Okropny hotel, zepsuty?

Pisemny: 18 październik 2020
Czas podróży: 30 wrzesień — 9 październik 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Był em w tym hotelu już.4 razy. Chcę zauważ yć , ż e wcześ niej był y do ​ ​ niego pytania, ale cał e morze i przytulna zatoka to zrekompensował y. Tym razem bywał o znacznie gorzej. Hotel zamienił się w kompletnego pana
Za każ dym razem, gdy przyjeż dż ał em, był em zdumiony, ż e wiele budynkó w się zawalił o - podobno był y remontowane, ale od wielu lat nikt niczego nie naprawiał . Tym razem był o ich wię cej i zamknę li już poł owę hotelu, wpę dzają c wczasowiczó w do kilku budynkó w. Liczba pokoi jest stara. Pokoje są brudne i nie zawsze sprzą tane. Tym razem w koń cu wykoń czyli rę czniki plaż owe. Teraz nie moż na ich był o wymieniać na plaż y ani przy basenie, ale tylko w recepcji. A potem nie jestem do koń ca pewien, czy został y tam zmienione? Ponieważ ci, któ rzy znają teren hotelu, zrozumieją , ż e niewiele osó b chce wbiegać po dł ugich schodach z plaż y na recepcję w upale. Dlatego przez cał y pobyt nie zmieniali nawet rę cznikó w.
Jedzenie znacznie się pogorszył o. Bardzo sł aby asortyment i ż ywnoś ć jest eksponowana zaró wno nowa jak i wczorajsza. Wcześ niej w barze pod recepcją moż na był o spokojnie napić się czystej wody. Tym razem okazał o się to duż ym problemem. Prawie nigdy nie był a. Na plaż y alkohol był jeszcze bardziej rozcień czony i po 5-10 minutach. po otwarciu baru o godzinie 10 rano piwo się skoń czył o i pojawił o się tam dopiero wieczorem. Kró tko mó wią c, hotel stał się po prostu okropny, a obsł uga obrzydliwa. Planowaliś my wró cić w listopadzie, ale teraz szukamy innego hotelu.

Duż a proś ba do przedstawiciela hotelu, któ ry odpowiada na recenzje tutaj, nie pisz standardowych zwrotó w typu „dowiemy się , naprawimy, naprawimy wszystko, cieszymy się , ż e napisał eś i przyjedziesz do nas ponownie”, ale naprawdę wpł yniesz na sytuacji i napraw usł ugę hotelową lub nawet zamknij hotel do remontu. A potem okazuje się oszustwo i oszustwo turystó w wraz z touroperatorem Joyne Up, sprzedają turystom wycieczki w dobrej cenie (niewiele niż szej niż wcześ niej) i jednocześ nie nie ś wiadczą usł ug o 70%. A touroperator w ogó le nie odpowiada na skargi turystó w. Chociaż nie jesteś my tak wymagają cy, ale teraz to boli. Szkoda, ż e ​ ​ egipscy menedż erowie nie dbają o turystó w jutro, a Ukraiń cy mogą do nich nie chodzić , tak jak turyś ci z innych krajó w. Nie marnuj swojego ostatniego. Dał am tylko jedną gwiazdkę za nocleg.
Z zalet tylko morze i szybkie zasiedlenie. Ale morze to nie zasł uga hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał