Obsługa w parku wodnym była rozczarowująca?

Pisemny: 3 może 2019
Czas podróży: 30 kwiecień — 6 może 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Już po raz sió dmy odpoczywamy z rodziną w Egipcie i to nie pierwszy raz w tym hotelu. Zawsze byli ze wszystkiego zadowoleni. Ale nie w tej chwili. Sam hotel jest dobry, dobre jedzenie. Ale obsł uga w aquaparku był a po prostu szokują ca. Stosunek do Europejczykó w jest zł y. Park odwiedziliś my 05.02. 19, dzieci ustawił y się w kolejce na wzgó rze Constrictor&Tornado - 25 (! ) minut, a Muhamed i inni pracownicy parku wpuś cili Arabó w spokojnie i bez kolejki. Na jakiej podstawie lokalni faceci wchodzą na zjeż dż alnie poza kolejnoś cią , podczas gdy reszta musi czekać prawie pó ł godziny? Czy to usł uga pię ciogwiazdkowego hotelu? Proszę wyjaś nić personelowi hotelu, a w szczegó lnoś ci parku wodnego, jak powinna wyglą dać komunikacja z goś ć mi w hotelu, któ ry pozycjonuje się na 5 *, lub ten personel powinien zostać zmieniony.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał