Leczenie w Egipcie - SINAICLINIC

Pisemny: 27 styczeń 2013
Czas podróży: 20 — 26 styczeń 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
W Egipcie po raz n-ty mogę poró wnać z wieloma.
Tym razem nie był o mi ł atwo zawieź ć mnie do tego hotelu. Teraz jestem w hotelu, korzystam dokł adnie z tego, na podstawie któ rego wybrał em hotel - internetu w pokoju (musiał em być cał y czas przy poczcie, pracy).
Hotel jest ś redni. Są plusy, są minusy.
Bardzo dobra kuchnia, bez dodatkó w, ale zawsze moż na znaleź ć danie, któ re przypadnie do gustu. Owoce morza, owoce itp. są obecne. Personel jest odpowiedni, przeszkolony.
Pokoje są funkcjonalne, ale wady i zadrapania są już doś ć widoczne.
Terytorium jest przecię tne, jeszcze niezbyt zaroś nię te zielenią , a samo w sobie nie jest zbyt duż e. Bardzo ciekawa lokalizacja willi - jak najdalej od morza, z boku i za recepcją . Nigdy nie poszedł bym do tych pokoi.

Baseny są dobre, są podgrzewane, takż e dla dzieci. Wystarczą leż aki itp. To prawda, ż e ​ ​ hotel jest teraz obcią ż ony o 50%.
Morze nie jest dla mił oś nikó w nurkowania i pł ywania.
70 metró w pontonu, od razu jest gł ę bokoś ć ponad 15 metró w i stromy klif rafy. A te 70 metró w do gł ę bokiej wody - martwa zdeptana rafa, z wodą po kolana...czasem gł ę bszą . Biorą c pod uwagę , ż e jestem entuzjastą nurkowania, był em zdenerwowany.
W zwią zku z tym rada - jeś li chcesz mieć wielką rafę , nie ma cię tutaj - jesteś w Hyatt, dawnym Interkontiku, Savoy. Oto rafa „za czajniczek”.
To wszystko w skró cie o hotelu, nadal tu jestem, bę dą ż ywe wraż enia - napiszę . Kró tko mó wią c, konkluzja jest taka, ż e ​ ​ raczej nie wró cę do tego hotelu i nie doradzę moim przyjacioł om i znajomym. Nie ma na niego ż adnych skarg, ale nie wpadł w duszę.

A ja chciał em zostawić recenzję o SINAICLINIC (www. sinaiclinic. org), gdzie skoń czyliś my z naszą roczną có rką z zapaleniem ż oł ą dka i jelit.
Po raz pierwszy skorzystał em z ubezpieczenia w Egipcie, opowiem jak to wszystko się wydarzył o.
Pierwszy dzień . Dziecko zachorował o, wymiotował o. Grzeszymy, ż e infekcja przeszł a przez produkty mleczne lub rę ce.
Telefon na infolinię ubezpieczeniową - dzwonimy z kliniki do hotelu samochodem, 40 minut po wezwaniu jedziemy do SINAICLINIC. Firma ubezpieczeniowa ignoruje lekarza w hotelu, uznają c, ż e nie ma umieję tnoś ci leczenia dziecka. Klinika znajduje się na Starym Mieś cie, a biorą c pod uwagę , ż e odpoczywamy w Nabq, to ​ ​ jest to druga strona Sharm, km. 30 od nas, okoł o 25 minut samochodem.

W klinice bada nas lekarz, mó wi po angielsku, ale nie po rosyjsku. Do tł umaczenia mają dwie rosyjskie dziewczyny - Varvarę i inną (doś ć rzadką sukę , nawet nie pytaliś my o jej imię - ok. ) W czasie przyję cia był a to tylko ta s-ka. Czekają c na samochó d konsultowaliś my telefonicznie z naszym pediatrą sposó b leczenia. Kiedy poprosiliś my tego s-ku o przetł umaczenie zaleceń naszego lekarza lekarzowi przyjmują cemu, kategorycznie odmó wił a, twierdzą c, ż e nie ma zwyczaju doradzać lekarzowi.
Tł umaczą tylko to, co uważ ają za konieczne, pomijają c niektó re informacje wedł ug wł asnego uznania. Dziewczyny pracują tylko do 19:00, funkcjonalnoś ć to wspó ł praca z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Nie nalegaliś my na przyję cie naszych zaleceń dotyczą cych leczenia (nasz gł ó wny bł ą d). Wię c nauczmy się angielskiego! W efekcie dostaliś my zastrzyk, przyjechał a pediatra, przepisał a nam lekarstwa - i zawieziono nas samochodem kliniki do hotelu - był już wieczó r 22.01.
Rano i 23 stycznia moja có rka znowu ma te same objawy. Ponownie dzwonimy do firmy ubezpieczeniowej w porze lunchu, mó wią nam, ż e pediatra bę dzie w przychodni dopiero o 19. W zwią zku z tym zamawiają dla nas samochó d do 18-30. Przyjeż dż amy z opisem wszystkich objawó w przetł umaczonym na ję zyk angielski na tablecie, nasze proś by. W przychodni lekarz po badaniu decyduje o hospitalizacji, na bież ą co uzgadniają c z ubezpieczycielem. W tym momencie nie interweniowaliś my, co też jest bł ę dem. Ubezpieczenie daje zielone ś wiatł o, przenosimy się na oddział.
Trochę o samej klinice. Dwukondygnacyjny budynek w kształ cie okrę gu - na parterze znajdują się gabinety egzaminacyjne, recepcja, apteka, w dolnej - piwnice - komory i sale operacyjne. Do dyspozycji 5 pokoi, każ dy z dwoma ł ó ż kami operacyjnymi (bardzo wygodne, z wieloma regulacjami, zabezpieczeniami itp. ), TV z kanał ami arabskimi, szafą , stoł em i peł nym wę zł em sanitarnym. Cał kiem przyzwoity. Na dziedziń cu - kawiarnia - herbata/kawa (tam nic nie zabraliś my)

Posił ki - rano sok, dż em lub ser, buł ka lub paluszki chlebowe. Na obiad - ryż , ziemniaki i smaż one udko z kurczaka, kolacja - podobnie jak na ś niadanie. W recepcji znajduje się chł odziarka z ciepł ą i zimną wodą.
Na terenie szpitala w odległ oś ci 200-300 metró w znajduje się kilka mał ych sklepó w spoż ywczych, a 700 metró w dalej sklep METRO. Nie ma nic wspó lnego ze znaną siecią hipermarketó w, ale dla Sharma – prawdziwego Supermarketu – są nawet wó zki.
W supermarkecie jest bankomat, w pobliż u przychodni są dwa banki - zawsze moż esz wymienić walutę lub wypł acić pienią dze z karty. W supermarkecie jest ż ywnoś ć dla dzieci, co był o dla nas waż ne - znalezienie przecieró w warzywnych dla dzieci w Sharm jest doś ć problematyczne i mogliś my karmić naszą có rkę tylko nimi.
W okresie naszego pobytu w klinice byliś my tam przez 3 noce od 23 do 26, wszyscy pacjenci mó wią po rosyjsku. Przyję liś my jednocześ nie 2 osoby - faceta z kontuzją gł owy (zł amał ją na koralach podczas nurkowania) z Kijowa, dziewczynę ze zł amaną nogą . Potem przyjechał a mał a dziewczynka z matką z Biał orusi, chł opiec z zapaleniem wyrostka robaczkowego, kobieta ze zł amanym ramieniem, chł opiec z bó lem gardł a. Jak powiedzieliś my pó ź niej - gmina rosyjska. Komunikacja i wsparcie od siebie bardzo pomogł y.
Nasze komentarze na temat kliniki.
1. Nie ró b testó w przy przyję ciu.
Wszystkie niezbę dne badania - krew, kał , USG zrobiliś my dopiero trzeciego dnia, po wielkim skandalu z towarzystwami ubezpieczeniowymi i ż ą daniu zmiany kliniki. Jakoś ć leczenia zależ y ró wnież od Twoich wymagań wobec ubezpieczyciela, wię c radzę , ż e jeś li Ci się nie spodoba, jeś li masz reklamacje, zadzwoń od razu do ubezpieczyciela, oni sami zajmą się kliniką.

2. W nocy w klinice nie ma personelu rosyjskoję zycznego, wię c jeś li wszedł eś w nocy i nie mó wisz po angielsku, bę dziesz komunikował się palcami.
3. Lekarze są w szpitalu przez kilka godzin rano i wieczorem, w cią gu dnia nie ma ich w klinice. Myś lę , ż e w cią gu dnia pracują w rzą dowym szpitalu.
4. Wszystkie transakcje odbywają się wieczorem. Wszyscy, któ rzy przybyli wcześ niej, czekają na wieczó r. W tym zapalenie wyrostka robaczkowego i zł amania.
5. Rosyjskoję zyczny personel tł umaczy niepoprawnie i niekompletnie, bronią c jedynie interesó w kliniki. Mogą nawet podać firmie ubezpieczeniowej nieprawdziwe informacje.
Biorą c pod uwagę , ż e kiedy wystę pujesz do kliniki o pomoc z ubezpieczeniem, klientem i pł atnikiem nie jesteś ty, ale towarzystwo ubezpieczeniowe i oni to lubią . Wyraż ają c swoje niezadowolenie z leczenia ubezpieczenia bę dziesz mó gł wpł yną ć . Jedyny sposó b.
6. Metody leczenia ró ż nią się od przyję tych w dawnym zwią zku, są uzależ nieni od antybiotykó w bez podawania lekó w przywracają cych ukł ad odpornoś ciowy.

Oczywiś cie nie chcę , aby ktokolwiek dostał się do takich placó wek, ale jeś li tak się stanie, moja recenzja moż e pomó c.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał