać z Ingą (relacją goś ci), o któ rej dowiedzieliś my się z recenzji.
Recepcjonistka powiedział a nam, ż e Inga jest na wakacjach i ż e powinniś my siedzieć i czekać - pomogą nam. Zaczekaj, wró ć ponownie. Już inny kierownik, podobno najważ niejszy w recepcji, zapewniał , ż e pomoż e, ale musieliś my poczekać . W efekcie czekaliś my na Ingę z „wakacji”.

Dzię ki Inge, naprawdę pomogł a. Przyznał a się do wszystkich niedocią gnię ć , ale co najważ niejsze pomogł a w przesiedleniu - pokazał a do wyboru 3 pokoje naszej kategorii. Osiedliliś my się wię c w 4416, gdzie wszystko dział ał o, a widok był przyjemny : )

W hotelu lunch w ramach all inclusive serwowany jest w 2 restauracjach - Liwa i przy basenie, a przy basenie jest wybó r menu. Jednak kelnerzy są raż ą co ignorowani, chyba ż e jesteś Wł ochem lub Niemcem. Moż na był o czekać do pó ł godziny, aż przyjdą do ciebie po zamó wienie, a potem pó ł godziny, aż przyniosą jedzenie.
Dł ugouchy kelner, któ ry kilkakrotnie nalewa drinki do baru, „polecał ” nam pó jś cie do Liwy – bo podobno są zbyt leniwi, ż eby serwować , albo po prostu z braku szacunku dla Rosjan i Ukraiń có w.

Animacja w hotelu nie jest ś wietna, ale animatorzy bardzo się starają . Ogó lnie są zabawnymi i przyjaznymi facetami.

Nie polecam tego hotelu, są znacznie lepsze opcje. W zeszł ym roku na przykł ad odpoczywaliś my w Sultan Gardens Resort - jedzenie lepsze, pokoje lepsze, a co najważ niejsze obsł uga znacznie lepsza!
Ale jeś li nadal zdecydujesz się na wyjazd lub już zarezerwował eś , oto kilka wskazó wek:

1) Zdecydowanie polecamy lunch w kawiarni przy basenie. Daj dolara, a postawa bę dzie pię kna.
Polecam spró bować labraksa z ryż em, burger też jest dobry. Istnieje moż liwoś ć zamó wienia 2 posił kó w na osobę.
2) Espresso serwowane jest na ś niadanie w ramach all inclusive, ale sami tego nie oferują - wiedz, co masz!
3) Radzę skorzystać z taksó wki hotelowej - ceny adekwatne, kierowcy uprzejmi, auta normalne.
Zewnę trzni taksó wkarze nadal bę dą oszukiwani, a ty pó jdziesz do chlewu.
4) Inga ma się dobrze, skontaktuj się z nią w nagł ych wypadkach. Znajdziesz go w recepcji.
5) barek jest pł atny, sejf jest bezpł atny.

6) kosmetyki do ką pieli są codziennie aktualizowane, ale są bardzo sł abej jakoś ci.
7) Radzę zamó wić sesję zdję ciową u lokalnego fotografa - nie spodziewał am się , ż e zdję cia wyjdą tak dobrze. Mimo to okolica i panorama są pię kne. Koszt zdję ć to 5 dolaró w za klatkę (im wię cej zrobisz zdję ć , tym taniej), mogą je wydrukować i wł oż yć na pendrive'a.
8) nasi ludzie (Sł owianie) mają duż y problem - zabierać leż aki przez wieszanie na nich rę cznikó w. A czasem nawet wię cej, niż potrzebują , aby nie przecią gać swojego leż aka z cienia na sł oń ce, ale po prostu przenosić swoje ciał o z jednego na drugie. Przyszliś my na plaż ę pó ź no, kiedy wię kszoś ć ludzi już wyszł a, a rę czniki dalej „opalał y się ”. Oto taki paradoks – plaż a jest jednocześ nie pusta i peł na.
9) napoje alkoholowe, prawdopodobnie jak wszę dzie, są rozcień czane. Ale piwo poszł o na cał oś ć , w przeciwień stwie do wina.
10) z recepcji o godzinie 21:00 codziennie jedzie bas do Namaza Bay. Ale nawet jeś li jesteś w Egipcie po raz pierwszy, nie ma sensu tam jechać - nie zobaczysz nic poza sklepami z chiń skimi pamią tkami i niegrzecznymi sprzedawcami. Polecam wycieczkę na Soho Square (15$ za taksó wkę hotelową w obie strony) - tam jest fajnie, sklepy przyzwoite, sprzedawcy nie przeszkadzają . Polecam sklep Aladin Arts&crafts - są tam naprawdę wyją tkowe rę cznie robione pamią tki, ale nie tanie. Sprzedawca powiedział , ż e w Namaza Bay jest podobny sklep.

11) nie kupuj egipskiego wina! Przynajmniej w miejscach turystycznych i wokó ł hoteli. Prawdopodobień stwo, ż e natkniesz się na drogą niejadalną substancję , jest bliskie 100%.
12) Nie kupuj sł odyczy w opakowaniach! Tylko na wagę , po spró bowaniu.
13) uważ aj na sł odycze z Liwy w kubkach (biał y lub inny kolorowy pł yn)!
Daj pierwszeń stwo wypiekom.
14) Ś wież e w Movenpick jest drogie - nieco ponad 3 dolary. Dla poró wnania w Sultan Gardens za dolara.
15) uważ nie czytaj opinie i komentarze przy wyborze hotelu. Zignorował em kilka negatywnych recenzji i dokonał em bardzo zł ego wyboru. Naprawdę nie chcę teraz jechać do Egiptu. To bardzo zaskakują ce, ż e jest tak wiele pozytywnych opinii o hotelu - albo mieliś my takiego pecha, albo nasi ludzie mają bardzo niskie standardy.

Bę dą pytania - pomogę w każ dy moż liwy sposó b)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał