Hotel jest nowy, duży, ale wyraźnie nie ma pięciu gwiazdek?

Pisemny: 29 może 2018
Czas podróży: 18 — 28 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Wybrał em ten hotel, bo aquapark uwió dł . Poczucie odpoczynku jest dwojakie. Hotel jest nowy, terytorium jest duż e, pokoje są przestronne, czyste. Codziennie i sumiennie sprzą tane, zmieniane są rę czniki, a bar codziennie uzupeł niany napojami. Zjeż dż alnie w aquaparkach są zró ż nicowane, jest wiele basenó w. Jedzenie jest sł abe, nie wierzcie, ale obok czterech, jedzenie okazał o się smaczniejsze i bardziej urozmaicone. Personel w jadalni jest niegrzeczny i zawsze niezadowolony. Mogą wyją ć talerz spod nosa, nawet nie pytają c, czy skoń czył eś jeś ć . Widelce i noż e rzuca się z hukiem. Jeś li nie dajesz napiwku przy barze, podają ci z kwaś ną miną . Jedzenie w marokań skiej restauracji bez smaku. Wybraliś my się na wycieczkę i za suche racje dostali dwie buł eczki z dż emem, jabł ko, banan i pudeł ko soku na cał y dzień . Ponieważ dzieci nie jedzą buł ek, postanowił am zabrać coś innego do jadalni. Ale nie wpuś cili nas do jadalni, na dziedziń cu kazali nam poczekać.15 minut przed otwarciem. Pró bował em wytł umaczyć , ż e autobus już czeka i chciał bym, ż eby dzieci wzię ł y kanapkę , potem powiedział em coś niegrzecznie po arabsku i odwró cił em się . Animacja dla dzieci jest prawie nieobecna, klub dla dzieci to pomieszczenie, w któ rym po prostu nie moż na się bawić .
Czasami latają zamkami magnetycznymi i kluczami. I stał o się to w dniu wyjazdu. Pobiegł em dwa razy do recepcji, dali nowe klucze, któ re nie dział ał y. Zadzwonił em z są siedniego pokoju do recepcji, ale kazano nam czekać do rana, kiedy przyjdzie sprzą taczka i ją otworzy. Pró bował am mu wytł umaczyć , ż e o 4 rano mieliś my transfer na lotnisko, ale moje rzeczy nie został y odebrane i w ogó le byliś my z dzieć mi na ulicy. Do tego zaproponował , ż e poczeka do 3 nad ranem, kiedy przybę dzie tragarz. Co mieliś my zrobić przed tró jką z dwó jką dzieci? W recepcji zaproponowali, ż e bę dą czekać z przyjació ł mi w pokoju. Już zaczą ł em przeklinać . Nastę pnie powiedzieli, ż e wyś lą osobę w cią gu 5-10 minut. Ale czekaliś my pó ł godziny i nikogo. Znowu musiał em pobiec do recepcji, kró tko mó wią c, ledwo otworzyli drzwi. O 3 nad ranem dostaliś my telefon do pokoju i powiedzieliś my, ż e lot jest opó ź niony. I nie dzwonili do przyjació ł , z któ rymi razem odpoczywaliś my. Ludzie ubierali się , przygotowywali i poszli do recepcji o 4 rano i tam dowiedzieli się , ż e lot jest opó ź niony. A na pytanie, dlaczego ich też nie ostrzegano, odpowiadali, ż e do nas wezwali i okazał o się , ż e musieliś my wstać i iś ć ich ostrzec. Oznacza to, ż e zdecydowali, ż e wystarczy jeden telefon. I tam zrozum siebie.
Byliś my bardzo wdzię czni kierownik Dianie, jakoś pró buje rozwią zać problemy. Jesteś my ró wnież wdzię czni hotelowym lekarzom, któ rzy w pó ł godziny odpompowali koleż ankę po zatruciu.

Hotel jest oczywiś cie duż y i pię kny, ale obsł uga jest baaardzo kiepska.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał