Solidna czwórka. Ale mogłoby być lepiej.

Pisemny: 19 grudzień 2017
Czas podróży: 7 — 13 grudzień 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 8.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Pierwsze wraż enie w hotelu był o negatywne - dotarliś my okoł o 9 rano (wczesny lot) i czekaliś my trzy godziny na odprawę ! Oczywiś cie zrozumieliś my, ż e zameldowanie rozpoczyna się o godzinie 14.00 i nie ma obowią zku wcześ niejszego zameldowania (chociaż my i kolejna rodzina oczekiwaliś my zameldowania, hotel jest w poł owie pusty). Kilka razy sugerowali dodatkowe pienią dze (jeś li chcemy z widokiem na basen lub inne ł ó ż ka) Jednak po godzinie 10.00 rano zał oż yliś my bransoletki, ż ebyś my mogli wypić kawę w barze, co nie mogł o się nie ucieszyć .
Animatorka, prostacko wyglą dają ca dziewczyna, ostro i gł oś no wzywał a wydarzenia.
Terytorium: czyste, zadbane, wygodne. Duż o zieleni, ś cież ek, oś wietlenia. Kilka restauracji, baseny, kilka sklepó w. Duż o dzieci (dla nich osobny basen i strefa), dwa podgrzewane baseny, zjeż dż alnie.

Personel: niepozorny, szybki, uprzejmy. Wszelkie zanieczyszczenia, niedopał ki papierosó w lub upuszczone kawał ki jedzenia są usuwane z natychmiastową prę dkoś cią . Stoł y w restauracjach są bardzo szybko sprzą tane. Wię kszoś ć mó wi po rosyjsku lub rozumie podstawowy angielski. Woda w pokojach, rę czniki, ś mieci - wymieniane lub usuwane bez przypomnienia.
Pokó j: okazał się lekko zakurzony, widać był o, ż e od dawna nikt tam nie mieszkał .
Plusy: duż y, przestronny. Ogromne ł ó ż ko, duż e lustra, czysta ł azienka, wystarczają ca iloś ć rę cznikó w i wieszakó w. Balkon
Minusy: doś ć stare i odrapane meble, stare i odrapane drzwi, skrzypią ce ł ó ż ko i duż a niezrozumiał a plama na materacu.
Wyż ywienie: duż y wybó r, codzienne grillowanie.
Plusy: zawsze duż y wybó r mię s, ryb, kurczakó w, deseró w, sał atek. Dopuszczalny alkohol, kawa. W zasadzie zawsze ś wież y, czasami natkną ł się na wczoraj, ale nigdy nie był zjeł czał y ani kwaś ny.
Ogó lnie wszystko mi się podobał o. Hotel ma kilka nagró d, są one wrę czane w holu. Jest mini sklep z pamią tkami (bardzo uprzejmy sprzedawca), jest punkt obsł ugi goś ci (rosyjskoję zyczna dziewczyna pomaga rozwią zywać problemy i pytania).

Osobny moment: jest nieprzyjemny niuans, któ ry wpł yną ł na cał e wakacje, w wyniku któ rego nie bę dę już korzystał ani z usł ug tego hotelu, ani z touroperatora (wycieczka Anex). Wymeldowanie o godzinie 12.00. Obiad o 12.30. Nasz lot był odpowiednio wieczorem i transfer. Przy wynajmie pokoju bransoletki został y odcię te, a zatem nie dostaliś my obiadu. Recepcja tylko wzruszył a ramionami i zignorował a naszą obecnoś ć . Wszystko był oby dobrze, ale biorą c pod uwagę wieczorny lot i pó ź ny przylot, brak obiadu i kolacji niespodziewanie wpł yną ł na zdrowie i prawie zakoń czył się niepowodzeniem (spadek ciś nienia). Podczas ostatniej wizyty w Egipcie (z usł ugami innego touroperatora) tak się nie stał o i chociaż lot był ró wnież spó ź niony. Mó j pomysł , aby zwró cić się o pomoc do przewodnika hotelowego, znikną ł natychmiast, ponieważ na spotkaniu informacyjnym i po osobistej komunikacji BARDZO UPOWAŻ NIE pró bował sprzedawać wycieczki, cał kowicie ignorują c nasze pytania i proś by. Dlatego zdecydowanie NIE POLECAM korzystania z usł ug tego touroperatora!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał