WSTRZĄS NIE PRZESZŁ DO KOŃCA WAKACJI!

Pisemny: 13 może 2015
Czas podróży: 25 kwiecień — 6 może 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Dzień dobry wszystkim! Od razu powiem: recenzje piszę bardzo rzadko, gł ó wnie po to, by ostrzec. Był em w Egipcie 13 razy, myś lał em, ż e recenzje jak zawsze są pó ł prawdą : w tym kraju liczba gwiazdek nie decyduje o jakoś ci. Był em psychicznie przygotowany na to, ż e jechał em do budż etu pią tego. Ale do takich. . . Wszystko zaczę ł o się od zameldowania: wcześ niej skontaktował em się z hotelem i poprosił em o nocleg w gł ó wnym budynku i jeś li to moż liwe, z widokiem na morze otrzymał em odpowiedź , ż e wszystkie nasze ż yczenia został y uwzglę dnione. Nie wierz! ! ! Po przyjeź dzie wł oż yli do paszportu dolary i dodali "Alenka" - nic nie pomogł o! Pomyś l o tym: czy warto pł acić za to, czego nie dostajesz! Pró bowaliś my rozwią zać problem przez przewodnik „Brisco” Besima – wynik zero, wszystko wyjaś niał o jego zdanie „Ile razy sł yszał em to zdanie! (powiedział em to w Egipcie 13 razy). Nawet to, ż e ja powiedział , ż e ja sama praca w biurze podró ż y nie pomogł a - tylko dokuczał em pó ź niej. Na zameldowanie czekaliś my do 14.00, bransoletki zał oż yli o 9.30. Nie wpuś cili ich na ś niadanie (do hotelu przyjechaliś my o 8.00 ), poprosili o 10 dolcó w na osobę . Po wyjś ciu na plaż ę w nadziei na znalezienie jakiejś przeką ski przeż yliś my prawdziwy szok: bar na plaż y jest okropny, tylko stoisko pod baldachimem z ogromną kolejką , w ogó le nie ma stolikó w! Pró bował em zapytać , o któ rej godzinie bę dzie przeką ska - barman udawał , ż e nie rozumie i robi miny. I to 5 gwiazdek! ! ! Turysta, któ ry podjechał , powiedział , ż e tu zawsze tak był o, o czym pó ź niej się przekonali. . . Recepcjonistka wró cił a i poprosił a przewodnika o przeniesienie nas do innego hotelu, choć za dodatkową opł atą . Odpowiedź dotarł a dopiero nastę pnego dnia: nigdzie nie ma miejsc! I pomimo tego, ż e od 3 maja Briscoe wyrzucił fortunę.35 tys. (12 dni) Gdybyś my tyle zapł acili za ten hotel - nie był oby ż adnych skarg! A za cenę.2 razy wyż szą , nadal chciał bym jakiś poziom obsł ugi ! ! ! Szok był z restauracji: najpierw znaleź ć miejsce, potem urzą dzenia - nigdy czegoś takiego nie widział em ! ! ! I trzeba był o też znaleź ć jedzenie: wszystko był o bardzo rzadkie i ź le ugotowane, pomidory i ogó rki trzeba był o pilnować - zał atwili to! Sał atek nigdy nigdzie nie zabierano - tym bardziej tutaj: skł adniki są dziwne, a zapach okropny? . Był grill, ale nie codziennie, lody dostawał y dokł adnie 2 mikroskopijne roż ki do rę ki i też tylko do poł owy wakacji, potem zniknę ł y. . . wzią ł.1 raz. W restauracjach latają ptaki i muchy, niektó re krzesł a są brudne. . . Do restauracji a la carte nie chodziliś my, kolejki do rejestracji był y ogromne. Plaż a jest jak na naszym poł udniu - wszyscy leż eli plecami do siebie, nasi turyś ci je zajmują , wydaje się , ż e od nocy o 7.30 nie ma już leż akó w ! ! ! Opalaliś my się na plaż y Gardena, na wzgó rzu, jest wię cej swobody, obok baru, w któ rym moż na wzią ć tylko napoje bezalkoholowe. Animacja na plaż y dział a sama: tylko tań czą klubowe tań ce, turyś ci nie biorą udział u. Nigdzie nie ma programu na wieczó r: moż esz dowiedzieć się tylko dzień po dniu, jeś li zapytasz animatoró w. Nigdy nie poszedł em. Generalnie był to pierwszy raz, kiedy doczekaliś my koń ca wakacji i wyjechaliś my bez ż alu! Cał y czas chciał em zapytać wł aś cicieli hotelu: jak moż na zrujnować taki zasó b? W koń cu wszystkie problemy tkwią w pracy personelu! Zmień szefa kuchni, przeszkol personel w szybkoś ci i uprzejmoś ci - a bę dzie ś wietny hotel za twoje pienią dze! I tak każ dy pracuje w myś l zasady „Każ dy susł a w polu jest agronomem”, czyli. robi, co chce: jak chce, to da piwo, jak chce, to nie, ale zawsze jest coś na sprzedaż ; karta koktajlowa jest dla pię kna - mimo wszystko, jeś li tak, to "zejdź ". Od pozytywu: liczba, terytorium. Nad morze - tylko z pontonu, do wszystkich ciekawych miejsc - tylko taksó wka, bardzo droga i bez targowania się . Generalnie nie polecam tym, któ rzy byli już w 5 i 4 gwiazdkowych hotelach, bę dziecie rozczarowani. Hotel dla począ tkują cych lub tych, któ rym zależ y tylko na rafie - tu jest dobrze. Dzię kuję za przeczytanie do koń ca! Mam nadzieję , ż e ta recenzja przyda się tym, któ rzy po prostu odpoczywają . O tak, jeszcze jedno: okoł o 3 dnia odpoczynku na plaż y zepsuł o się centrum nurkowe, wcią ż duż o ś mieci leż y, nikt tego nie posprzą ta. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał