W hotelu nie ma nawet 4*

Pisemny: 27 sierpień 2019
Czas podróży: 9 — 16 sierpień 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Postawił em taką ocenę , aby obniż yć ogó lną ocenę , bo się na nią nabrał em i na pró ż no. Zał atwili nas trochę wcześ niej, bo dali nam 10 euro, inaczej musieliś my czekać do 14. Pokó j był ogó lnie normalny, ale napotkaliś my problem, ż e gniazdka przy szafkach i stoł ach nie dział ają , ł adowaliś my telefony w jednym dział ają cym gniazdko na podł odze i to był nasz fatalny bł ą d.

Już pierwszego dnia pokó j był zalany, a jeden z telefonó w przebił wą ż pod zlewem, obudził się w nocy od szumu wody, wstał z ł ó ż ka i poziom wody wynosił.10 cm. Zadzwoniliś my do recepcji i czekał em, aż ktoś przyjdzie, a w mię dzyczasie zaczą ł em wszystko, to kwestia zgarnię cia. Po 30 minutach sam poszedł em do recepcji, w poł owie drogi spotkał em mę ż czyznę , któ ry szedł w naszym kierunku. Abyś zrozumiał , ż e był a godzina 2 w nocy, po godzinie sprzą tania zaproponowano nam przeniesienie się do innego pokoju, któ ry znajduje się obok recepcji.

Nie podobał o mi się poł oż enie pokoju i perspektywa zbierania, przenoszenia i rozpakowywania rzeczy, wię c odmó wiliś my i czekaliś my na cał kowite usunię cie wody.

Nastę pnego ranka poszliś my uporzą dkować telefon, w recepcji powiedzieli, ż e dyrektor generalny bę dzie o godzinie 11, a w mię dzyczasie postanowiliś my poprosić o pomoc przewodnika naszego touroperatora JoinUP. Jak się okazał o osoba ta nie jest w stanie i nie jest zainteresowana pomaganiem nam, poza tym nadal jest chamem, warto o nim napisać osobną recenzję . Poszedł do kontaktu z przedstawicielem Sun International (gospodarz). Marina, w przeciwień stwie do innych pracownikó w, od razu znalazł a dyrektora generalnego, a po dł ugiej nieobecnoś ci wyszł a z nim i powiedział a, ż e ​ ​ to sił a wyż sza i nic nam nie zwró cą . Dyrektor generalny z duż ym wahaniem zaproponował , ż e wypeł ni dla nas poprzeczkę w ramach rekompensaty.
W efekcie wą ż został naprawiony bliż ej obiadu, nikt po sobie nie sprzą tał , zostawiają c srach. Kilka godzin pó ź niej przynieś li mini bar, to po prostu nę dza (2 puszki piwa, 2 puszki "pepsi", 2 puszki "7up", 1 puszka "mirindy"), puszki podobno był y spadł y wię cej niż raz, wszystkie był y wgniecione. Takż e chamska postawa kadry, któ ra ś miał o deklaruje, ż e nic nie wkł ada w kierownictwo i się nie boi, wię c SW. Dyrektor generalny twoich pracownikó w otwarcie mó wi, ż e nie dbają o ciebie. Z tej okazji ró wnież zostawił em skargę do Mariny u przedstawiciela Sun International.


Ró wnież w hotelu jest bardzo zauważ alna separacja rasowa. Być moż e podział jest tu zupeł nie inny, poziom pokoju, z cał ą pewnoś cią powiem, ż e ci, któ rzy noszą niebieskie bransoletki (gł ó wnie Niemcy) pł acą odpowiednio wię cej, ci, któ rzy noszą zielone (gł ó wnie Sł owianie) odpowiednio mniej. Do ludzi w niebieskich bransoletkach i nastawienie jest zupeł nie inne.
Osobiś cie stosunek do mnie był dobry, gdy dawał pienią dze, ale bardzo szybko się zapomina, na przykł ad dał barmanowi pienią dze, za któ re zrobił mi niezł e koktajle, przyszedł w pię ć minut i szczerze robi mi pomyje, a pł ukał też wszę dzie palce i nie wkł adał lodu. A tak przy okazji to normalne, wszyscy zawsze myją rę ce w twoim drinku, strasznie myją szklanki, trą bią inne drinki, zawsze jest srach za barem, a jak zajrzysz do pomieszczenia technicznego to jest ogó lnie niehigieniczne warunki. Sprawdził em to w przedostatni dzień i otruł em się po obiedzie, nie jadł em nic innego w tym hotelu. Chociaż nie zatruty

Przychodzą c do jadalni, a raczej do restauracji robisz okrą ż enie zwycię skie z pustym talerzem i nie ma co jeś ć , a raczej jedzenia jest duż o, ale absolutnie nic nie powoduje apetytu, a musisz wybierz najlepsze z najgorszych.
Zawsze jest kolejka do zwykł ych restauracji, jeś li chcesz zjeś ć ś niadanie, obiad lub kolację , to stó j w kolejce, albo czekasz na otwarcie, albo już czekasz na zwolnienie miejsca. W restauracjach A la carte zamawiasz tylko okreś lone menu (2 opcje) i pł acisz za drinki, ś rednio to 10$ za 3 drinki, smakuje lepiej niż w innych restauracjach, ale nic specjalnego.

Wejś cie do morza jest bardzo wą skie i ludzie osiadają przy wejś ciu, w pobliż u wejś cia, na któ re czasem nie moż na iś ć lą dem, jest to bardzo niewygodne. Pewnego wieczoru poszedł em na wieczorny wystę p, gł ó wny animator poprowadził imprezę po wł osku, na scenie byli wszyscy rosyjskoję zyczni, wydawał o się , ż e z nas kpią , ale przynajmniej bawili się ludzie z niebieskimi bransoletkami.


Plusem jest to, ż e jest to bardzo pię kna okolica, a niektó rzy pracownicy są bardzo przyjaź ni i pomocni, jest ich tylko kilku i zawsze zostawiał em im napiwek. Pokó j nie był ź le sprzą tany, a takż e codziennie zostawiał napiwek.
Ogó lnie hotel nie pozycjonuje się jako 5*, obawiam się , ż e nie osią ga nawet 4*, są znacznie lepsze hotele z 4*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał