Reszta zakończyła się sukcesem i jak po raz pierwszy w Egipcie wszystko nie było złe, ale są pytania do

Pisemny: 4 listopad 2015
Czas podróży: 22 październik — 1 listopad 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Chcę podzielić się wraż eniami z wakacji. Odpoczywał am z rodziną.2 osoby dorosł e + 2 dzieci (w wieku 4.5 i 10 lat) od 22 paź dziernika do 1 listopada. Organizator wycieczek Aneks Tour, wyjazd z Zaporoż a. Lot był wygodny z wyją tkiem stewardessy z przyklejonym uś miechem, a pod nim był a jakaś nienawiś ć do pasaż eró w zadają cych pytania (pierwszy raz leciał am z rodziną w ś wiadomym wieku, tak był o). No dobra, nie przyć mił o to począ tku wakacji. Lotnisko Sharma przywitał o mnie serdecznie, przy okazji kupił em kartę vodafon z internetem 3G na samym lotnisku, na koniec pozostał o 5.5 GB ruchu za niedrogą cenę , napisz na kaa1977@i. ua. Szybko dotarliś my do hotelu. Przyję cie obsł uż ono szybko i oddano szykowny pokó j - pokó j rodzinny (jak na zdję ciu) z widokiem na park wodny. Nawiasem mó wią c, nic za to nie zapł acili. Teren hotelu jest zadbany i czysty. Pokó j był regularnie sprzą tany i nieź le (zostawialiś my 1 USD co drugi dzień ), pokó j miał sejf, lodó wkę , czajnik i regularnie dodawano kawę , herbatę i cukier. Woda w hotelu był a w każ dym barze w butelkach po 0.6 litra i był a wydawana bez ograniczeń . Czasami zapomnieli zgł osić czwarty rę cznik, mydł o lub szampon, ale na ż ą danie wszystko był o szybko sł yszane. Drzwi mię dzy pokojami nie zamykał y się , co ró wnież został o wyeliminowane na ż ą danie. Rę czniki plaż owe był y rozdawane na kartach codziennie rano, a wieczorem był y wymieniane na karty z powrotem, w porze lunchu nie jest to konieczne, bo po kolacji dostaliś my cudze mokre. Rę czniki powinny być bardzo dobrze monitorowane, po odł oż eniu rę cznika poszedł em grać w siatkó wkę , przyszedł em 15 minut po zamknię ciu parku wodnego, ale rę cznika nie był o.
Park wodny jest oczywiś cie fajny zaró wno dla dorosł ych, jak i dla dzieci, bardzo sympatyczni i mili ratownicy na zjeż dż alniach. Szczegó lnie chciał bym powiedzieć o ratownikach w dziecię cej czę ś ci parku wodnego, któ rzy nie tylko opiekują się dzieć mi, ale takż e bawią się z nimi, wygł upiają .
Chciał bym wyró ż nić animatoró w osobnymi ciepł ymi sł owami, bardzo podobał mi się cał y zespó ł - 12 osó b, a szczegó lnie chcę podkreś lić Maszę , Jacksona, Dodgera i Rio. Super przyjazny, aktywny, ś wietny taniec i nasze dzieci też to uwielbiał y. Bardzo podobał o mi się ł adowanie samochodu i jego stosunek do dzieci. Nawiasem mó wią c, był o 4 animatoró w rosyjskoję zycznych, co jest dobre, ponieważ w hotelu jest ich okoł o poł owy

Restauracja zadowolona z obfitoś ci wszystkiego, poza tym, ż e nie był o barszczu, co wieczó r coś gotował o się na grillu, był y daktyle, mandarynki, melony, jabł ka (z jakiegoś powodu był y krojone) z owocó w, czasem banany. Soki był y w nieograniczonych iloś ciach i niestety sproszkowane, a sprite, cola, fanta był y czasem mocno rozcień czane wodą , koktajle alkoholowe był y mieszane, jeś li chcesz powiedzieć „podwó jna wó dka proszę ” mocniej. Restauracja i bary zaburzają nastawienie do osó b mó wią cych po rosyjsku. Jeś li rosyjscy uż ytkownicy staną w kolejce z przodu, a Niemcy z tył u, to najpierw bę dą podawani w szklanych kieliszkach, a potem tobie. Kelner przyniesie i zaproponuje drinka Niemcowi czy Anglikowi (zaró wno na plaż y, jak i przy basenie iw restauracji), ale nie Tobie, Sł owianinowi. Usł ugi SPA, prasa bę dzie im oferowana, ale nie tobie - Sł owianom. Szkoda, bo pł acimy te same pienią dze co oni i zostawiamy napiwek, ale nastawienie jest inne. I wydaje się , ż e nie jest to osobista inicjatywa pracownikó w, ale polityka hotelu. Tylko animatorzy traktują wszystkich tak samo.
W hotelu jest osoba - Irina - rosyjskoję zyczna, któ ra moż e pomó c w razie jakichkolwiek pytań , jeś li masz konflikt lub nie został eś zrozumiany na tle bariery ję zykowej. Zgł osił em się kilka razy - był a mą dra, szybko wszystko rozwią zał a.
Nie podobał mi się przewodnik hotelowy po trasie Anex - Mohammed Said. Podawał nieprawdziwe informacje o wycieczce do rezerwatu Rasen Mohammed, obiecywał napoje, owoce morza przez cał y dzień , był o go mał o, a zapł acone pienią dze nie był y mał e. I sprzedał tę samą wycieczkę swoim znajomym po 2 razy droż szej, udają c rejs VIP, napisali przeciwko niemu skargę i zaż ą dali zwrotu pienię dzy. Kró tko mó wią c, mó wią , ż e wycieczki od innych touroperatoró w lub na plaż y są tań sze. Tak, aw informacjach o hotelu nie był kompetentny, chociaż to jego praca.
Minus oczywiś cie: 2 linia hotelu i dojazd autobusem na plaż ę , choć nie na dł ugo. W tym czasie wieją wiatry i czę sto na plaż y jest czerwona flaga - z pontonu nie moż na pł ywać , ale gł ó wne pię kno jest tam, bajki dla dzieci są pokazywane codziennie (wszystkie 10 dni), dzieci animacja - wszystkie piosenki są po angielsku, choć wiele dzieci nie zwraca na to uwagi. W pierwszej poł owie dnia woda w basenie i aquaparku jest chł odna i wraz z wiatrem dochodzi do niebezpiecznej symbiozy - moż na zachorować , co przytrafił o się twojej ż onie i najmł odszemu synowi. TAK i weź ze sobą wię kszą apteczkę .

Reszta oczywiś cie zakoń czył a się sukcesem i po raz pierwszy w Egipcie wszystko był o super i nawet mał e kł opoty nie mogł y przyć mić wielu dobrych wraż eń .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał