obiektywny pogląd

Pisemny: 4 lipiec 2012
Czas podróży: 19 — 29 czerwiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Przedmowa: wszystko wcale nie jest tak przeraż ają ce, jak mogł oby się wydawać , jeś li przeczytasz poprzednie recenzje, sł uszniej był oby powiedzieć , ż e w tym hotelu nie ma nic tak przeraż ają cego i strasznego.

Check-in: przyjacielskie spotkanie personelu, wypeł nienie ankiet, a potem zabierają walizki i odprowadzają prosto do pokoju, cał a procedura trwa nie dł uż ej niż.10 minut, kierownik, mił y i uprzejmy mł ody czł owiek na droga do pokoju, daje peł ną informację o hotelu. Organizator wycieczki zapł acił za bilet z numerem frontowej plaż y, na któ rej się rozlokowali, zaproponowano ró wnież wybó r pię tra i pokoju wedł ug wł asnego gustu.


Morze: to chyba najpię kniejsze morze w egipskich kurortach, gdzie z reguł y na plaż y jest brudna, bł otnista woda, a z pontonu jest bł ę kitna przepaś ć . Tu jest zupeł nie inaczej, prawdziwa bł ę kitna laguna, z ró ż nymi poziomami gł ę bokoś ci, bogatym podwodnym ś wiatem, ż ywymi koralami i najczystszą przezroczystą wodą.

Terytorium: zielone, czyste, zadbane, przyjemne.
Architektura jest klasycznie powś cią gliwa, praktycznie nie ma motywó w arabskich, powierzchnia hotelu jest duż a, ale nie za duż o, nie ma ostrych wzniesień i wielu schodó w.

Personel: przyjazny, uprzejmy, kelnerzy w restauracji nie bę dą biegać , ale jeś li o to poprosisz, nie zostawią Cię bez uwagi. Dobre sprzą tanie w pokoju, zawsze czysto, podł oga umyta, wszystko ł adnie uł oż one, codziennie pojawiają się inne figury i kompozycje rę cznikó w. Personel w barach jest przyjazny, towarzyski, z poczuciem humoru, prawie każ dy doskonale mó wi po rosyjsku. Nie był o niegrzecznoś ci ani nieuprzejmoś ci.

Animacja: super, moż e jeś li sam nie chcesz nawią zywać kontaktu, to na pewno bę dziesz niezadowolony z ż adnymi animatorami, nigdzie. Tylko jeś li sam chcesz się dobrze bawić , na pewno tak bę dzie. Misza i Krzysiek, pogodni i towarzyscy, dla mł odych jak najbardziej to.
Nadya, animatorka dzieci, jest tylko ś wiatł em dla dzieciakó w, któ re widzą c Nadyę rzucił y wszystko i pobiegł y za nią nie schodzą c. Każ dego wieczoru na tarasie restauracji program rozrywkowy jest zawsze inny, jednym sł owem, jeś li dusza potrzebuje rozrywki, koniecznie ją dostań.


Wyż ywienie: W czasie pobytu liczba goś ci wynosił a 20%, w zwią zku z czym dział ał a jedna restauracja gł ó wna i kilka lokali gastronomicznych. Asortyment dań , w poró wnaniu do niektó rych innych hoteli, nie jest duż y, ale jedyną ró ż nicą jest to, ż e w innym hotelu zaprezentowano 5 rodzajó w ryż u, a tu 2, co zresztą nie jest straszną wadą , zawsze jest kilka rodzajó w ryż u. ryby, kurczak i woł owina, warzywa w ró ż nych odmianach, są dania dla tych, któ rzy przestrzegają jakiejkolwiek diety, gotowane warzywa, mię so i ryż bez przypraw i oleju. Desery są ró wnież urozmaicone, bardzo poż ywne i lekko owocowe.
Na plaż y w pobliż u baru znajduje się snack bar, dla tych, któ rzy nie chcą się przebierać i udać się do restauracji na lunch. Tutaj na co dzień niezmiennie i zawsze na stanie jest mini pizza, podobna w skł adzie do Margarity, tort chlebowy nadziewany cienko pokrojoną wą tró bką w sosie lub pł aski kotlet, opró cz tego codziennie inne grillowane warzywa, makaron z warzywami oraz ziemniaki w ró ż nych wersjach . Po 3-4 godzinach piecze się mał e naleś niki z dż emem. Jednym sł owem, cał e jedzenie jest dobre, bez wyraź nego arabskiego akcentu.

Owady: przez 10 dni ani jeden karaluch, ani jedna mucha nie wpadł a mi w oko, wszystkie fikcje i przesady, komary każ dego wieczoru zatruwano dymem, wię c komaró w też nie obserwowano, najważ niejsze jest, aby nie zostawiać otwartego balkonu noc, moż e przylatują w nocy.

Minusy: w obliczu braku kompetentnego kierownika hotelu.
Wiele drobiazgó w, któ re w ostatnich dniach pobytu coraz bardziej rzucają się w oczy, pojawia się wiele pytań , dlaczego klimatyzator nie dział a wieczorem w restauracji i na holu, kiedy jest duż o ludzi i duszno, dlaczego kelnerzy zapominają o wycieraniu stoł ó w z okruchó w i wielu drobiazgach, któ re po prostu trzeba robić z dyscypliną i dyscypliną . Oczywiś cie, ż e tak nie jest. Ale znowu nie psuj swojego nastroju takimi drobiazgami.


Komentarz do negatywnych recenzji: zaskakują ce, ż e opinia wię kszoś ci jest tak stronnicza. Mó j mą ż i ja byliś my w wielu kurortach na ś wiecie, pł acą c zupeł nie inne pienią dze, a pł acą c 2000 dolaró w za bilet, nie spodziewaliś my się obsł ugi i hotelu, któ re zwykle kosztują trochę inaczej. To zdumiewają ce, ż e wiele osó b, kupują c bilet w ostatniej chwili za grosz, oczekuje, ż e bę dą noszone i lizane.
Podczas naszych wakacji trafiliś my na takie osoby, któ re zapł acił y 3.000 rubli za bilet dla dwojga, był y ze wszystkiego niezadowolone, ani razu, nigdzie i nie dawał y nikomu napiwkó w, a przekonują , ż e hotel nie cią gnie na 5 gwiazdek, pomimo fakt, ż e po raz pierwszy wyjechali za granicę i nie popł ynę li dalej niż nad jezioro miejskie, są oceniani jako gwiazdka hotelu. A zamiast robić zdję cia pię knego morza i koralowcó w, biegają po hotelu i szukają plam na tekstyliach, odpryskó w na schodach i zamieszczają takie zdję cia w recenzjach.
Wniosek: gł ó wną gwarancją udanych wakacji jest pozytywne nastawienie i dobry nastró j. Bą dź przyjazny i uprzejmy, zostaw jednego dolara w barze na sprzą tanie, tylko dla personelu, któ ry cię zadowoli, a wynik nie potrwa dł ugo. Ciesz się wakacjami i nie zawsze wierz w negatywne recenzje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał