Przywróć starego The Grand

Pisemny: 28 wrzesień 2020
Czas podróży: 12 — 23 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 10.0
Przez lata podró ż y do tego hotelu stał się tubylcem, niczym dom nad morzem. W ogó le nie zauważ asz, ż e jesteś w innym kraju, wszystko jest znajome, wygodne. Jednocześ nie nie chcę jechać do ż adnego innego hotelu. Jeś li zamierzasz lecieć do Sharm, nie ma pytań o to, któ ry hotel, tylko o Grand. Postawił em cztery, ponieważ Covid, niestety, wprowadził poprawki do pracy Grand Hotelu. Nie dział a najbardziej ukochany basen relaksacyjny, w któ rym spę dził am bardzo, bardzo wiele dni, nie dział a jeszcze kilka basenó w i restauracji. Przestali dawać czajnik do pokoi, nie rozumiem dlaczego, to bardzo niewygodne, bo lubię pić kawę . W jadalni jest znacznie mniej naczyń , ale nie jest to krytyczne. Poró wnuję z tym, co wiedział em wcześ niej, jak wcześ niej znał em hotel. A był em tu duż o, ponad 10 razy.
Pracownicy są jakoś bardzo fajni, jeś li nie oboję tni na swoje obowią zki, biorą c pod uwagę , ż e byli bez pracy od sześ ciu miesię cy, robią wszystko niechę tnie, czasem tylko wtedy, gdy widzą wł adze lub gdy szturchasz ich nosem. Nie do koń ca rozumiem ten stosunek do pracy. Ale oczywiś cie nie dotyczy to wszystkich. W hotelu pracują ró wnież pracownicy, któ rzy prawdopodobnie kontynuują pracę hotelu, prawdziwi profesjonaliś ci w swojej dziedzinie, któ rzy wykonują swoją pracę nie na pokaz, ale dlatego, ż e naprawdę kochają swoją pracę i cenią swoją reputację i reputację hotelu. Osobiś cie uważ am, ż e dzię ki takim pracownikom wszystkie negatywne aspekty są wygł adzone, czujesz zaró wno troskę , jak i uwagę , a to się nazywa „obsł uga”.
W osobnych wierszach chciał bym wspomnieć o dwó ch z tych pracownikó w, to jest recepcjonista Ahmed Saleh, prawdziwy profesjonalista w swojej dziedzinie, któ ry wykonuje swoją pracę na 200%, takż e dziewczyna Ksenia, pracownik Room service, jest tak uważ na, responsywny i skuteczny, szczerze mó wią c, był em nawet trochę zaskoczony. Jeś li ci goś cie przeczytają linijki, któ re napisał em, chcę się z nimi przywitać i bardzo ci podzię kować . Robią wszystko, co moż liwe, a nawet niemoż liwe, aby goś cie mieli tylko pozytywne emocje. Dopó ki tacy pracownicy bę dą w hotelu, bę dzie ż ył .

Mam nadzieję , ż e epidemia się skoń czy, wszystko się uł oż y, Grand Hotel bę dzie taki sam jak poprzednio, a ja chę tnie poprawię swoją ocenę do pię ciu gwiazdek. Mimo wszystko nastę pnym razem polecę tylko tutaj. Wierzę , ż e Grand stanie się takim, jakim go pokochał am.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał