Przypomnienie dla biur podróży i touroperatorów.

Pisemny: 12 kwiecień 2009
Czas podróży: 29 marta — 10 kwiecień 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 1.0
Ten hotel wyró ż nia się nawet wś ró d egipskich nastę pują cymi cechami:
- kł amstwa, chamstwo i niechę ć do wypeł niania obowią zkó w kierownikó w w recepcji (uwaga na dwie osoby o imionach Walid i Ahmet),
- Kolejki do stoł ó wek (bardzo trudno nazwać te placó wki restauracjami),
- sł aba jakoś ć jedzenia (radzę wybierać tylko mię so, kurczaka i ryż , ł atwo moż na się otruć od reszty),
- dobre, przestronne pokoje, w któ rych na pewno coś nie zadział a (hydraulika, klimatyzacja),
- brak leż akó w i parasoli na plaż y i przy dolnym basenie (tu trzeba nakarmić sł uż bę , aby zapewnić sobie miejsce na czas pobytu),
- ogromna liczba rodakó w zaró wno z Rosji, jak i z był ych republik ZSRR, zwł aszcza z Ukrainy,

- podzielenie hotelu na dwie czę ś ci - od morza do recepcji i poza recepcję . Oto rada - mimo argumentó w biur podró ż y dopł acaj w Rosji 100 dolaró w za nos za ugodę z widokiem na morze, nie moż esz się dogadać na miejscu!
- stosunkowo dobre morze z wejś ciem z pontonu.
I na koniec notatka od biur podró ż y do touroperatoró w: jeś li nie chcesz stracić klienta, nie wysył aj go do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał