Najgorszy hotel?

Pisemny: 28 kwiecień 2021
Czas podróży: 22 — 28 luty 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Nigdy nie pisał em recenzji, ale tym razem nie mogę „milczeć ” i chcę podzielić się „doś wiadczeniem” relaksu w Sunrias Diamond Hotel… moż e się komuś przydać .
Epilog: Nigdy nie miał em najgorszego hotelu w moim turystycznym ż yciu. . . chociaż był em w Egipcie, Turcji, Grecji, Hiszpanii itd. wiele razy.
Po pierwsze, zawsze bardzo starannie wybieram hotel, tak jak tym razem, ponieważ chciał em poł ą czyć wakacje z obchodami mojej rocznicy i planował em zaprosić cał ą rodzinę … I tak po zapoznaniu się z ofertami touroperatoró w , czytanie recenzji i oglą danie filmó w, a takż e biorą c pod uwagę , ż e hotel jest hotelem sieciowym (jest to waż ny czynnik podczas pandemii), został otwarty po remoncie, zadeklarował koncepcję Selektum - wybrał em ten hotel z nadzieją na spę dzenie niezapomniane wakacje i liczę na przyzwoitą obsł ugę . Przed wyjazdem napisał em na stronie internetowej hotelu, informują c hotelowy e-mail o wycieczce do hotelu mojej rodziny (8 osó b dorosł ych), a mó j touroperator ró wnież napisał list do hotelu.

A jaki jest wynik? !
1) Zacznę od ugody. Umieszczono nas w 4 brudnych, odrapanych, ś mierdzą cych pokojach z niedział ają cą hydrauliką na podwó rku hotelu ! ! ! Co moż emy powiedzieć o braku szlafrokó w, deklarowanym w koncepcji hotelu! ! ! Naturalnie powstał skandal… Pensjonat Katyi obiecał przenieś ć nas dopiero nastę pnego dnia i na przeprosiny ze strony hotelu, darmowe pó ź ne wymeldowanie. Nie był o wyjś cia, zgodziliś my się...Nastę pnego dnia zaoferowano nam tylko 3 pokoje, a dzień pó ź niej kolejny? ! Kolejny skandal! ! ! I ach, CUD, zapewnili też pokó j 4. . . Przeprowadzili się , pokoje był y, ż e tak powiem, remontowane, kanalizacja jest droga niemiecka, ale sama naprawa jest bardzo marnej jakoś ci, ale no có ż . ALE! ! ! Tylko jedna szata! Dlaczego mam znowu marnować czas, zadzwonić do recepcji i poprosić o szlafrok, bo tak jest w koncepcji hotelu!! !
Ponadto poś ciel z granulkami, podkł adka pod materac jest mniejsza niż materac (to nie jest wygodne) itp. Có ż , od razu o „pó ź nej” eksmisji. W dniu wyjazdu poszł am do recepcji potwierdzić zapewnienie obiecanego pó ź nego wymeldowania z pokoi, ponieważ mieliś my transfer o 16.30, a wymeldowanie o 12.00. Ale, jak moż na się domyś lić , nikt nic o tym nie wiedział i nie pomyś lał , aby ś wiadczyć nam tę usł ugę...I znowu musieliś my zrobić zamieszanie...Gestrelation Lina też nie wiedział a, Katia miał a dzień wolny...W rezultacie dostaliś my 2 inne stare numery dla wszystkich...ale rozumiesz, ż e to nie to, bo Musieliś my się spakować i i tak wymeldować się o 12.00. Oto takie OSZUSTWO i DURILOVKA ! ! ! Czyli na koniec: duż o zmarnowanego czasu i nerwó w (zaznaczam, ż e nie jestem awanturnikiem, ale osobą cał kowicie zró wnoważ oną w ż yciu) podczas wakacji!! !
2) Odż ywianie. Ogó lnie ok. Bardzo dobre ś niadania, był y ś wież o wyciskany sok pomarań czowy i sok z guawy, kawa z automató w, ciastka, owoce, sery itp. Obiady są raczej sł abe. . . Na obiad wybó r dań niezł y, był o mię so, ale nie fajerwerki, ryba tylko w cieś cie i jakaś smaż ona kostka, był y krewetki i kraby, ale. . . wszystko był o jakoś bez smaku gotowane? ! Krewetki bez sosu, kiepsko smaż one, krabó w w ogó le nie da się jeś ć...To znaczy nie bę dziesz gł odny, ale nie bę dziesz miał przyjemnoś ci z jedzenia. . . Z restauracji a la carte chciał bym ż eby wspomnieć o egipskiej restauracji, był a bardzo smaczna kaczka, ale serwowanie nie był o restauracyjne… Po wł osku pyszna pizza. Na sł uż bie: sztuć ce nie są zapakowane, mimo COVID, w restauracji jest za mał o kieliszkó w, wię c przygotuj się na picie wina z kieliszkó w. Stoł y serwowane są zaraz po obiedzie (razem ze sprzą taniem) a przed obiadem wszystko się kurzy. . . Obrusó w nie kł adzie się na stoł ach do obiadu ani w restauracji gł ó wnej, ani w restauracjach a la carte. . .

3) Baseny / plaż a. Co godne pochwał y to baseny, są naprawdę szykowne, bardzo ciepł e, wszystko był o podgrzewane), czysto, pię knie. . . Tylko jeden ALE, bez parasoli, tylko leż aki. . .
Plaż e są bardzo dobre, jest ich kilka: czyste, przytulne, wygodne, duż o leż akó w i parasoli. Wspaniał e drewniane molo. Morze jest niezró wnane. . . rafa koralowa jest dobra, bę dziesz zadowolony.
Rę czniki są ró wnież zapewnione przy basenach i na plaż y, wię c nie musisz nosić ze sobą (to ró wnież duż y plus).
4) W ogó le nie ma animacji, wię c wieczorem jest nudno...
5) Usł uga. Personel nie jest przeszkolony, nawet w recepcji cię nie rozumieją - nie znają ani angielskiego, ani rosyjskiego, bardzo trudno o coś wyjaś nić lub o coś zapytać...
6) Na terenie hotelu trwał y prace remontowe, któ re czasami przeszkadzał y...
7) Osobno, o lobby barze, z reguł y jest to twarz hotelu...Czyli lobby znajduje się w ciemnym, odrapanym ką cie (niewygodnym i brudnym), meble są odrapane (i to po remoncie ? ), wszystko w jednorazowych plastikowych kubkach, nawet kawa? ! Alkohol, jak wszę dzie w Egipcie. . . Generalnie nie bę dziesz w stanie odpoczą ć i się nać pać...
Oto recenzja i od Ciebie zależ y, czy wybierzesz ten hotel, czy nie, ale przynajmniej bę dziesz wiedział , czego oczekiwać od reszty.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał