Zabite pokoje i paskudna obsługa, tylko piękne terytorium hotelu i rafa kopalowa oszczędzają?

Pisemny: 13 kwiecień 2019
Czas podróży: 6 — 12 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Niedawno wró ciliś my z wakacji. Odpoczywaliś my w Grand Hptel Sharm El Shei.
Muszę powiedzieć , ż e w ogó le nie polecam tego hotelu.

Generalnie odpoczywamy w Egipcie od ponad 10 lat, nocowaliś my w ró ż nych hotelach.
To był nasz drugi pobyt w tym hotelu. Wcześ niej był o 1.5 roku temu.

Chcę powiedzieć , ż e w tym czasie w hotelu zaszł o wiele zmian, nie na lepsze, nawet nie pachnie pią tką:

1. pokoje w hotelu został y po prostu zabite, drzwi szafy w naszym pokoju wył amane (są siedzi nie mieli suszarki do wł osó w i był a wymieniona dopiero w 6 dniu odpoczynku), telewizor jest przedpotopowy (przyciski pilota po prostu nie udaje się ); przy odprawie przynieś li szampon i ż el pod prysznic tylko 1 raz - już ich nie uzupeł niali; rę czniki był y wymieniane podczas sprzą tania co drugi raz na ś wież e, zdarzał o się , ż e rę czniki nie był y zmieniane.
2. poziom ż ywienia spadł - menu bardzo ubogie, naprawdę nie ma z czego wybierać , jedliś my gł ó wnie warzywa gotowane na parze, frytki, ryż , był y pomarań cze i grejpfruty z owocó w.
Nie był o peł nowartoś ciowej ryby, tylko jedna nazwa (podano jakiś rodzaj rybich skó r), mię so był o bez smaku twarde; nie ma ró ż norodnoś ci jedzenia, prawie to samo, a stoł y nie pę kają.
3. obsł uga pogorszył a się - nie bę dziesz czekać na kelnera na plaż y; jeś li przyszedł eś , czekasz jeszcze pó ł godziny, aż porozmawia ze wszystkimi i przyniesie ci już ciepł ą szklankę wody mineralnej.
4. mó j towarzysz miał problemy z nogą (pojechaliś my na wakacje, bo wcześ niej wzię liś my bilet i uznaliś my, ż e nie ma znaczenia gdzie leż eć ) - cię ż ko był o duż o chodzić , odpoczywaliś my na basenie, kelnerzy mogli nie przynosić nawet naleś nikó w z pobliskiego baru ani jabł ka. Argument - to niemoż liwe, zabrania tego regulamin hotelu. Mó wili, ż e to przywileje i ż e inni też bę dą zazdroś ni i bę dą chcieli. Jedna Niemka o imieniu Christina, pracownica hotelu, siedzi w recepcji, pró bował a pomó c, przyniosł a jedzenie, ale potem zobaczył a, ż e ​ ​ osoba idzie i odmó wił a wię cej pomocy.
Najwyraź niej w jej umyś le teleportowaliś my się na odpoczynek. Oczywiś cie czł owiek chodzi, ale na pię cie i nie szybko iz trudem. Rozmawialiś my z najwyż szym kierownictwem, ale nadal nie pozwalali nawet na przynoszenie owocó w. Nieprzyjemna, nieludzka postawa personelu jest wyją tkowo nieprzyjemna.

Szczerze mó wią c, pojechaliś my do tego hotelu po raz drugi, ponieważ pię kne tereny i rafa koralowa są interesują ce.
Ale ponieważ ogó lny poziom hotelu tak bardzo spadł , nastawienie personelu jest bestialskie - czy nie pojedziemy ponownie do hotelu Grand H? tel Sharm El Sheikh nie pojedziemy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał