Brudna, słaba obsługa, niegrzeczny personel?

Pisemny: 26 luty 2020
Czas podróży: 15 — 21 luty 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Kryterium, wedł ug któ rego wybrano ten okropny hotel, był a bezwietrzna zatoka, ponieważ zrozumieliś my, ż e w Egipcie w lutym moż emy wejś ć w wietrzną porę roku. Pokoje są brudne, poś ciel podarta, zasł ony w oknach są w takich strasznych plamach sprzed roku, gdy spytał am sprzą tacza, dlaczego są brudne, odpowiedź mnie zabił a: „Wczoraj Ukraiń cy wyjechali i nie mieli czas na pranie)))) Jedzenie, jak wszę dzie, jest skromne i monotonne, chociaż gdy odpoczywaliś my kilka lat temu w innym hotelu w Egipcie (Experience Sea Breeze), był o lepiej. Naczyń jest za mał o, zanim zdą ż ysz skoń czyć posił ek, talerze ze szklankami wyjmuje się spod nosa bez pytania, naczynia są brudne. Rozczarował bar - 6 rodzajó w shmurdiakó w (wó dka, gin. . . ) i trzy rodzaje wody - cola, sprite i fanta, był też rozcień czony sok, któ ry rozcień czano wodą w naszej obecnoś ci. Wszystkie naczynia na napoje - plastikowe kubki, grosze, w barze też nie był o lodu. . .
Obiecali opublikować szczegó ł y lotu w recepcji z 24-godzinnym wyprzedzeniem, przyszli ponownie zapytać o 20:00 - w ostatni dzień odpoczynku - gdzie są szczegó ł y, byli niegrzeczni i powiedzieli to pó ź niej. O tak, recepcjonistki po prostu oglą dał y pił kę noż ną w pracy, nie miał y czasu dla urlopowiczó w. Plaż a nie jest zł a, jedyny plus wszystkiego, leż aki są przebite, materace na nich są podarte, a rę czniki tak wyprane, no có ż , nie moż na patrzeć bez ł ez. Był em bardzo rozczarowany hotelem, za te same pienią dze moż na był o pojechać do innego hotelu, któ rego w Egipcie jest milion! Rada dla ludzi: nie jedź tam, nie psuj sobie nastroju i nerwó w!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał