Okropny hotel, zadowolony tylko z Morza Czerwonego z wieloma rybami?

Pisemny: 1 sierpień 2021
Czas podróży: 18 — 27 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywamy w Sharm nie pierwszy raz, to, co chcieliś my, był o na piechotę , wycieczkę last minute oferował touroperator, nawet nie czytają c recenzji, szybko ją zarezerwowali.
Przybyliś my do tego hotelu okoł o 7 rano - trzy rodziny z dzieć mi. Powiedzieli, ż e zameldowanie od 14:00 zgodnie z regulaminem hotelu, czekolada i dolary nawet nie pomogł y, czekaj. Każ da rodzina miał a dziecko, z jakiegoś powodu dali nam trzy buł ki i jedną pomarań czę dla każ dego i jak się tym podzielić i jak się podzielić , kiedy lecieliś my do zadeklarowanego hotelu 5*.
Do 13:00 dali mi pokó j - stary, brudny, warstwa kurzu, nawet rysują obrazki, wanna i muszla klozetowa są poplamione strasznie w dotyku, przyciski w klimatyzatorze są zepsute.

Teren hotelu jest duż y, droga od recepcji do morza też brudna - albo rozlane pł yny, albo zmiaż dż one daktyle, to tylko komu moż na przyznać.10 punktó w - to personel dbają cy o zielone roś liny.
Park wodny w drugiej czę ś ci hotelu od morza do niego na okoł o 30 minut w upale. A potem drugiego dnia pobytu o godzinie 11:30 zdarza mi się wypadek, proszę o jego wymianę z winy personelu - ZŁ AMANY NOS I WSTĄ PIENIE MÓ ZGU, tylko dlatego, ż e instruktor powiedział , ż e moż esz iś ć , skoro zjeż dż alnia był a cał kowicie zamknię ta, a jest bliż ej. W koń cu siedział chł opiec w wieku 6 lat i zderzyliś my się , ale tutaj też winni są rodzice - przeoczyli. Personel nawet nie zaoferował pomocy, idź na recepcję w upale, tam jest lekarz, ale pł atny. Ledwo udał o im się uzyskać pomoc w ramach ubezpieczenia, a potem pojechali do kliniki na 50 minut i musieli uiś cić opł atę franczyzową w wysokoś ci 30 USD.
Kierownicy hotelu - nie do znalezienia, dopiero czwartego dnia przypadkowo spotkaliś my kierownika hotelu, któ ry nawet nie wiedział o zdarzeniu - Oj, przepraszam....Teraz w domu czekam na dł ugi i kosztowny zabieg....
Gł ó wna restauracja jest brudna, niehigieniczna, lepkie stoliki, okropne kolejki, a la carte - raz na odpoczynek, chociaż był zadowolony z czystoś ci, dodatkowo moja có rka miał a tort urodzinowy i nakrył a ś wią teczny stó ł .
Jedzenie: kurczak, ryby, czasem cielę cina i wą tró bka. Warzywa został y szybko posortowane. Sł odycze nie są zł e. Z owocó w: melona, ​ ​ pomarań czy, daktyli, raz zł apaliś my arbuza ostatniego dnia. Obsł uga w jadalni nie daje sobie rady, na podł odze są rozlane napoje, trzeba patrzeć w obie strony, ż eby nie spaś ć .
Plaż a jest wielopoziomowa, rę czniki wymieniane są na karty wydawane przy zameldowaniu.

Morze jest przepię kne, a co najważ niejsze nie wietrzna rafa z mnó stwem ryb, widzieliś my zaró wno duż e jak i mał e pł aszczki, Napoleona Griszę , jak go tutaj nazywają , i stopniowy zachó d sł oń ca - to nie jest bez znaczenia dla dzieci.
Bary dział ał y zaró wno na plaż y, jak iw holu. Alkohol jest lokalny. Napoje: cola, sprite oraz rozcień czona pomarań cza i mango.
Personel nie robi nic nawet za dolara i czekoladę , jeś li chodzi o sprzą tanie i wszystko inne.
Chciał bym ż yczyć personelowi tego hotelu, aby był bardziej uś miechnię ty i bardziej uprzejmy dla turystó w. Hotel potrzebuje dobrego kierownika, aby wszystko uporzą dkował , bo morze jest tam pię kne.
Konkluzja: zepsuty urlop (kontuzja) z winy personelu, sam hotel poł oż ony jest bardzo daleko od gł ó wnej drogi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał