Za te pieniądze to normalny hotel.

Pisemny: 2 może 2019
Czas podróży: 18 — 25 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywaliś my z ż oną we dwoje za 670 dolaró w (budż et). Reszta ogó lnie mi się podobał a, nie jesteś my pierwszy raz w Egipcie i wszystko zależ y od poziomu hotelu.
Zacznijmy od profesjonalistó w:
1. Gł ó wnym plusem jest duż y zielony obszar kwiató w palmowych.
2. Odż ywianie jest normalne, moż na nawet powiedzieć dobre (mię so, warzywa, owoce)
3. Wiele baró w i restauracji, jeś li nie chcesz iś ć do gł ó wnej restauracji w pobliż u recepcji, moż esz zjeś ć przeką skę na plaż y (pizza, sał atka z hot dogó w... ), Przy basenie zamó wić naleś niki, lody, hamburgery, frytki....Generalnie moż na jeś ć cał y dzień.

4. Na terenie są restauracje i nie trzeba biegać do gł ó wnej, aby zjeś ć , w lobby moż na codziennie zapisać się do innej restauracji (są.3 jak zupeł nie za darmo) radzę iś ć warto to.
5. Morze: zachó d od molo jest kró tki, ale od razu gł ę bokoś ć.20-30 metró w, wię c tym, któ rzy nie umieją pł ywać lub nie radziliby z mał ymi dzieć mi, bardzo nam się podobał o, bo kocham pirató w do gł ę bin.
Ł awice mał ych rybek stale pł ywają w pobliż u molo, trochę dalej jest wiele ró ż nokolorowych ryb, po prawej stronie ż yje 2 siedem bł azenkó w i ciekawie był o zobaczyć ogromną mantę , choć był a gł ę boka, ale emocje był y poza sł owami.

Teraz minusy:
1. Pierwszą i najważ niejszą wadą jest to, ż e liczba pokoi jest po prostu straszna. Do hotelu dotarliś my o 6 rano, no oczywiś cie powiedziano nam, ż e osada w poł udnie, wiedzieliś my, ż e tak spokojnie przebieraliś my się , poszliś my na spacer po okolicy, potem po prostu odpoczywaliś my na leż akach i opalaliś my się.
A potem się zaczę ł o, osiedliliś my się w naszym pokoju dopiero po 16 bo jako pierwszemu zaoferowano nam pokoik, to był na parterze jakieś.500 pokoi tam, to był tylko okropny smró d, wokó ł pleś ni grzyb w ł azience był a farba lub kit i wszystko odstaje strasznie być tam nie ma z czego ż yć , my oczywiś cie odmó wiliś my, chociaż druga para, któ ra pojechał a z nami do osiedla do podobnego pokoju się zgodził a bo tam jest widok na basen.

Poprosiliś my o inny pokó j na 2 pię trze, ponieważ moja ż ona ma alergie, ale nadal oferujemy pokó j na pierwszym pię trze, był o trochę lepiej, ale odmó wiliś my, powiedziano nam, ż e cał y hotel jest zaję ty i nie wolne pokoje chodź tu a jutro zobaczymy moż e bę dzie wolny przeprowadzimy cię oczywiś cie też odmó wiliś my ostrzegają c ponownie ż e nie bę dziemy mieć alergii i sportó w noc spę dzimy w recepcji i nigdzie nie idź , dopiero wtedy powiedziano nam, ż e pokó j jest dostę pny, ale musimy poczekać do 16:00, aby go posprzą tać . Osiedlił się jednak pokó j był prawie normalny.
2. Hotel dzieli swoich goś ci za pomocą kolorowych bransoletek, Ukraiń cy trzymają się zieleni i są traktowani znacznie gorzej niż inni, choć moim zdaniem Ukraiń có w jest 70-80% wczasowiczó w. Moim zdaniem konieczne jest potraktowanie turysty, aby chciał ponownie przyjechać do tego hotelu.
Na przykł ad trzy razy na plaż y poprosił em kelnera o przyniesienie piwa, skiną ł gł ową , mó wią c przynieś za pię ć minut, ale go tu nie był o)))) Nie jestem twardy, poszedł em do baru, ale nie zapytał em bo od razu zorientował em się , ż e jesteś my w tym hotelu to kolejna odmiana. Obok naszych leż akó w leż ał a rodzina Niemcó w, wię c przepraszam, ale wyglą dali prosto w dupę . Zabrali herbatę przy basenie, bar czynny do 17, o 16-30 proszą c o herbatę , powiedzieli, ż e nie ma wrzą tku, trzeba poczekać.5 minut, poczekam dobrze, ale nie był o tutaj))) mó wi idź do ł ó ż ka, przyniosę , nawet tak nie myś lę , ale nie był o go tutaj)))) 10 minut pó ź niej zapytał em o herbatę i powiedział em, ż e trochę wię cej i przynieś , a potem po prostu znikną ł i inny mę ż czyzna zaczą ł zamykać basen.
3.
Restauracja przy recepcji cią gle stoi w kolejce, z jakiegoś powodu obsł uga nie mó wi o 2 gł ó wnej restauracji REFF któ ra znajduje się blisko plaż y, są lepsze naprawy i duż o mniej ludzi, cią gle puste stoliki, pię kne widoki na morze z tarasu i myś lę , ż e obcokrajowcó w jest wię cej i tutaj też dzielą się turyś ci. Jedzenie wydaje się być takie samo.

4. Z mankamentó w ż ywieniowych moż emy stwierdzić , ż e brakuje owocó w (pomarań cze krojone, mandarynki dwukrotnie krojone, jabł ka w plasterkach oraz sał atka z melona i jabł ka) w restauracji REF natknę liś my się raz na daktyle i szybko je zdemontowaliś my i guawę.
5. Po przeczytaniu w komentarzach iw hotelu turyś ci stwierdzili, ż e aby dobrze sł uż yć , trzeba dać napiwek. Moim zdaniem to nieprawda, napiwki są za to, ż e był eś dobrze obsł uż ony, a nie za obsł uż enie, jesteś do tego przyzwyczajony i nie ma na co narzekać.
Rozumiem zostawianie go w pokoju, ż eby figurkę moż na był o zł oż yć , ż eby był o przyjemnie, ale w barze czy na plaż y musi być ex post facto.
6. Radził bym dyrekcji hotelu porozmawiać z obsł ugą na temat stosunku do ludzi, ż e tak powiem, bezczelnej obsł ugi, choć turyś ci nie traktują ich jako prezentu, ale to nie znaczy, ż e każ dy powinien być traktowany negatywnie .

Ogó lnie byliś my zadowoleni z reszty, zawsze dobry odpoczynek)))))
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał