Hotel jest dobry, śmiało możemy polecić

Pisemny: 24 kwiecień 2019
Czas podróży: 10 — 20 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Do Sharm polecieliś my pierwszy raz, byliś my z mał ym dzieckiem (1.2). Wcześ niej byliś my w Europie, bał em się rozczarowania. Biuro podró ż y polecił o Charmillion Club Resort. Byliś my zadowoleni z wyjazdu.
1. Zameldowaliś my się wieczorem, zameldowanie był o szybkie, pokó j był dobry, na 1 pię trze (bo z dzieckiem), z widokiem na basen. Nic nie zapł acili.
2. Terytorium hotelu jest eleganckie, gdziekolwiek spojrzysz - pię kno jest wszę dzie. Wszystko jest zadbane i zielone. To prawda, ż e ​ ​ w restauracji Il Pescatore w pobliż u morza są komary. Kiedy jedliś my obiad, ugryzli trochę dziecko i nas. Nieuż ytki przed hotelem.

Panton jest niezawodny, zatrzymaliś my się z wó zkiem dziecię cym. Podobał y mi się korale i ryby. Moż na pł ywać z brzegu, byliś my bez korala, normalnie. Wiatr był , ale nie krytyczny. Czerwona flaga rano, ż ó ł ta po poł udniu. Pł ywanie prawie zawsze w morzu. Był em na basenie kilka razy. Mó j mą ż nawet nie przyszedł .
3. Pokó j jest dobry, czysty. Meble nie są nowe, ale wszystko jest w dobrym stanie. Był o ł ó ż ko dla dziecka. W ł azience mieliś my nowe krany. W ł azience znajduje się kabina prysznicowa, toaleta, bidet, ż el pod prysznic, szampon, suszarka do wł osó w. Rę czniki był y zmieniane codziennie. Sprzą tacz pokoju zostawiał czekoladę co drugi dzień . Jeś li mu nie pozwolili, bł agał jej mę ż a na korytarzu. W pokoju znajduje się TV, lodó wka, sejf, czajnik, herbata, kawa. W momencie zameldowania komplementem od hotelu jest talerz owocó w. Codziennie brał wodę w barze w holu. W pokoju był y komary, drapież nik i krem ​ ​ nie pomogł y.
4. Kuchnia na każ dy gust: jeś li chcesz - mię so, jeś li chcesz - ryby, owoce, desery. Miał am coś do nakarmienia dziecka (pł atki mleczne, jogurty, owoce, duszone warzywa, wę dliny, sery, zupy, dodatki) iz mę ż em zawsze moż na spró bować czegoś nowego. Ś niadania i obiady są takie same, kolacje tematyczne. Ta kaczka był a, potem woł owina lula, potem tuń czyk, kraby, owoce morza. Inne są też owoce: pomarań cza, mandarynka, grejpfrut, guawa, jabł ka, melony, banan, kilka razy brzoskwinie i arbuz. Kupił em mango.
Na obiad był a kolejka, staraliś my się przybyć o 20.00. Ż ywnoś ci starczył o dla wszystkich. Kolacja do 22.00. Obsł uga jest dobra. Byliś my w 2 restauracjach A la Carte - rybna i libijska. W Libii bardziej podobał a mi się atmosfera.
Soki są rozcień czane, piwo, wino są normalne. Mą ż powiedział , ż e mocny alkohol jest rozcień czony, a jego jakoś ć jest sł aba. Nasza kawa smakuje lepiej, ale moż esz ją pić .

W recenzjach pisano, ż e turyś ci z ró ż nych krajó w otrzymywali bransoletki w ró ż nych kolorach i potrawach w ró ż nych restauracjach - to nieprawda. Mieliś my niebieskie bransoletki. Wł osi, Japoń czycy, Kazachowie i Polacy mieli te same. Wszyscy jedli w tych samych restauracjach.
5. Minusy: komary, denerwują cy ś rodek czyszczą cy.
Ogó lnie hotel godny polecenia, moż na polecić rodzinom z dzieć mi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał